Nou, dat roep ik dus al já-ren!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon een rijke vent nodig die me sponsort terwijl ik 'mezelf ontplooi'.
En waarom ben je dan precies een falerquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef P.F het volgende:
He bah ik heb volgend blok 2 herkansingen!
En ik kan sowieso nog maximaal 55 punten halen tenzij ik ze alle 55 heb dan kan ik evt. nog een extra herkansing. Nou. Ik ben een faler.
ah dan ben ik daar misschien mee in de war!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mjam! Dat is echt zo lekker!
Kwak: ik meen me ook te herinneren dat je prima kunt bakken in extra vierge, je verliest dan alleen de 'smaak-benefits'. Sowieso verbrandt olijfolie sneller dan bijv zonnebloem- of arachideolie. Wokken in olijfolie is dan ook een stupidity van jewelse (behalve dat het goor is).
Hmmmmmmmmmm ik heb geloof ik op school geleerd dat die onzuiverheden niet zo goed zijn. maar ik ben een faler dus dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah dan ben ik daar misschien mee in de war!
Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoeveel punten zou je dan willen halen PF? Hier leveren de vakken er maar 60 per jaar dus dan is 55 heel netjes, maar misschien is dat een ander systeem?
Je bent sowieso geen faler!
Sinds gisteren iemand zei dat ze deirritant vond durf ik hem niet meer te gebruiken.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, dat roep ik dus al já-ren!.
Doe je ook mee met de club "we willen het gat in de markt uitvinden maar hebben nog niks gevonden behalve ons eigen gat"?
Anouk is ook lid.
Je kunt altijd staatsexamen doen, maar dan moet je je dus helemaal zelf voorbereiden. Misschien kun je het combineren met zo'n examencursus in Leiden? Die zijn best wel goed, dan krijg je de hele stof nog eens uitgelegd in een paar dagen. Ik heb dat toen gedaan voor wiskunde en dat heeft me echt geholpen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
Het plan was mijn P in 1 jaar te halen. Nu ga ik kijken of ik me nog ergens in kan schrijven voor nk/sk vwo examen. Of ik doe de 21+ test.
Nou ik ging een HBO studie doen omdat ik niet nog een jaar vwo wou doen want dat is een beetje sad want ik had daar al geen motivatie voorquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoeveel punten zou je dan willen halen PF? Hier leveren de vakken er maar 60 per jaar dus dan is 55 heel netjes, maar misschien is dat een ander systeem?
Je bent sowieso geen faler!
Sinds gisteren iemand zei dat ze deirritant vond durf ik hem niet meer te gebruiken.
Nee,dat geld alleen voor schoolperikelenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijn![]()
Ik vind het juist wel grappig om te lezen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik durf bijna geen ervaringsverhalen meer te posten als het om ziekenhuis/operaties gaat, omdat er gezegd is dat het dan net lijkt alsof we tegen elkaar op aan het bieden zijn![]()
Ach, op dat gebied pwn jij ons toch allemaal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor zover is weet is de smaak het belangrijkste punt. En het is duurder dan gewone olijfolie. Het moet niet tot te hoge temperaturen verhit worden, want dan maak je de dubbele bindingen kapot en is het alsnog ongezond.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmm ik heb geloof ik op school geleerd dat die onzuiverheden niet zo goed zijn. maar ik ben een faler dus dat weet ik niet zeker.
Ja dat doet m'n broertje al een paar jaar, die is net zo een faler als ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt altijd staatsexamen doen, maar dan moet je je dus helemaal zelf voorbereiden. Misschien kun je het combineren met zo'n examencursus in Leiden? Die zijn best wel goed, dan krijg je de hele stof nog eens uitgelegd in een paar dagen. Ik heb dat toen gedaan voor wiskunde en dat heeft me echt geholpen.
Ik heb dat wel, semi, maar ik voel me er niet prettig bij. Ik haat het om financieel afhankelijk te zijn van iemand!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon een rijke vent nodig die me sponsort terwijl ik 'mezelf ontplooi'.
Sorry Kimquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee,dat geld alleen voor schoolperikelen.
Ik zie het probleem niet. Ik heb mn P in mn 3e jaar gehaald.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik ging een HBO studie doen omdat ik niet nog een jaar vwo wou doen want dat is een beetje sad want ik had daar al geen motivatie voorOf zo.
En toen vond ik m'n studie toch wel leuk maar de mensen stom.
En nu vind ik de mensen ook weer oké maar kan ik m'n P dus niet meer halen. Plus ik heb nog een aantal dingen van periode 2 die ik niet af heb dus dat is kut (die kan ik wel deze periode 3 afmaken maar het geeft geen fijn gevoel)
Ik wou nu gewoon 30 punten hebben maar ik heb er 10 uit periode 1
en ik heb er nu in theorie 5 niet en 2 wel maar ik moet nog een opdracht maken om die 2 te krijgen. En de andere 8 moet ik nog te horen krijgen...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een rijke vent, maar geef alleen m'n eigen geld uit.
Okee dan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee,dat geld alleen voor schoolperikelen.
Nou dat ik oud ben, geen toekomst perspectief en ambitie heb.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ik heb mn P in mn 3e jaar gehaald.
Doe vanaf nu gewoon je best om zoveel mogelijk punten binnen te halen. Dat verlicht de inhaallast alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |