Dat ding was echt super verschrikkelijk! De boon van dirk en zijn vriendje was daarintegen wel weer leuk om te zien, Alleen jammer dat het zo verschrikkelijk druk was en je, je rugzak niet op de rug mocht houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeker op een tafel ?![]()
Moet je eens gaan kijken op de bovenste sportafdeling van Harrods
Daar staan een afzichtelijk tafel voetbal spel dat door Swarovski onder handen genomen is en compleet en volledig met glitters is bedekt en 80.000 pond kost en het doet gewoon zeer aan de ogen
die onderste link levert niets op, tenminste geen foto'squote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Stroekie het volgende:
hier komt me toch iets leuks
alvast een beginnetje
http://www.trouwenbruilof(...)sser_Thomas_getrouwd
Maar Nuno, 1 keer naar de shrine beneden voor Dodi en Diana is genoegquote:Op maandag 2 februari 2009 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
niet op de tafel, we hebben zo'n sponsachtige voetbal, dus gewoon overal.
Maar zal eens kijken bij harrods dit weekend, ik kom niet zo vaak op de sportafdeling
maar volgens mij zitten we ook niet te wachten op foto's van Joop van Tellingen,quote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die onderste link levert niets op, tenminste geen foto's
Ik heb zin in seks met Thomas, soperdesopersop!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef MisterO het volgende:
Ik zit even wat foto's terug te kijken, ooow wat heb ik zin in de zomer!!![]()
[ afbeelding ]
Charmanste foto ooit![]()
[ afbeelding ]
je hebt de knietjes wel heel zedig tegen elkaar aan gedruktquote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef MisterO het volgende:
Ik zit even wat foto's terug te kijken, ooow wat heb ik zin in de zomer!!![]()
[ afbeelding ]
Charmanste foto ooit![]()
[ afbeelding ]
is diezelfde opleiding van je niet ook ergens te volgen aan een niet godsdienstig instituut ?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb zin in seks met Thomas, soperdesopersop!
Maar ik moet nu naar school, mij zeer christelijk gaan gedragen. Heb net te horen gekregen dat mijn enige maatje in de klas zometeen een gesprek heeft en dat hij waarschijnlijk moet gaan stoppen... Jammer
Dan heb je de foto daarvoor niet gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt de knietjes wel heel zedig tegen elkaar aan gedrukt
deze is ook nog netjes, je hebt nog steeds geen inkijk in je broekquote:Op maandag 2 februari 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan heb je de foto daarvoor niet gezien![]()
[ afbeelding ]
Ow ik heb zin in de zomer!
Nou zeg, dacht je nou echt dat ik het dan ook hier zou plaatsen!!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is ook nog netjes, je hebt nog steeds geen inkijk in je broek
bah stroek, wat een onzedelijke vraag...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is ook nog netjes, je hebt nog steeds geen inkijk in je broek
Inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
bah stroek, wat een onzedelijke vraag...
Nee dan had je die al lang en breed via PM en email bij mij bezorgdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou zeg, dacht je nou echt dat ik het dan ook hier zou plaatsen!!
Niks menselijks is mij vreemdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
bah stroek, wat een onzedelijke vraag...
nergens een foto van die Thomas te zien?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb zin in seks met Thomas, soperdesopersop!
Maar ik moet nu naar school, mij zeer christelijk gaan gedragen. Heb net te horen gekregen dat mijn enige maatje in de klas zometeen een gesprek heeft en dat hij waarschijnlijk moet gaan stoppen... Jammer
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou zeg, dacht je nou echt dat ik het dan ook hier zou plaatsen!!
Die kende ik al ja.. Jenniferquote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef MisterO het volgende:
Hee CDP![]()
kijk wat een maatje van me vond![]()
Spoel door naar 1:15![]()
Beetje vaag persoontje jaquote:Op maandag 2 februari 2009 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kende ik al ja.. Jennifer![]()
![]()
Kom jij maar eens met nieuwe foto's, het is echt te lang geleden. Dan zal ik over een speedo nadenkenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst natuurlijk in de tint blauw/paars
zolang geleden is het niet en ik ga nu met die kou hier geen foto's make in mijn zwembroekquote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met nieuwe foto's, het is echt te lang geleden. Dan zal ik over een speedo nadenken
wanneer hangt de nieuwe collectie bij de bijenwinkel ?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met nieuwe foto's, het is echt te lang geleden. Dan zal ik over een speedo nadenken
Jawel, je hebt alleen maar 1 fotocollectie gepost, van 5 jaar geleden ofzo. Om eens te bewijzen dat je geen kloon bent, moet je met foto's komen. En wie had het over een zwembroek?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zolang geleden is het niet en ik ga nu met die kou hier geen foto's make in mijn zwembroek
was denk ik van 1,5 jaar geleden, en ik heb een tijdje terug nog anderen geplaatst, vraag maar aan stroek. 1 was van mij in mijn koninginnedag shirtquote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, je hebt alleen maar 1 fotocollectie gepost, van 5 jaar geleden ofzo. Om eens te bewijzen dat je geen kloon bent, moet je met foto's komen. En wie had het over een zwembroek?
ik ken er 4quote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was denk ik van 1,5 jaar geleden, en ik heb een tijdje terug nog anderen geplaatst, vraag maar aan stroek. 1 was van mij in mijn koninginnedag shirt
dan heb je er een paar gemistquote:Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken er 4
cactus
boom
speedo
coctail
Ach joh, dat heet zeiken, leer je nog welquote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef Pieter. het volgende:
Gaap, ik snap niet wat die eeuwige discussie moet zijn over foto's plaatsen.
ja kom dus maar op met die speedo pic...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach joh, dat heet zeiken, leer je nog wel
de 2 negatievelingen hebben ze zeker gezien, dus vraag maar aan hunquote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef MisterO het volgende:
Het is overduidelijk dat Nuno aan het liegen is, tenzij hij bewijs heeft...
ik heb ze niet op mijn werk dus an hieruit mailen gaat niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan liggen die vast en zeker in mijn email inbox vanavond als ik thuis kom ?
geen probleem ik kan best geduldig zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ze niet op mijn werk dus an hieruit mailen gaat niet.
Cairon en HIW?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de 2 negatievelingen hebben ze zeker gezien, dus vraag maar aan hun
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Wandelmonster![]()
![]()
![]()
lekker gedroomd over de nijmeegse zomerfeesten ?
Die Maud is dat Mulder uit Nijmegen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, had een weirde droom.
Moet het nog met Maud erover hebben. Over het inschrijven..
(moet ik teruglezen? Nee, he? Same Shit, Different Day?)
Nee, die van mij komt uit Uithoornquote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die Maud is dat Mulder uit Nijmegen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |