zal ik je even komen inwrijven met talkpoeder ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef Xiance het volgende:
* Xiance heeft last van de voorjaarskriebels
maar die zal vast niet minder alcoholrijk geweest zijn dan een traditionele Engelse ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yak nee dat is veel te vet met al die gravy erover. Nee gewoon portugees restaurant in Camden
the PCD versie!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef Xiance het volgende:
LETSSSSSSSS SWAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
![]()
ga thuis wonen danquote:Op maandag 2 februari 2009 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, ben bij met betalen. bijelkaar 1500 ofzo..
ik wil weer 10 jaar zijn, zodat ik geen rekeningen krijg en onbezonnen kan leven.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
ga thuis wonen dan
niet dat het dan beter is hoor...
PCD?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die zal vast niet minder alcoholrijk geweest zijn dan een traditionele Engelse ?
ik kom wel een stukje huren, hoef je niet naar de voedselbankquote:Op maandag 2 februari 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
Ik verhuur ook nog een huis in Amsterdam als ik er niet ben. maar als het zo doorgaat trap ik ze er wel uit. En dan kan ik meteen aansluiten bij de voedselbank hahah
Is die steunaanvraag van jullie branche aan de staat afegewezen danquote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nou, er worden hier veel mensen ontslagen. Elke dag weer. Ik houd m'n hart vast, anders moet ik wel terug.
Pussycat Dolls (o.k. dat klinkt gayer dan dat het is
haha ja maar jij werkt in Arnhem. Ik moest toen twee uur met die fokking trein naar Reinvention Tour in Gelredome (2 maal). Dus dat op en neer reizen werkt niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kom wel een stukje huren, hoef je niet naar de voedselbank
Die in Amsterdam of in NYC of beter nog alle twee ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kom wel een stukje huren, hoef je niet naar de voedselbank
Meneer Flynt is nog steeds een meester in het genereren van publiciteitquote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is die steunaanvraag van jullie branche aan de staat afegewezen dan
amsterdam is 1.15 reizen.. waar jij die 2.00 vandaan haaltquote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha ja maar jij werkt in Arnhem. Ik moest toen twee uur met die fokking trein naar Reinvention Tour in Gelredome (2 maal). Dus dat op en neer reizen werkt niet.![]()
waarom woon jij weer tijdelijk thuis?
ook hetero's gaan er naar toe.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef MisterO het volgende:
Hee Mike, nog 1 weekje he![]()
Ik heb al van zoveel homootjes gehoord dat ze ernaartoe gaan
Ja, hetero meisjes jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook hetero's gaan er naar toe.![]()
(denk ik)
ik heb gewoon een veredelde vakantiebaan. Ze hebben me gewoon steeds aangehouden omdat vrienden van mij er al langer werkte en ik ken iedereen en ben een manusje van alles. Maar ben zeker niet onmisbaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is die steunaanvraag van jullie branche aan de staat afegewezen dan
Waar naartoe?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook hetero's gaan er naar toe.![]()
(denk ik)
ga je met je nieuwe lover?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, hetero meisjes ja![]()
en hetero jongens die meegesleurd worden met hun vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |