50/50 dat ik dan kom. Hopelijk heb ik dan mijn rijbewijs dan kom ik met mijn auto.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
The First Fok!kers Annual Gay And Lesbian Pride Weekend Meet
en dan de bob spelen zodat je aan de het einde van de avond die ene leuke jongen veilig naar huis toe kan brengen, of juist ontvoeren naar een of ander romantisch oord voor nog een verlengingquote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
50/50 dat ik dan kom. Hopelijk heb ik dan mijn rijbewijs dan kom ik met mijn auto.
Leuke fokkers? bestaan die danquote:Op maandag 9 juli 2007 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan de bob spelen zodat je aan de het einde van de avond die ene leuke jongen veilig naar huis toe kan brengen, of juist ontvoeren naar een of ander romantisch oord voor nog een verlenging
maar jij typt ook zo snelquote:Op maandag 9 juli 2007 17:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Leuke fokkers? bestaan die dan![]()
Ik krijg ga eindelijk een nieuwe laptop kopen, er is een aanbieding bij mediamarkt, want de ouwe kan niet meer hij loopt zelfs bij msn meerdere malen vast.
Ja ik kreeg al een mailtje van St. Nasty en een SMS van God "Niet bang zijn engeltje, het is zo weer over!"quote:Op maandag 9 juli 2007 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
ONWEER!!!
En ze hadden gelijk, de zon schijnt alweerquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kreeg al een mailtje van St. Nasty en een SMS van God "Niet bang zijn engeltje, het is zo weer over!"
quote:
Aaaaaaaaaaach ben stil! Jij geilt op mannen in geel spandexquote:
Neeh, meer die met vleugels en ijsklontjesquote:Op maandag 9 juli 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaach ben stil! Jij geilt op mannen in geel spandex
Vleugels?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Neeh, meer die met vleugels en ijsklontjes
Straks nog maar eens vragen als Les Grandes Excpectations voorbij komt, hij is van de afdeling Frans, maar wellicht weer minder van de afdeling electromuziekquote:Op maandag 9 juli 2007 21:42 schreef MisterO het volgende:
TVP![]()
Oeee ik heb zo'n lekker nummertje gehoord tijdens het uitgaan, alleen weet ik niet van wie het is![]()
Het is electromuziek en de zangeres zingt in het frans. Echt iedereen zong of deed mee, dus blijkbaar een bekend nummer?
Dizi Dizi trois ju vua, c'est soi blablablabl Tu-es-tu-nua blablaba I es I trois lalalalal..............someone?![]()
![]()
Hmm ach naja zonder leren vest issie toch best wel ok?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Eew, enge harry potter :}
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm ach naja zonder leren vest issie toch best wel ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |