En heb jij met de roomies gisteren ook nog naar the game gekeken ?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, die van mij komt uit Uithoorn
Cairon en CDPquote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Cairon en HIW?
je komt ook altijd met smoesjes he
Superbowl? Het stond wel op. (zo'n hetero ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb jij met de roomies gisteren ook nog naar the game gekeken ?
Was volgens mij links en rechts wel in een paar kroegen te volgen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Superbowl? Het stond wel op. (zo'n hetero ben ik nou ook weer niet) HEb het niet ech gevolgd, was ook met andere dingen bezig
Werd dat ook in Nederland uitgezonden?
welk lied ze ook zouden kizen, ik hou niet van de Tobbersquote:Op maandag 2 februari 2009 15:15 schreef mike_hunt het volgende:
O, ik heb het liedje gehoord van de Toppers. I don't like it.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is nu wel weer voorbij nu jij er weer bent ?
je had in elk geval erg veel tijd nodig om het reply knopje te vindenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee hoor dat valt ook wel weer mee.
Hier in Engeland wel, ik geloof zelfs dat ik het bij de auntie Beeb voorbij zag komenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Superbowl? Het stond wel op. (zo'n hetero ben ik nou ook weer niet) HEb het niet ech gevolgd, was ook met andere dingen bezig
Werd dat ook in Nederland uitgezonden?
Nee, zit ondertussen ook betalingen te doen hahahquote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had in elk geval erg veel tijd nodig om het reply knopje te vinden
nog uitgeweest gisteren? En heb je het netjes gehouden?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hier in Engeland wel, ik geloof zelfs dat ik het bij de auntie Beeb voorbij zag komen
dat was jij wel erg laat naar bed vannachtquote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hier in Engeland wel, ik geloof zelfs dat ik het bij de auntie Beeb voorbij zag komen
oh, jij had mijn rekeningnummer al gekregenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, zit ondertussen ook betalingen te doen hahah
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij had mijn rekeningnummer al gekregen
en dan krijg ik dus 100 DVD's uit de Jamin voorraadquote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, en ook de machtinging. Ik zal het bedrag van ¤ 177,84 van je rekening afschrijven.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was jij wel erg laat naar bed vannacht
just a regular sunday roastquote:Op maandag 2 februari 2009 15:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was rond een uur of 1, was net thuis dus op je andere vraag, ja ik ben uitgeweest en ik heb het heel netjes gehouden. Was een gewone zondagmiddag borrel en na die tijden uit eten met Pedro en Adam en toen nog wat wezen drinken, hopen dat het op zou houden met sneeuwen was het excuus
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan krijg ik dus 100 DVD's uit de Jamin voorraad![]()
dan zie ik het eerste half jaar helemaal geen daglicht meer
Well, ik sla deze even overquote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach joh, dat heet zeiken, leer je nog wel
zo hard slijt hij niet van pissenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet teveel handkarren, he? Anders valt ie eraf.
yak nee dat is veel te vet met al die gravy erover. Nee gewoon portugees restaurant in Camdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |