quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:03 schreef zwahiel het volgende:
Zei ik al dat 2 ribben behoorlijk pijn dedenBest hard op mijn plaat gegaan.
Ala zwahiels weer dik over de kop, want als je 't doet, doe je 't goed toch
Je bent goed op weg om de oorsprong van mijn nickname te ontrafelen zoals die ongeveer 10 jaar geleden ontstaan is. ConLechequote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee zwiel! Hoezo over de kop dan?
Je raad het nooitquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:18 schreef conleche het volgende:
Zo bejaard is 26 ook weer niet heur. Maar als je ermee wegkomt, zo'n vervalsing dan zou ik het doen.![]()
Hopen dat het vrijdag dan weer goed gaat met je derriere,want dan ga je naar Winterberg.
Ik zal nog even broeden op de rest van het nickname raadsel
quote:Ow u heeft geen contant geld bij u meneer? We accepteren ook MrCash/Bancontact. Daar staat niets op zegt u, ja arme studenten hé. Kredietkaartje dan? Heeft u er nu ook geen last van. Ah kijk. hier even een handtekening en dan is dit voor u. (geeft een opgerold vliegtuigticket waarvan alleen in de hoekjes wat staat)
Ik heb u geen boete gegeven omdat ik vandaag stout ben, maar u ook, maar vandaag zie ik 't door de vingers meneer. Volgende keer een goed kaartje kopen hé.
Ja dat was idd vriendelijk van de conducteur, sowiesoquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:17 schreef kwakveense het volgende:
nou ja, toch wel vriendelijk dat ie je geen extra boete erbovenop gaf!
@ cootje: nee, geen leuke amerikanen. wel aardige, en oude, en lelijke, en gehandicapte, en homosexuele. (ze hebben bij de supermarkt hier allemaal mensen acher de kassa die in nl. zeg maar "afgekeurd" zouden zijn. oude oma's met parkinson, serieus! en een bijna blinde mevrouw, en een mevrouw die heel erg lanzgaam beweegt.... best wel tof. of juist niet, als die mensen wel móeten werken ook al gaat t eigenlijk niet, omdat ze anders niks te eten hebben)
oh en eekhoorntjes, veel eekhoorntjes (nog niet op de foto gekregen though)
quote:
Hahaha. Nee ik ben nog niet aan het aftellen. Op dit moment wil ik alleen maar dat de wond snel en goed geneest en de duizeligheid snel verdwijnt. Ga me een week van tevoren wel druk maken om die aansluiting (dat zal ergens halverwege maart zijn).quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:54 schreef mspoez het volgende:
Klinkt goed Viking! Fijn hoor Ben je ook echt aan het aftellen tot je je opbouw krijgt? En komen er dan ook nog spoilers op en een zilveren dubbele uitlaat?
Hoezo dan? Extra vierge is in Italië toch gewoon een kwaliteitsmerk voor olie met de juiste zuurtegraad (dus van olijven die niet zo lang zijn blijven liggen) en de juiste smaak/geur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:42 schreef kwakveense het volgende:
mijn laatste post:
extra vergine is speciaal om koud te gebruiken!! het wordt vies en zet zich om in ongezonde stoffen als je het te heet maakt - daarom kun je er beter niet in bakken...
bakken in gewone olijfolie kan wel.
Klopt. Mijn doopnamen zijn Reinou Sjoukjequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, Vik, je doopnaam is anders dan je roepnaam of niet? Want dan weet ik die..
Je had op de uni niet dat je ze Reinou wilden noemen? Want dat geintje proberen ze bij mij steeds uit te halen (alleen heet ik dan geen Reinou). En spannend he, hoop dat je snel weer in de bios kan zitten en dan éindelijk Boy A kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Mijn doopnamen zijn Reinou Sjoukje. Ik word alleen in ziekenhuizen zo genoemd
. En hoe weet je die trouwens?
.
Ik vroeg naar een Renske *achternaam*, en toen vroeg de vrouw achter de balie: "Oh, Reinou bedoel je?" Euhm...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Mijn doopnamen zijn Reinou Sjoukje. Ik word alleen in ziekenhuizen zo genoemd
. En hoe weet je die trouwens?
.
Hahaha, ok vandaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vroeg naar een Renske *achternaam*, en toen vroeg de vrouw achter de balie: "Oh, Reinou bedoel je?" Euhm.... En ik wist ook al niet waar je woonde, dus ik stond behoorlijk voor gek.
.
Nee. Ik stond op Progress en Nestor ingeschreven als 'Reinou Sjoukje', maar dat heb ik zelf aangepast en ik heb er nooit last van gehad (als ik dat niet had veranderd misschien wel).quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je had op de uni niet dat je ze Reinou wilden noemen? Want dat geintje proberen ze bij mij steeds uit te halen (alleen heet ik dan geen Reinou). En spannend he, hoop dat je snel weer in de bios kan zitten en dan éindelijk Boy A kijken.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef k_i_m het volgende:
Die tijd had ik goed kunnen gebruiken om voor me uit te staren en koffie te halen.
Die van mij zitten / liggen lief bij me op bedquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, andere kleren die wat mooier zitten, ander haar enzo
zo maar 's weg, want word gek van de katten![]()
Mijn kat besloot dat mijn schoot een goede plaats was om te gaan zitten en kopjes te geven, toen ik net aan de telefoon was en vanalles moest opschrijvenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van mij zitten / liggen lief bij me op bed. Janneke slaapt en Taco loert naar buiten
.
Sinds een jaar of 7 slaap ik nooit meer de hele nacht door en daar baal ik flink vanquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Hier valt het mee, al heb ik sinds een week nog niet 1 nacht doorgeslapen
Ja ik dacht, laat ik het maar even bij zetten na de paniek van laatst!quote:
bah les in programmeren, dat vond ik ook altijd zo mega sufquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
mn bedhij lag zo lekker
mogge
zo maar 's richting collegeObject Orientatie: programmeren in Java
http://www.sleepzz.nl/quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 7 slaap ik nooit meer de hele nacht door en daar baal ik flink van![]()
Viel best me! Ok, er lag wel wat sneeuw op het fietspad enzo, maar dankzij mijn überlelijke crocs, deden mijn tenen geen pijn toen ik op mn werk aankwam.quote:
Oh dat vind ik echt zóóó knap!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef progje het volgende:
ik had gisteren een verjaardag heb zowaar niet gezondigd..
En er lagen zoveel lekkere dingen...
Werkt dat echt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.sleepzz.nl/
[ afbeelding ]
Mjam! Dat is echt zo lekker!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef mspoez het volgende:
Ik ga vandaag Surinaamse kip-pom maken. 3000 kC, totaal... maar LEKKER!
Bij mij werkt het echt goed.. ik heb hetzelfde gehad als jij hebt.. en deze pilletjes werken perfect.. en het zijn absoluut geen zware (verslavende) slaap pillenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Werkt dat echt?
En ik snap gewoon niet waar het fout is gegaan dat ik vroeger altijd doorsliep en nu nooit meer. Ja laatst 1 nacht voor het eerst in al die jaren en ik merkte direct het verschil bij het opstaan.
Het irriteert me mateloos.
En hulde voor jouw weerstand tegen lekkers!
het scheelde wel iets dat ik vrij laat gegeten had.. maar dan nog..quote:
Ja, dat spul werkt prima bij mij! Het is een veel lagere dosering van 'serieuze' slaappillen die je op recept bij de apotheek haalt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.sleepzz.nl/
[ afbeelding ]
Was er wel iets gezonds dat je kon nemen? Ja toch? Hoop ik voor je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:24 schreef progje het volgende:
[..]
het scheelde wel iets dat ik vrij laat gegeten had.. maar dan nog..
er lag van dat heerlijke verse brood met de meest lekkere kaasjes / boter / zalm e.d. voor er op
*snif*
Nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Aggos. Als de jongste 4 is kan je weer uitslapen! Echt!
Zou het aan de periode liggen waarin onze kinderen geboren zijn? Misschien stond de maan niet goed ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef Sugar het volgende:
Laziness, Maria gaat iets eerder naar bed tegenwoordig en heeft fases van nog steeds zo vroeg wakker worden. Ze is dus sommige perioden wel gewoon later wakker (half zeven). Maar nu is het dus weer erg vroeg en is ze ook moe in de middag.
Dat is niet veel Suug, dat is gewoonquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vandaag al een flinke bak allbran met magere melk op én zojuist een 'salade' van gehakte spinazie uit een potje (koud) met semizongedroogde tomaatjes en een plakje kipfilet erdoorheen. Veel, he? En vooral vroeg veel.
Soms.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje Tink.. Is dat niet enorm slopend?
De rozijnen zijn de boosdoener (veel suiker).quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Wat hielp er nou tegen snaai aanvallen? Chroom tabletjes? Was dat het?
Ik ga vandaag een lijst maken met gezonde tussendoortjes en snackjes op basis van al jullie tips, want ik voel me chubby. Heb tot nu toe alleen een krentenbol op zonder iets er op, maar die voerde ik in op Valt Af en daar schrok ik van, dus dat neem ik niet meer!
nou ik volg een dieet (naja hij noemt het een levenswijze) waarbij je ook wel elke dag noten moet eten..quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Was er wel iets gezonds dat je kon nemen? Ja toch? Hoop ik voor je.
En ik ga vanavond op het station bij de Etos gelijk die tabletjes halen. Bedankt voor de tip.
ik een vruchtensalade met griekse yoghurt (met geen vet)quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vandaag al een flinke bak allbran met magere melk op én zojuist een 'salade' van gehakte spinazie uit een potje (koud) met semizongedroogde tomaatjes en een plakje kipfilet erdoorheen. Veel, he? En vooral vroeg veel.
Maar als je het CI uitzet 's nachts hoor je ze toch niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet alweer waarom ik (voorlopig iig) geen kinderen hoef. Moet er niet aan denken 's nachts gestoord te worden in m'n slaap. En als ik nu ook nog voor een paar kinderen zou moeten zorgen, met m'n duizeligheid... nah... heb al genoeg aan mezelf.
Welvoor de dames die dat wel kunnen (of moeten, eigenlijk
) opbrengen hier
.
Honger! Oke, afgezien van je lunch dan. Heb jij om 10 uur geen behoefte aan een tussendoortje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef laziness het volgende:
Lijstje:
O drie vitalu crackers
L vier boterhammen met filet americain (als mijn collega's dat tenminste niet al opgemaakt hebben) en pindakaas.
T appel
D Groentensoep met brood
T yoghurt
Je kunt er beter zo vroeg mogelijk aan beginnen, als je zelf nog jong en veerkrachtig bentquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet alweer waarom ik (voorlopig iig) geen kinderen hoef. Moet er niet aan denken 's nachts gestoord te worden in m'n slaap. En als ik nu ook nog voor een paar kinderen zou moeten zorgen, met m'n duizeligheid... nah... heb al genoeg aan mezelf.
Welvoor de dames die dat wel kunnen (of moeten, eigenlijk
) opbrengen hier
.
Oh, dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
zoete-aardappel/kikkererwtensoep
O ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar als je het CI uitzet 's nachts hoor je ze toch niet?
Ik ontbijt thuis nooit dus die drie crackers eet ik op mijn werk tussen half negen en elf vaak. Slecht I know.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Honger! Oke, afgezien van je lunch dan. Heb jij om 10 uur geen behoefte aan een tussendoortje?
Ik heb 'm met malay curry, kokosmelk, spinazie en koriander. Lekkere dikke prutquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt lekker.![]()
Misschien ook maar eens maken en dan met linzen, kokosmelk en koriander.
Die nick icm ondertitelquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 7 slaap ik nooit meer de hele nacht door en daar baal ik flink van![]()
Mogguh iedereen.
Vik wat goed van dat werk voor 20 uur! En succes met je afspraak straks. Vraag je nog naar de kaart?
Viev, jij verdient wederom een![]()
En wat lief van je partner om de sink te shinen!
Wil je nog een tweede kind eiks?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik dacht, laat ik het maar even bij zetten na de paniek van laatst!
Ze was nu gewoon echt vervelend. Voor het slapen gaan lekker nog een rondje gewandeld buiten, met de pootjes in de sneeuw. Maar dan is ze met zoveel bezig behalve met plassen enzo, dat dat er dan niet van komt, omdat ze zo'n lol heeft met de sneeuw en de kou. En dan lig je net een uur in bed en dan denkt Bink 'Shit, ik moet eigenlijk nog plassen'. En een uur later, als je net weer bijna in slaap valt 'Hmz, volgens mij moet ik ook nog wat anders, dat ik net vergeten ben'. En zo blijf je aan de gang als ze een uur later weer dorst heeft
Heb je dan na je lekkere avondeten en toetje echt de hele avond geen trek meer in iets lekkers?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:58 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: eitje, 2 crackers filet A. met ui
L: weet ik niet meer, geloof een geroosterde boterham met filet. a.
T: mandarijntje
T: wodka, bakje chips
D: Salade, met kip en aardappeltjes met rode ui, knoflook en rozemarijn. Toe: Optimelvla met kwark
Fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |