Dat ding was echt super verschrikkelijk! De boon van dirk en zijn vriendje was daarintegen wel weer leuk om te zien, Alleen jammer dat het zo verschrikkelijk druk was en je, je rugzak niet op de rug mocht houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeker op een tafel ?![]()
Moet je eens gaan kijken op de bovenste sportafdeling van Harrods
Daar staan een afzichtelijk tafel voetbal spel dat door Swarovski onder handen genomen is en compleet en volledig met glitters is bedekt en 80.000 pond kost en het doet gewoon zeer aan de ogen
die onderste link levert niets op, tenminste geen foto'squote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Stroekie het volgende:
hier komt me toch iets leuks
alvast een beginnetje
http://www.trouwenbruilof(...)sser_Thomas_getrouwd
Maar Nuno, 1 keer naar de shrine beneden voor Dodi en Diana is genoegquote:Op maandag 2 februari 2009 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
niet op de tafel, we hebben zo'n sponsachtige voetbal, dus gewoon overal.
Maar zal eens kijken bij harrods dit weekend, ik kom niet zo vaak op de sportafdeling
maar volgens mij zitten we ook niet te wachten op foto's van Joop van Tellingen,quote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die onderste link levert niets op, tenminste geen foto's
Ik heb zin in seks met Thomas, soperdesopersop!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef MisterO het volgende:
Ik zit even wat foto's terug te kijken, ooow wat heb ik zin in de zomer!!![]()
[ afbeelding ]
Charmanste foto ooit![]()
[ afbeelding ]
je hebt de knietjes wel heel zedig tegen elkaar aan gedruktquote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef MisterO het volgende:
Ik zit even wat foto's terug te kijken, ooow wat heb ik zin in de zomer!!![]()
[ afbeelding ]
Charmanste foto ooit![]()
[ afbeelding ]
is diezelfde opleiding van je niet ook ergens te volgen aan een niet godsdienstig instituut ?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb zin in seks met Thomas, soperdesopersop!
Maar ik moet nu naar school, mij zeer christelijk gaan gedragen. Heb net te horen gekregen dat mijn enige maatje in de klas zometeen een gesprek heeft en dat hij waarschijnlijk moet gaan stoppen... Jammer
Dan heb je de foto daarvoor niet gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt de knietjes wel heel zedig tegen elkaar aan gedrukt
deze is ook nog netjes, je hebt nog steeds geen inkijk in je broekquote:Op maandag 2 februari 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan heb je de foto daarvoor niet gezien![]()
[ afbeelding ]
Ow ik heb zin in de zomer!
Nou zeg, dacht je nou echt dat ik het dan ook hier zou plaatsen!!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is ook nog netjes, je hebt nog steeds geen inkijk in je broek
bah stroek, wat een onzedelijke vraag...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is ook nog netjes, je hebt nog steeds geen inkijk in je broek
Inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
bah stroek, wat een onzedelijke vraag...
Nee dan had je die al lang en breed via PM en email bij mij bezorgdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou zeg, dacht je nou echt dat ik het dan ook hier zou plaatsen!!
Niks menselijks is mij vreemdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
bah stroek, wat een onzedelijke vraag...
nergens een foto van die Thomas te zien?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb zin in seks met Thomas, soperdesopersop!
Maar ik moet nu naar school, mij zeer christelijk gaan gedragen. Heb net te horen gekregen dat mijn enige maatje in de klas zometeen een gesprek heeft en dat hij waarschijnlijk moet gaan stoppen... Jammer
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou zeg, dacht je nou echt dat ik het dan ook hier zou plaatsen!!
Die kende ik al ja.. Jenniferquote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef MisterO het volgende:
Hee CDP![]()
kijk wat een maatje van me vond![]()
Spoel door naar 1:15![]()
Beetje vaag persoontje jaquote:Op maandag 2 februari 2009 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kende ik al ja.. Jennifer![]()
![]()
Kom jij maar eens met nieuwe foto's, het is echt te lang geleden. Dan zal ik over een speedo nadenkenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst natuurlijk in de tint blauw/paars
zolang geleden is het niet en ik ga nu met die kou hier geen foto's make in mijn zwembroekquote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met nieuwe foto's, het is echt te lang geleden. Dan zal ik over een speedo nadenken
wanneer hangt de nieuwe collectie bij de bijenwinkel ?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met nieuwe foto's, het is echt te lang geleden. Dan zal ik over een speedo nadenken
Jawel, je hebt alleen maar 1 fotocollectie gepost, van 5 jaar geleden ofzo. Om eens te bewijzen dat je geen kloon bent, moet je met foto's komen. En wie had het over een zwembroek?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zolang geleden is het niet en ik ga nu met die kou hier geen foto's make in mijn zwembroek
was denk ik van 1,5 jaar geleden, en ik heb een tijdje terug nog anderen geplaatst, vraag maar aan stroek. 1 was van mij in mijn koninginnedag shirtquote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, je hebt alleen maar 1 fotocollectie gepost, van 5 jaar geleden ofzo. Om eens te bewijzen dat je geen kloon bent, moet je met foto's komen. En wie had het over een zwembroek?
ik ken er 4quote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was denk ik van 1,5 jaar geleden, en ik heb een tijdje terug nog anderen geplaatst, vraag maar aan stroek. 1 was van mij in mijn koninginnedag shirt
dan heb je er een paar gemistquote:Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken er 4
cactus
boom
speedo
coctail
Ach joh, dat heet zeiken, leer je nog welquote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef Pieter. het volgende:
Gaap, ik snap niet wat die eeuwige discussie moet zijn over foto's plaatsen.
ja kom dus maar op met die speedo pic...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach joh, dat heet zeiken, leer je nog wel
de 2 negatievelingen hebben ze zeker gezien, dus vraag maar aan hunquote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef MisterO het volgende:
Het is overduidelijk dat Nuno aan het liegen is, tenzij hij bewijs heeft...
ik heb ze niet op mijn werk dus an hieruit mailen gaat niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan liggen die vast en zeker in mijn email inbox vanavond als ik thuis kom ?
geen probleem ik kan best geduldig zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ze niet op mijn werk dus an hieruit mailen gaat niet.
Cairon en HIW?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de 2 negatievelingen hebben ze zeker gezien, dus vraag maar aan hun
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Wandelmonster![]()
![]()
![]()
lekker gedroomd over de nijmeegse zomerfeesten ?
Die Maud is dat Mulder uit Nijmegen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, had een weirde droom.
Moet het nog met Maud erover hebben. Over het inschrijven..
(moet ik teruglezen? Nee, he? Same Shit, Different Day?)
Nee, die van mij komt uit Uithoornquote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die Maud is dat Mulder uit Nijmegen ?
En heb jij met de roomies gisteren ook nog naar the game gekeken ?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, die van mij komt uit Uithoorn
Cairon en CDPquote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Cairon en HIW?
je komt ook altijd met smoesjes he
Superbowl? Het stond wel op. (zo'n hetero ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb jij met de roomies gisteren ook nog naar the game gekeken ?
Was volgens mij links en rechts wel in een paar kroegen te volgen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Superbowl? Het stond wel op. (zo'n hetero ben ik nou ook weer niet) HEb het niet ech gevolgd, was ook met andere dingen bezig
Werd dat ook in Nederland uitgezonden?
welk lied ze ook zouden kizen, ik hou niet van de Tobbersquote:Op maandag 2 februari 2009 15:15 schreef mike_hunt het volgende:
O, ik heb het liedje gehoord van de Toppers. I don't like it.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is nu wel weer voorbij nu jij er weer bent ?
je had in elk geval erg veel tijd nodig om het reply knopje te vindenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee hoor dat valt ook wel weer mee.
Hier in Engeland wel, ik geloof zelfs dat ik het bij de auntie Beeb voorbij zag komenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Superbowl? Het stond wel op. (zo'n hetero ben ik nou ook weer niet) HEb het niet ech gevolgd, was ook met andere dingen bezig
Werd dat ook in Nederland uitgezonden?
Nee, zit ondertussen ook betalingen te doen hahahquote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had in elk geval erg veel tijd nodig om het reply knopje te vinden
nog uitgeweest gisteren? En heb je het netjes gehouden?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hier in Engeland wel, ik geloof zelfs dat ik het bij de auntie Beeb voorbij zag komen
dat was jij wel erg laat naar bed vannachtquote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hier in Engeland wel, ik geloof zelfs dat ik het bij de auntie Beeb voorbij zag komen
oh, jij had mijn rekeningnummer al gekregenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, zit ondertussen ook betalingen te doen hahah
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij had mijn rekeningnummer al gekregen
en dan krijg ik dus 100 DVD's uit de Jamin voorraadquote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, en ook de machtinging. Ik zal het bedrag van ¤ 177,84 van je rekening afschrijven.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was jij wel erg laat naar bed vannacht
just a regular sunday roastquote:Op maandag 2 februari 2009 15:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was rond een uur of 1, was net thuis dus op je andere vraag, ja ik ben uitgeweest en ik heb het heel netjes gehouden. Was een gewone zondagmiddag borrel en na die tijden uit eten met Pedro en Adam en toen nog wat wezen drinken, hopen dat het op zou houden met sneeuwen was het excuus
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan krijg ik dus 100 DVD's uit de Jamin voorraad![]()
dan zie ik het eerste half jaar helemaal geen daglicht meer
Well, ik sla deze even overquote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach joh, dat heet zeiken, leer je nog wel
zo hard slijt hij niet van pissenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet teveel handkarren, he? Anders valt ie eraf.
yak nee dat is veel te vet met al die gravy erover. Nee gewoon portugees restaurant in Camdenquote:
zal ik je even komen inwrijven met talkpoeder ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef Xiance het volgende:
* Xiance heeft last van de voorjaarskriebels
maar die zal vast niet minder alcoholrijk geweest zijn dan een traditionele Engelse ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yak nee dat is veel te vet met al die gravy erover. Nee gewoon portugees restaurant in Camden
the PCD versie!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef Xiance het volgende:
LETSSSSSSSS SWAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
![]()
ga thuis wonen danquote:Op maandag 2 februari 2009 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, ben bij met betalen. bijelkaar 1500 ofzo..
ik wil weer 10 jaar zijn, zodat ik geen rekeningen krijg en onbezonnen kan leven.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
ga thuis wonen dan
niet dat het dan beter is hoor...
PCD?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die zal vast niet minder alcoholrijk geweest zijn dan een traditionele Engelse ?
ik kom wel een stukje huren, hoef je niet naar de voedselbankquote:Op maandag 2 februari 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
Ik verhuur ook nog een huis in Amsterdam als ik er niet ben. maar als het zo doorgaat trap ik ze er wel uit. En dan kan ik meteen aansluiten bij de voedselbank hahah
Is die steunaanvraag van jullie branche aan de staat afegewezen danquote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nou, er worden hier veel mensen ontslagen. Elke dag weer. Ik houd m'n hart vast, anders moet ik wel terug.
Pussycat Dolls (o.k. dat klinkt gayer dan dat het is
haha ja maar jij werkt in Arnhem. Ik moest toen twee uur met die fokking trein naar Reinvention Tour in Gelredome (2 maal). Dus dat op en neer reizen werkt niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kom wel een stukje huren, hoef je niet naar de voedselbank
Die in Amsterdam of in NYC of beter nog alle twee ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kom wel een stukje huren, hoef je niet naar de voedselbank
Meneer Flynt is nog steeds een meester in het genereren van publiciteitquote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is die steunaanvraag van jullie branche aan de staat afegewezen dan
amsterdam is 1.15 reizen.. waar jij die 2.00 vandaan haaltquote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha ja maar jij werkt in Arnhem. Ik moest toen twee uur met die fokking trein naar Reinvention Tour in Gelredome (2 maal). Dus dat op en neer reizen werkt niet.![]()
waarom woon jij weer tijdelijk thuis?
ook hetero's gaan er naar toe.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef MisterO het volgende:
Hee Mike, nog 1 weekje he![]()
Ik heb al van zoveel homootjes gehoord dat ze ernaartoe gaan
Ja, hetero meisjes jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook hetero's gaan er naar toe.![]()
(denk ik)
ik heb gewoon een veredelde vakantiebaan. Ze hebben me gewoon steeds aangehouden omdat vrienden van mij er al langer werkte en ik ken iedereen en ben een manusje van alles. Maar ben zeker niet onmisbaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is die steunaanvraag van jullie branche aan de staat afegewezen dan
Waar naartoe?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
(denk ik)
ga je met je nieuwe lover?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, hetero meisjes ja![]()
en hetero jongens die meegesleurd worden met hun vriendin
Pussycat Dolls. ja, ik weet het, het is geen Cotton eye Joequote:
ga je die avond dan ook heel stoer bier zuipen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
(denk ik)
nou ja, bijna twee uur dan. Tis ook alweer meer dan 4 jaar geleden. En dat kutstation wat opengebroken lag.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
amsterdam is 1.15 reizen.. waar jij die 2.00 vandaan haalt
omdat dat even zo uit kwam na 10jr zwerven door nederland..
ik huur wel in ams.. hoewel ik ook graag nog es naar NYC ga
Dan had je toch naar Aerosmith gemoeten om je hetero imago in stand te houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Pussycat Dolls. ja, ik weet het, het is geen Cotton eye Joe
ja, ik drink bier. WIjn op dat soort evenementen is niet te zuipen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je die avond dan ook heel stoer bier zuipen ?
Ik ga mijn lover samjustmequote:
nee hoor ik geen imago op te houden, want ik ken toch niemand die daarheen gaat.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan had je toch naar Aerosmith gemoeten om je hetero imago in stand te houden
Is dat die gast van ver weg of waarmee je film hebt gekeken?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga mijn lover samjustmedat is ook een user van fok
Oowww neee nu haal je alles door elkaarquote:Op maandag 2 februari 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat die gast van ver weg of waarmee je film hebt gekeken?
nee dat is de vlam van PJORourkequote:Op maandag 2 februari 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat die gast van ver weg of waarmee je film hebt gekeken?
Ja ja ik weet het, te makkelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb gewoon een veredelde vakantiebaan. Ze hebben me gewoon steeds aangehouden omdat vrienden van mij er al langer werkte en ik ken iedereen en ben een manusje van alles. Maar ben zeker niet onmisbaar.
Ach it was fun while it lasted. Maar dit is nog op de zaken vooruit springen.
moet je hem ook geen lover noemen? Of is het een open relatie? Maar dat is zooo 2007.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oowww neee nu haal je alles door elkaar![]()
waarom gaat zijn vriend dan niet mee?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:49 schreef MisterO het volgende:
Dat sam mijn lover is, was sarcastisch. We 'houden' gewoon van elkaar als vrienden haha![]()
![]()
Hij hoeft toch niet alles met zn vriend te doen?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom gaat zijn vriend dan niet mee?
netjes!quote:
das ook wel weer waar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet alles met zn vriend te doen?
Omdat zijn vriend WEL smaak heeftquote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom gaat zijn vriend dan niet mee?
Dat heb ik gecancelled, moet je maar ff teruglezenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das ook wel weer waar.
Enne hoe was second date met die gast?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Omdat zijn vriend WEL smaak heeft
u dumb bitch, waarom houd je ze niet beiden aan? je was toch niet op zoek naar een vriendje, maar a good time?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat heb ik gecancelled, moet je maar ff teruglezen![]()
ik ga mn bus halen
het is je zeker vooral om de worst te doen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef Xiance het volgende:
oh lordy..
* Xiance werkt een bord hutspot naar binnen
ik kan niet wachten hoor tot 1900
wat is er om 19.00 uur?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef Xiance het volgende:
oh lordy..
* Xiance werkt een bord hutspot naar binnen
ik kan niet wachten hoor tot 1900
wat ordinair weerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is je zeker vooral om de worst te doen ?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | At the wrong time Guess I always knew inside I wouldn't have you for a long time Those dreams of yours Are shining on distant shores And if they're calling you away I have no right to make you stay But Somewhere down the road Our roads are gonna cross again It doesn't really matter when But somewhere down the road I know that heart of yours will come to see That you belong with me Sometimes goodbyes are not forever It doesn't matter if you're gone I still believe in us together I understand more than you think I can You have to go out on your own So you can find your way back home |
ben jij nou een hollander? sucadelapjequote:Op maandag 2 februari 2009 17:03 schreef Xiance het volgende:
neen, de worst zit vanavond bij de borenkool
draadjesvlees?
wtf??
Sarcastische bitchquote:
ik dacht dat je net over hem was. Of houd je van torture?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:05 schreef Xiance het volgende:
[ code verwijderd ]
ohhhh ik ga mn ex bellen
Aussiebumquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Pieter. het volgende:
Ik krijg zin in de zomer! En niet alleen omdat ik nu de laatste aussiebum filpmjes op youtube zit te kijken
doe je elke dag watquote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Pieter. het volgende:
En ik heb een week vrij waarin ik eigenlijk he-le-maal niets wilde gaan doen, maar het ToDo lijstje wordt steeds groter. Nah, het lukt me in ieder geval om vandaag niets uit te voeren (op de boodschappen na dan.)
Euhn delegeren? Dirk is elke dag van 8.00 tot 19.00 uur werken.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je elke dag watOf delegeren
die jaren 90 housequote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef Pieter. het volgende:
Wow, dat is even wat anders dan dat halfzachte geshow.
Ik wil ook weer zomer. Wat een rotzooi geeft die sneeuw, en ik heb er ook geen goede schoenen voorquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Pieter. het volgende:
Ik krijg zin in de zomer! En niet alleen omdat ik nu de laatste aussiebum filpmjes op youtube zit te kijken
Jezus, hij maakt lange dagenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:23 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Euhn delegeren? Dirk is elke dag van 8.00 tot 19.00 uur werken.
Verder valt er niet veel te delegeren, of ik moet er iemand voor in gaan huren.
Voor sommige dingen zal ik dat ook wel doen, bijvoorbeeld belastingaangiftes van 2006,2007 en 2008.
Maar het uitzoeken van alle papieren moet ik toch echt zelf doen...
Dat is altijd klote aan sneeuw. Als het nou gewoon -10 is en het zou niet smelten, dan is er niks aan de hand. Maar samen met pekel en andere troep gaan al je schoenen naar de klote (van die fijne witte randen op je leer) en wordt het in huis een teringzooi.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil ook weer zomer. Wat een rotzooi geeft die sneeuw, en ik heb er ook geen goede schoenen voor
ja, ben zo klaar met die kou. En dan zie je op journaal dat kinderen sneeuw leuk vinden. Maar de rest heeft er last van. Auto's krabben etc...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil ook weer zomer. Wat een rotzooi geeft die sneeuw, en ik heb er ook geen goede schoenen voor
is dat de honeymoon?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat is altijd klote aan sneeuw. Als het nou gewoon -10 is en het zou niet smelten, dan is er niks aan de hand. Maar samen met pekel en andere troep gaan al je schoenen naar de klote (van die fijne witte randen op je leer) en wordt het in huis een teringzooi.
Gelukkig gaan we in April nog 2 weekjes in de zon liggen in Egypte!
Aussiebum is ook voor hetero'squote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Xiance het volgende:
ik heb echt helemaal niks met ausiebums..
volgens mij ben ik de enige in heel homo-wonderland
Nope, de honeymoon is in Juni, gaan we een weekje naar Londen. In die week heeft D.een VIP ticket voor Britney en gaan we bij vrienden op bezoek.quote:
o ja das waar.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nope, de honeymoon is in Juni, gaan we een weekje naar Londen. In die week heeft D.een VIP ticket voor Britney en gaan we bij vrienden op bezoek.
o die heb ik ook nog. Van mijn hardcore tijdperk. Met Nike's etc.... zwaar naar de klote.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef Xiance het volgende:
zowiezo heb ik weinig met ondergoed/.
het moet lekker zitten, en passen bij de kleding die ik op dat moment draag.
en verder maakt het me niks uit val welk merk het is
maar dat heb ik eigenlijk met alles.. meerendeel van mijn kleding komt van de WE,
maar ik heb ook C&A, NEWYORKER, CoolCat, een australian, en er slingert erngens nog een rek met pyama's rond :$
ja die schoenen kunnen zo de vuilnisbak in na dit weer, godver. Maar om nou van die rare boots te gaan dragen nee dat vind ik ook niksquote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat is altijd klote aan sneeuw. Als het nou gewoon -10 is en het zou niet smelten, dan is er niks aan de hand. Maar samen met pekel en andere troep gaan al je schoenen naar de klote (van die fijne witte randen op je leer) en wordt het in huis een teringzooi.
Gelukkig gaan we in April nog 2 weekjes in de zon liggen in Egypte!
Nike's weiger ik demonstratief om te dragenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o die heb ik ook nog. Van mijn hardcore tijdperk. Met Nike's etc.... zwaar naar de klote.
die Uggs voor mannen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja die schoenen kunnen zo de vuilnisbak in na dit weer, godver. Maar om nou van die rare boots te gaan dragen nee dat vind ik ook niks
Dat is 'm!quote:
Sommige concessies DOE je gewoon niet!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja die schoenen kunnen zo de vuilnisbak in na dit weer, godver. Maar om nou van die rare boots te gaan dragen nee dat vind ik ook niks
weet ik veel hoe die dingen heten, maar ze zijn verschrikkelijk lelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die Uggs voor mannen?Of bedoel je Wellingtons?
ik heb zwitsal talgpoeder nodig!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Pieter. het volgende:
Oeps, bijna 18.00 uur. Ik ga me maar eens aankleden en boodschappen doen! Hubby cumt zo thuis!
Talg is dat spul dat je haarzakjes en porien aanmaken om je huid soepel te houden. Talk is een mineraal dat gebruikt wordt om babybilletjes droog te houden.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:16 schreef Xiance het volgende:
talkpoeder?
talgpoeder bedoel je toch hopelijk?
not needed.. al hoewel.. ik moet het weer halen denk ik
Zwitsal
noooooit van gehoord!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Talg is dat spul dat je haarzakjes en porien aanmaken om je huid soepel te houden. Talk is een mineraal dat gebruikt wordt om babybilletjes droog te houden.
waarvoor heb je dat in godsnaam nodig?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb zwitsal talgpoeder nodig!
en Andrelon Wax!
Die dingen ja, maar daar wil je toch niet in gezien wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Pieter. het volgende:
En ja ze zullen best wel lekker zitten. Maar sinds wanneer is dat voor homo's een reden om iets te dragen!
Wellingtons zijn die groene plastice kaplaarzenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet ik veel hoe die dingen heten, maar ze zijn verschrikkelijk lelijk
talgpoeder?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarvoor heb je dat in godsnaam nodig?
zoals ik al zei, verschrikkelijk lelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben ook echte uggs for men. Die zijn wel stoer.
[ afbeelding ]
nee de enige boots die ik draag, zijn van leerquote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wellingtons zijn die groene plastice kaplaarzen
Stroek zie ik nu ook sarcasme in jou opmerkingen. Moet al zo opletten bij MrO en Angel en de restquote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef Stroekie het volgende:
uggs voor mannen gaat het helemaal worden
talgpoeder zit er nu al zoveel eeuwen in.. dat krijg je er NOOOOOOOOOOOIIITTTTTTTT meer uit!!quote:
ik vindt uggs ook lelijk maar de commercie gaat ze ons door de strot drukkenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Stroek zie ik nu ook sarcasme in jou opmerkingen. Moet al zo opletten bij MrO en Angel en de rest
vanish oxi action verricht wonderenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
talgpoeder zit er nu al zoveel eeuwen in.. dat krijg je er NOOOOOOOOOOOIIITTTTTTTT meer uit!!
oh noes mike het ais ameezing!!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanish oxi action verricht wonderen
Normaal vind ik aussiebum heel lelijk, maar deze zijn best leuk.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef Pieter. het volgende:
Wow, dat is even wat anders dan dat halfzachte geshow.
Hoe komt het dat jij sarcasme zo moeilijk herkend?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Stroek zie ik nu ook sarcasme in jou opmerkingen. Moet al zo opletten bij MrO en Angel en de rest
Een rondje google leert dat je niet de enige bentquote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
talgpoeder zit er nu al zoveel eeuwen in.. dat krijg je er NOOOOOOOOOOOIIITTTTTTTT meer uit!!
iki slaap vanacht weer prettig!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een rondje google leert dat je niet de enige bent
Daar ben ik jong voor tochquote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u dumb bitch, waarom houd je ze niet beiden aan? je was toch niet op zoek naar een vriendje, maar a good time?
Je moet nog zoveel leren, dude![]()
Misschien omdat ik nederlands de 1e 18 jaar alleen eigenlijk met mijn vader sprak. Sarcasme snap je eerder als je dagelijks omgaat met de taalquote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij sarcasme zo moeilijk herkend?
Die vraag geldt ook voor Mike
Klinkt meer als schijtirritantquote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
iki slaap vanacht weer prettig!
al deed ik dat toch wel.. mijn bed staat sinds 2 dagen geheel Feng-Shui met mijn hoofd richting de zon.. dus ik wordt wakker met de eerste zonnestraaltjes op mijn mooie gezichtje *proest*
da's feng-shui...
och.. ik heb een goed rolluik, komt geen lichtstraaltje doorheen!quote:
ben jii niet rijkelijk vroeg thuis voor iemand met 4 banen op de 1e dag van de maandafsluiting ?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Zo... thuis... eten.... honger.... moe.... kut....
Haaj
die in het Portugees gaan dan weer volledig aan mij voorbijquote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nederlands de 1e 18 jaar alleen eigenlijk met mijn vader sprak. Sarcasme snap je eerder als je dagelijks omgaat met de taal
Ik snap sarcastische opmerkingen in het portugees wel
Aangezien door de crisis besloten is dat overwerk niet meer in geld maar in Tijd voor Tijd wordt uitbetaald en we als F&A toch al standaard zo druk zijn dat we onze normale dagen niet op kunnen krijgen zoeken ze het maar uitquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jii niet rijkelijk vroeg thuis voor iemand met 4 banen op de 1e dag van de maandafsluiting ?
ben een nieuw msn adres aan het aan makenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en TMM?
HOU OP MET JE VIRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS!
zo zo, een na ons de zondvloed instellingquote:Op maandag 2 februari 2009 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien door de crisis besloten is dat overwerk niet meer in geld maar in Tijd voor Tijd wordt uitbetaald en we als F&A toch al standaard zo druk zijn dat we onze normale dagen niet op kunnen krijgen zoeken ze het maar uit
spybot en ad aware al gedraaid en avg en avast vinden niets ?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben een nieuw msn adres aan het aan maken
Dat helpt niet hoor. Het virus zit niet in je MSN, maar in je PC.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hey, tis goed hoor. Philips trekt ook al de individuele salarisverhogingen per april in. Alleen de CAO verhoging in januari hebben w egehad. Ik wil best iets voor de zaak doen, iets extra's, maar zo af en toe iets terugzien is ook mooi. Zo niet? Dan wordt het een 9 to 5 job he.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo zo, een na ons de zondvloed instelling![]()
Nope.quote:maar daarmee verschuift nu ook de datum dat jullie stukken moeten opleveren naar zodra het werk het toelaat in plaats van een vaste datum ?
ik kan jullie best begrijpen hoor, voor zulke dingen moet de liefde wel van 2 kanten komen want anders houdt het inderdaad een keer op. Werknemers zijn niet van elastiek die je elke keer maaar weer een stukje verder kan oprekken. Op een gegeven moment knapt hetquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, tis goed hoor. Philips trekt ook al de individuele salarisverhogingen per april in. Alleen de CAO verhoging in januari hebben w egehad. Ik wil best iets voor de zaak doen, iets extra's, maar zo af en toe iets terugzien is ook mooi. Zo niet? Dan wordt het een 9 to 5 job he.
[..]
Nope.
Exactly.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan jullie best begrijpen hoor, voor zulke dingen moet de liefde wel van 2 kanten komen want anders houdt het inderdaad een keer op. Werknemers zijn niet van elastiek die je elke keer maaar weer een stukje verder kan oprekken. Op een gegeven moment knapt het
ok die heb ik allemaal gedraaid, probeer het nu met een nieuwe msn versiequote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spybot en ad aware al gedraaid en avg en avast vinden niets ?
hoog uit kan je nog eens proberen messenger te verwijderen en opnieuw te installeren
nieuw live account helpt volgens mij niets
ik ben er mee bezig, sorry hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Ang3l het volgende:
*klikt were een TMM melding weg*
Echt serieus, als je niet snel dat virus er af pleurt of je MSN uitzet dan ga ik je blocken
Aangezien het programma via MSN verspreid wordt dacht ik dat het misschien niet kon sturen als MSN uitstondquote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef wonderer het volgende:
Alsof een virus daar rekening mee houdt
Ik al 3 of zo.quote:Wel grappig trouwens, ik heb er pas eentje gehad.
Moritz!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mij, ik vind Moritz Bleibtreu een lekker ding.
Och mis, we hebben zo te zien een andere smaakquote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mij, ik vind Moritz Bleibtreu een lekker ding.
Verdammt noch mal! Du war schneller!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moritz!
Das Experiment
Lola rennt
(e.a.)
Ik heb o.a. ook nog Elementaire deeltjes van 'm.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Verdammt noch mal! Du war schneller!
Der Baader Meinhof Komplex . Die bedoelde ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0001953/
geen geringe lijst overigens...
O dan kan het niet veel soeps zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387541/
nu aan het kijken... en niet omdat het een goede film is, maar omdat Alicia Witt er in meedoet... en dan denk je "who the fuck is Alicia Witt!?" en dan zeg ik "dat is het meisje dat Alia speelde in de eerste Dune film, die van David Lynch..."
Met toeristen die over de weg lopen idd.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef MrBrightside het volgende:
OPKANKEREEEEEE.
Ik dacht dat jullie in de trut kwamen zondag, of waren jullie verkleed als die neger met een neusring?quote:
Met mn huisgenoten, die sociaal geretardeerde azijnzeikende vriendenloze meisjes.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met toeristen die over de weg lopen idd.
Dat was aanvankelijk ook de planning (on naar de trut te komen, niet om als neger verkleed te gaan), maar de avond liep iets anders.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie in de trut kwamen zondag, of waren jullie verkleed als die neger met een neusring?
Ik dacht dat het verschrikkelijk kut zou zijn... maar het valt me nog mee eigenlijk. Voor een tv-productie ligt het niveau best hoog. Het is geen meesterwerk, maar vooralsnog onderhoudend genoeg om het helemaal te kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan kan het niet veel soeps zijn
Dune, Lynch's grootste fout!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387541/
nu aan het kijken... en niet omdat het een goede film is, maar omdat Alicia Witt er in meedoet... en dan denk je "who the fuck is Alicia Witt!?" en dan zeg ik "dat is het meisje dat Alia speelde in de eerste Dune film, die van David Lynch..."
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Ring of the Nibelungs (2004)
Mooi verhaal, Siegried & Brunhilde enzo....
Ik dacht dat je The Fall ging kijken?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:32 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verschrikkelijk kut zou zijn... maar het valt me nog mee eigenlijk. Voor een tv-productie ligt het niveau best hoog. Het is geen meesterwerk, maar vooralsnog onderhoudend genoeg om het helemaal te kijken.
So you were first? Wooptiefriggindoe!quote:
jke kan een virusscanner downloaden..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat jij wil.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef Ang3l het volgende:
So you were first? Wooptiefriggindoe!
Of probeer je nu te laten zien aan Cairon dat ie iets leuk vindt wat jij ook leuk vindt en dat dat niet kan?
Mjah, ik heb 'em al stopgezet. Dark Kingdom: The Dragon King, bewaar ik voor een ander keertje. Ik ga inderdaad braaf The Fall kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat je The Fall ging kijken?
Braafquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
Mjah, ik heb 'em al stopgezet. Dark Kingdom: The Dragon King, bewaar ik voor een ander keertje. Ik ga inderdaad braaf The Fall kijken.
Ik dacht: "Verrek, die B-film heb ik ook gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Cairon het volgende:
@DennisMoore
waarom herinner je dat je iets hebt gepost... bijna twee jaar geleden? En hoe heb je dat zo snel gevonden?
En hoe bevestigend is het als je dit zit te kijken terwijl op de achtergrond een dvd van Kylie opstaat!quote:
Dune roeleertquote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan kan het niet veel soeps zijn
Dune, Lynch's grootste fout!
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, hetero meisjes ja![]()
en hetero jongens die meegesleurd worden met hun vriendin
Ik zag laatst dat ze de boeken eindelijk vertaald en in de winkel hadden liggen. De DVD zal wel een jaartje, misschien zelfs twee op zich laten wachten. Dit blijft Nederland, en als er iets is dat we niet doen, dan is het snel inspringen op hits.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Hey psst cairon:
http://www.amazon.com/True-Blood-Complete-First-Season/dp/B001FB4W0W/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1233607857&sr=8-1
Hoe lang nog voor ie in NL uitkomt?
nieuw jaar nieuwe kansen om af te vallen!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef hierissieweer het volgende:
Kutschool, ga ik dus warm eten halen, is net voor mijn neus het laatste beetje uitverkocht, toen kon ik dus een halve kip met patat eten, maar dat blief ik niet...
Dus broodje frikandel gegeten (terwijl ik dat ook al niet lust, maar de kroketten waar ook al uitverkocht) En nu heb ik honger.
Gossip Girl was anders al vrij snel in NL uit en op DVD hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ze de boeken eindelijk vertaald en in de winkel hadden liggen. De DVD zal wel een jaartje, misschien zelfs twee op zich laten wachten. Dit blijft Nederland, en als er iets is dat we niet doen, dan is het snel inspringen op hits.
Als ze het al fatsoenlijk uit gaan zenden. Six feet Under had op Ned3 een 23:00 's avondslaatjequote:Ik verwacht dan ook dat ze True Blood uit gaan zenden op Net5 en ze het tegenover Idols of X-factor of Goude Tijden Slechte Tijden of het Nieuws gaan zetten. Wat dat betreft hebben Nederlandse zenders er een handje van vol.
Maar da's allemaal sci-fi fantasyquote:Stargate loopt in Amerika al meer dan 10 seizoenen, en heeft twee spin-offs. Zenden ze het in Nederland uit... op Veronica, zonder promotie, en gooien ze alle afleveringen door elkaar, vrij funest als de serie werkt met overkoepelende verhaallijnen. Ze plakten het op een ongunstig tijdstip. En maar verbaasd zijn als het niet aanslaat.
Hetzelfde geld voor BattleStar Galactica, Gigantische hit in Amerika, in Nederland programeerden ze het tegenover Idols... en het maar gek vinden dat niemand kijkt.
Farscape, op Yorin op Zondag om 16:00...
Succes!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Cairon het volgende:
Reclaim your brain is afgelopen
dan begin ik nu aan "The Fall"
Nee, tis een beetje erg maar ik lust niet of ik eet het niet omdat mijn darmen er niet tegen kunnen (patat bijvoorbeeld, frikandellen evenzo daar niet van...)quote:
Ja he, als ze normaal voedsel verkochten had ik dat wel genomen. (de hutspot) maar die werd dus voor mijn neus uitverkochtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
nieuw jaar nieuwe kansen om af te vallen!
Wat afvallen en gezonder levenstijl helpt!
Ik ben jaloers...quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Xiance het volgende:
ik heb vanmiddag een bord hutspot gegeten, toen om 1900 een bord boerenkool (met worst mjah)
en nu net weer een patatje met en 2 frikandellen speciaal![]()
ik lust alles!
dat ik nog geen 450kg weeg.... its een miracel mike!
Ik ben eerst: Hierissiedan, hierissieweers huisje!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts leest de TT
ik heb nog wel wat klusjes die gedaan moeten worden
weet iemand nog met wie dat was?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:06 schreef Xiance het volgende:
wonderer: goedzo! fijn om te horen
mijn nichtjes zijn echt ZOOOO geweldig!!
ik heb mijn date van gister wel 4.5 uur aan de praat gehouden over mijn kleine diamantjes
je kan ook gewoon wat fruit, melk, broodje gezond en salade opeten. Avondeten hoeft niet eens!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja he, als ze normaal voedsel verkochten had ik dat wel genomen. (de hutspot) maar die werd dus voor mijn neus uitverkocht
melk schijnt overigens alleen goed voor baby's te zijn....quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
je kan ook gewoon wat fruit, melk, broodje gezond en salade opeten. Avondeten hoeft niet eens!
Ik wil gewoon warm eten. klaarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
je kan ook gewoon wat fruit, melk, broodje gezond en salade opeten. Avondeten hoeft niet eens!
Nee, je wilt afvallen, daar is meer voor nodig.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon warm eten. klaar
ik ga straks ook ff douchenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef Xiance het volgende:
nouja..
ik ben douchen enzo!
tot in het andere topic.. denk ik...
Wat heb je gedaan? De rest bedreigd als ze niet zouden meewerken?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
Wel grappig:
De lekkere leraar zijn les aan het doen en ik mijn eigen recalcitrante en eigengereide ik aan het wezen. Zegt hij op een gegeven moment, ik onthoud bijna nooit namen van mensen, maar Pascal, jou naam weet ik al na 10 minuten. Hebben meer leraren dat?
Ik: Ja gelukkig wel, anders zou er wat mis wezen.
Misschien klinkt hij nu niet zo leuk, maar op dat moment was het hilarisch.
Verder nog wel een compliment gekregen: We moesten een taak verdeling maken met 6 mensen voor de gehele blok (een rooster wanneer wie wat presenteerde) Daar moesten we dus over vergaderen en binnen een half uur met een uitslag komen. Ik werd aangewezen als voorzitter en kreeg binnen een half uur een goede taakverdeling rond. Kreeg bij de evaluatie dus het compliment na aanleiding van mijn voorzitterschap: Je bent de eerste voorzitter die binnen een half uur een taak verdeling rond heeft gekregen (hij heeft deze lessen op deze manier al een aantal jaar gedaan)
wie zei dat ik wil afvallen?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee, je wilt afvallen, daar is meer voor nodig.
trusten! droom lief over Dirk.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En dat dus ook!
Welterusten allemaal![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon warm eten. klaar
Lief!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
trusten! droom lief over Dirk.
Wie is de grote lepel bij jullie?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Lief!
En ik zal niet alleen over hem, maar ook met hem dromen, hij gaat nl mee naar bed![]()
lepeltje-lepeltje tot het klam begint te worden
Dat lust ik nietquote:
En dat al helemaal niet, want dan ben ik gelijk 3 dagen aan de schijtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:31 schreef keizerpinguin het volgende:
hmmm en ik had net zo'n zin en een lekker midnight snack!!!
Dat word [ afbeelding ]
Hun versmelten samen met elkaar tot een grote lepel?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie is de grote lepel bij jullie?
ach is goed voor de lijnquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat lust ik niet
[..]
En dat al helemaal niet, want dan ben ik gelijk 3 dagen aan de schijt
Ik, maar we wisselen ook wel hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie is de grote lepel bij jullie?
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik, maar we wisselen ook wel hoor!
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woog daarnet 161.4, ik was helemaal verbaasd.
Zo licht heb ik nog niet gewogen. En dat was na de lunch en voor ik had gepist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |