abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:43:13 #276
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65734380
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk gewoon een rijke vent nodig die me sponsort terwijl ik 'mezelf ontplooi'.
Nou, dat roep ik dus al já-ren! .

Doe je ook mee met de club "we willen het gat in de markt uitvinden maar hebben nog niks gevonden behalve ons eigen gat"?

Anouk is ook lid .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:43:13 #277
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65734381
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef P.F het volgende:
He bah ik heb volgend blok 2 herkansingen!

En ik kan sowieso nog maximaal 55 punten halen tenzij ik ze alle 55 heb dan kan ik evt. nog een extra herkansing. Nou. Ik ben een faler.
En waarom ben je dan precies een faler ?

Ik ken mensen die vier herkansingen hebben. Bovendien is 55 ECTs in één jaar heel goed hoor!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:43:54 #278
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65734408
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mjam! Dat is echt zo lekker!

Kwak: ik meen me ook te herinneren dat je prima kunt bakken in extra vierge, je verliest dan alleen de 'smaak-benefits'. Sowieso verbrandt olijfolie sneller dan bijv zonnebloem- of arachideolie. Wokken in olijfolie is dan ook een stupidity van jewelse (behalve dat het goor is).
ah dan ben ik daar misschien mee in de war!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65734423
Het plan was mijn P in 1 jaar te halen. Nu ga ik kijken of ik me nog ergens in kan schrijven voor nk/sk vwo examen. Of ik doe de 21+ test.
pi_65734452
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ah dan ben ik daar misschien mee in de war!
Hmmmmmmmmmm ik heb geloof ik op school geleerd dat die onzuiverheden niet zo goed zijn. maar ik ben een faler dus dat weet ik niet zeker.
pi_65734465
Hoeveel punten zou je dan willen halen PF? Hier leveren de vakken er maar 60 per jaar dus dan is 55 heel netjes, maar misschien is dat een ander systeem?
Je bent sowieso geen faler!

Sinds gisteren iemand zei dat ze de irritant vond durf ik hem niet meer te gebruiken.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:46:09 #282
148689 Muis006
pi_65734506
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoeveel punten zou je dan willen halen PF? Hier leveren de vakken er maar 60 per jaar dus dan is 55 heel netjes, maar misschien is dat een ander systeem?

Sinds gisteren iemand zei dat ze de irritant vond durf ik hem niet meer te gebruiken.
Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijn
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:46:40 #283
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65734526
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou, dat roep ik dus al já-ren! .

Doe je ook mee met de club "we willen het gat in de markt uitvinden maar hebben nog niks gevonden behalve ons eigen gat"?

Anouk is ook lid .

Goeie club!
Ik wil meedoen.
Fok!bejaarde
pi_65734555
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
Het plan was mijn P in 1 jaar te halen. Nu ga ik kijken of ik me nog ergens in kan schrijven voor nk/sk vwo examen. Of ik doe de 21+ test.
Je kunt altijd staatsexamen doen, maar dan moet je je dus helemaal zelf voorbereiden. Misschien kun je het combineren met zo'n examencursus in Leiden? Die zijn best wel goed, dan krijg je de hele stof nog eens uitgelegd in een paar dagen. Ik heb dat toen gedaan voor wiskunde en dat heeft me echt geholpen.
pi_65734563
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:

Nou ik ging een HBO studie doen omdat ik niet nog een jaar vwo wou doen want dat is een beetje sad want ik had daar al geen motivatie voor Of zo.

En toen vond ik m'n studie toch wel leuk maar de mensen stom.

En nu vind ik de mensen ook weer oké maar kan ik m'n P dus niet meer halen. Plus ik heb nog een aantal dingen van periode 2 die ik niet af heb dus dat is kut (die kan ik wel deze periode 3 afmaken maar het geeft geen fijn gevoel)

Ik wou nu gewoon 30 punten hebben maar ik heb er 10 uit periode 1
en ik heb er nu in theorie 5 niet en 2 wel maar ik moet nog een opdracht maken om die 2 te krijgen. En de andere 8 moet ik nog te horen krijgen...
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:48:12 #286
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65734583
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijn
Nee,dat geld alleen voor schoolperikelen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:48:13 #287
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65734587
zo, ben weer in de leeszaal, en tien keer gemotiveerder dan gisteren na eindelijk eens een fijne nacht geslapen te hebben. heb me zelfs een beetje verslapen!

anos, wat balen van die baan!!
en PF je bent geen faler

oh mini!! ik ga misschien een cocnert meezingen met jullie! ze hadden CM gevraagd om invallers omdat wij de walpurgisnacht al kennen (ik ken meeresstille ook al) maar er waren neit zoveel sopranen nodig...en ik kan maar 1 concert.... maar ik hoop dat ik als "bonussopraan"dan 1 concert mag meedoen... (en twee repetities)

las over mo die niet meer herkend werd: ik had dat pas voor het eerst!! nou ja, eerder andersom. iemand die ik nog niet zo lang ken, die mij dus alleen "medium dik" kent, zag mn bestuursfoto, en zei "ohja, ik ken alleen de ondeste twee niet" -- ik kijken: "dude, dat ben ik!"
dat voelde toch wel even fijn...

nou ik ga weer transcriberen (als in: handschriften overtypen) jeuj. tot straks!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65734592
quote:

[..]

Ik vind het juist wel grappig om te lezen!
waarom denk je dat ik mijne post
pi_65734599
quote:

[..]

Ach, op dat gebied pwn jij ons toch allemaal.
Ik vind het allemaal wel interessant dus van mij mag je posten zoveel je wilt...
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 15:48:39 #290
70532 loveli
N
pi_65734604
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:

[..]

Hmmmmmmmmmm ik heb geloof ik op school geleerd dat die onzuiverheden niet zo goed zijn. maar ik ben een faler dus dat weet ik niet zeker.
Voor zover is weet is de smaak het belangrijkste punt. En het is duurder dan gewone olijfolie. Het moet niet tot te hoge temperaturen verhit worden, want dan maak je de dubbele bindingen kapot en is het alsnog ongezond.
crap in = crap out
pi_65734630
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je kunt altijd staatsexamen doen, maar dan moet je je dus helemaal zelf voorbereiden. Misschien kun je het combineren met zo'n examencursus in Leiden? Die zijn best wel goed, dan krijg je de hele stof nog eens uitgelegd in een paar dagen. Ik heb dat toen gedaan voor wiskunde en dat heeft me echt geholpen.
Ja dat doet m'n broertje al een paar jaar, die is net zo een faler als ik Al heb ik wel havo en hij geen diploma alleen een near native speaker diploma/papiertje.. (Ik ben 21 en hij is bijna 20.. waar is het mis gegaan..)
pi_65734636
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Anosmie het volgende:

Ik heb eigenlijk gewoon een rijke vent nodig die me sponsort terwijl ik 'mezelf ontplooi'.
Ik heb dat wel, semi, maar ik voel me er niet prettig bij. Ik haat het om financieel afhankelijk te zijn van iemand!
pi_65734658
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Sorry Kim Lees maar snel over mijn verhalen heen.
pi_65734665
Ik heb ook een rijke vent, maar geef alleen m'n eigen geld uit.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:51:32 #295
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65734710
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ik ging een HBO studie doen omdat ik niet nog een jaar vwo wou doen want dat is een beetje sad want ik had daar al geen motivatie voor Of zo.

En toen vond ik m'n studie toch wel leuk maar de mensen stom.

En nu vind ik de mensen ook weer oké maar kan ik m'n P dus niet meer halen. Plus ik heb nog een aantal dingen van periode 2 die ik niet af heb dus dat is kut (die kan ik wel deze periode 3 afmaken maar het geeft geen fijn gevoel)

Ik wou nu gewoon 30 punten hebben maar ik heb er 10 uit periode 1
en ik heb er nu in theorie 5 niet en 2 wel maar ik moet nog een opdracht maken om die 2 te krijgen. En de andere 8 moet ik nog te horen krijgen...
Ik zie het probleem niet. Ik heb mn P in mn 3e jaar gehaald.
Doe vanaf nu gewoon je best om zoveel mogelijk punten binnen te halen. Dat verlicht de inhaallast alleen maar.
Fok!bejaarde
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 15:52:36 #296
70532 loveli
N
pi_65734744
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een rijke vent, maar geef alleen m'n eigen geld uit.
Waar ging het mis?
crap in = crap out
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:52:41 #297
148689 Muis006
pi_65734751
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Okee dan!

Nee ach ik heb zoveel verhalen (ook vrij ernstige ) dus die post ik maar niet, vooral omdat ik niet opschepperig over wil komen of dat mensen dadelijk gaan denken dat ik Viktator's thunder wil stealen ofzo.
pi_65734790
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet. Ik heb mn P in mn 3e jaar gehaald.
Doe vanaf nu gewoon je best om zoveel mogelijk punten binnen te halen. Dat verlicht de inhaallast alleen maar.
Nou dat ik oud ben, geen toekomst perspectief en ambitie heb.

En eigenlijk wil ik graag kapster/visagiste of kok worden maar daar ben ik niet handig genoeg voor..
pi_65734791
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar ging het mis?

Tja. Daar vraag je me wat.........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')