Ik at gisteren pas om 21 uur. Dus nee, dan heb ik tot aan het slapen gaan geen trek meer. Maar laatst at ik om 18 u. (Toen bij de Japanner) en toen had ik wel degelijk trek rond elven. (en heb nog 2 sneetjes brood met gesmolten kaas gegeten) Dus het ligt er maar aan hoe laat je eet kortom.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dan na je lekkere avondeten en toetje echt de hele avond geen trek meer in iets lekkers?
Of wel, en neem je dan gewoon niets? Jouw lijstjes worden mijn voorbeeld!
Anders bakt vriendje zelf een taart? Kan hij best. Mijn man bakt ook alle taarten hier in huis, ondanks dat hij een piemel heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ben aan het wachten op m'n ultra-dikke boek besteld bij bol, fijn studeerhulpje wordt dat![]()
Vriendje wil dat ik een taart ga bakken, zo een met gecondenseerde melk en banaan etc... Ik ben tegen, zeker als er geen aanleiding is, maar aan de andere kant![]()
(
)
Mevrouw Puff: geen taart bakken. Period. Je bent net weer lekker begonnen, daar past geen taart bij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ben aan het wachten op m'n ultra-dikke boek besteld bij bol, fijn studeerhulpje wordt dat![]()
Vriendje wil dat ik een taart ga bakken, zo een met gecondenseerde melk en banaan etc... Ik ben tegen, zeker als er geen aanleiding is, maar aan de andere kant![]()
(
)
Ohja, die pilletjes helpen vooral met het inslapen, niet zozeer voor het doorslapenVoor jetlags en nachtdiensten bv. zijn ze erg handig, maar sommige mensen zeggen dat de drogistvariant een te lage dosis heeft.
Hij heeft geen vrij, ik wel. En het gaat niet zozeer om het taart bakken, maar meer om het opeten (dat is niet zo goed voor mij, maar hij kan het prima hebben).quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Anders bakt vriendje zelf een taart? Kan hij best. Mijn man bakt ook alle taarten hier in huis, ondanks dat hij een piemel heeft.
Het idee werd gegeven dat ze bij de uni niet voor heel erge problemen zijn, dus liever niet naar de 'echte' eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:25 schreef Sugar het volgende:
Wil je zelf 't liefst naar een "echte psych"?
Ik ga nú aan de pm!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes!
Leuk Mo! Als ze je niet herkennen omdat je er gewoon nog veel meer fab uitziet dan eerst!
Voor Vikje alvast inderdaad een voorzichtige
Kim, ben toch wel benieuwd wat hij te melden heeft! Die *piep*!
Sugar, wat was er zo kut aan je nacht dan? Gingen er steeds kindjes uit bed?
Mijn hond was zo aan het spoken vannacht dat ik elk uur wakker was en uit bed moest en Heer G moest om 5.15 uur op en dat moesten we ook allemaal weten. Oh en Bink was niet ziek hoor, maar gewoon vervelend
Ik studeer nog héél even fulltime (alleen deze maand nog als het goed is!) en ik werk 16 uur per week (2 dagen). Ik heb bijna altijd een bijbaantje gehad, in het begin van mijn studie op de zaterdag, later, toen ik minder colleges kreeg, liever doordeweeks. Alleen niet tijdens mijn stage, dat was wat teveel van het goede.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:19 schreef Sugar het volgende:
Werken/studeren jullie eigenlijk allemaal fulltime?
Ja, maar ik wil het ook wetenquote:
Ik geloof niet dat ik nog even stoofvlees ga maken vanavond.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het ook weten
Lianne: ik vind knolselderijpuree lekker bij stoofvlees. Of bij een biefstukje ofzo. Eigenlijk gebruik ik het vaak ter vervanging van aardappelpuree als bijgerecht (voor stamppot werkt het niet).
Misschien een stomme vraag van me, maar waarom plán jij 2xontbijtkoek en een balisto?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Lijstje:
O: brinta en een glas verse jus
T: cappuccino, plakje ontbijtkoek
L: 2 boterhammen met pindakaas, paar cherrytomaatjes
T: vitalinea, balisto
T: plakje ontbijtkoek (laat thuis)
D: ik denk een quiche ofzo, ik moet nog even naar de winkel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja hallo dat willen wij hier ook weten natuurlijk
Dat is dan mooi jammer, want dan moet ik de rest ook vertellen en daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja hallo dat willen wij hier ook weten natuurlijk
Mogguh zegt ze 12 minuten voor het middaguurquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Tink met d'r taartbakkende piemelhahaha
Vandaag wordt voor mij wel en niet goed voor Slankidity: tandarts vanmiddag (dus weinig zin om veel te eten daar omheen) en vanavond uit eten met jarige tante, mams en zus! Bij de Chinees. Omnom.
Fijn dat het goed gaat met Vik en Vivi (en anderen maar teruglezen met een slaperig hoofd is niet handig) en ik doe een hele kleine juich voor Vik d'r misschien-werk!
Buh bahquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is dan mooi jammer, want dan moet ik de rest ook vertellen en daar heb ik geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |