Beetje vaag persoontje jaquote:Op maandag 2 februari 2009 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kende ik al ja.. Jennifer![]()
![]()
Kom jij maar eens met nieuwe foto's, het is echt te lang geleden. Dan zal ik over een speedo nadenkenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst natuurlijk in de tint blauw/paars
zolang geleden is het niet en ik ga nu met die kou hier geen foto's make in mijn zwembroekquote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met nieuwe foto's, het is echt te lang geleden. Dan zal ik over een speedo nadenken
wanneer hangt de nieuwe collectie bij de bijenwinkel ?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met nieuwe foto's, het is echt te lang geleden. Dan zal ik over een speedo nadenken
Jawel, je hebt alleen maar 1 fotocollectie gepost, van 5 jaar geleden ofzo. Om eens te bewijzen dat je geen kloon bent, moet je met foto's komen. En wie had het over een zwembroek?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zolang geleden is het niet en ik ga nu met die kou hier geen foto's make in mijn zwembroek
was denk ik van 1,5 jaar geleden, en ik heb een tijdje terug nog anderen geplaatst, vraag maar aan stroek. 1 was van mij in mijn koninginnedag shirtquote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, je hebt alleen maar 1 fotocollectie gepost, van 5 jaar geleden ofzo. Om eens te bewijzen dat je geen kloon bent, moet je met foto's komen. En wie had het over een zwembroek?
ik ken er 4quote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was denk ik van 1,5 jaar geleden, en ik heb een tijdje terug nog anderen geplaatst, vraag maar aan stroek. 1 was van mij in mijn koninginnedag shirt
dan heb je er een paar gemistquote:Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken er 4
cactus
boom
speedo
coctail
Ach joh, dat heet zeiken, leer je nog welquote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef Pieter. het volgende:
Gaap, ik snap niet wat die eeuwige discussie moet zijn over foto's plaatsen.
ja kom dus maar op met die speedo pic...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach joh, dat heet zeiken, leer je nog wel
de 2 negatievelingen hebben ze zeker gezien, dus vraag maar aan hunquote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef MisterO het volgende:
Het is overduidelijk dat Nuno aan het liegen is, tenzij hij bewijs heeft...
ik heb ze niet op mijn werk dus an hieruit mailen gaat niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan liggen die vast en zeker in mijn email inbox vanavond als ik thuis kom ?
geen probleem ik kan best geduldig zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ze niet op mijn werk dus an hieruit mailen gaat niet.
Cairon en HIW?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de 2 negatievelingen hebben ze zeker gezien, dus vraag maar aan hun
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Wandelmonster![]()
![]()
![]()
lekker gedroomd over de nijmeegse zomerfeesten ?
Die Maud is dat Mulder uit Nijmegen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, had een weirde droom.
Moet het nog met Maud erover hebben. Over het inschrijven..
(moet ik teruglezen? Nee, he? Same Shit, Different Day?)
Nee, die van mij komt uit Uithoornquote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die Maud is dat Mulder uit Nijmegen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |