Hij was op zich best schattigquote:Op zondag 8 juli 2007 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, anders had ie ook wel een IQ gehad ter grootte van zijn schoenmaat denk ik zo...
Heb je niet stiekem een foto gemaakt van hem...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was op zich best schattigEn daarna noemde hij me dus ook steeds Engel.
Ja die ja. Ben zijn naam vergeten maar het was een van die porceleinen poppen van Egbert (de ex van Dennis).quote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
was dat een van die poppetjes?
Ja! René! Dat was 'm. Die vroeg nog of jij echt wel kon koken. Vals als ik had kunnen zijn ben ik toch maar niet over Chicken Tonight begonnen.quote:
dat was ook ee enkel op zichzelf staand incident.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! René! Dat was 'm. Die vroeg nog of jij echt wel kon koken. Vals als ik had kunnen zijn ben ik toch maar niet over Chicken Tonight begonnen.
Ja, dan willen we details, he.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:48 schreef MisterO het volgende:
Heey allemaal!
Heftig weekend met ups en downs, maar ik ben alweer redelijk bijgekomen...
Leuke jongeman, daten al 2 week, zaterdag samen uit in multisexi, in de late uurtjes zoenend gespot met een andere heerquote:
Maar toen je hem in zijn kruis schopte luchtte het op?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef MisterO het volgende:
Leuke jongeman, daten al 2 week, zaterdag samen uit in club, in de late uurtjes zoenend gespot met een andere heer![]()
Dat zou jouw benadering zijn?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:24 schreef NathaN het volgende:
Maar toen je hem in zijn kruis schopte luchtte het op?
Nee, ik ben weggelopenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar toen je hem in zijn kruis schopte luchtte het op?
Nee, straks worden m'n schoenen nog vies.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zou jouw benadering zijn?
Jaaaaquote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
Multisexi ofzo toch?
En terecht.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:30 schreef MisterO het volgende:
Nee, ik ben weggelopen![]()
Hij voelt zich behoorlijk schuldig nu.
Maar verder heb ik me die avond enorm vermaakt![]()
*checkt leeftijd...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Multisexi was verder wel een aanradertje, dus?
Wiens leeftijd check je nu?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:41 schreef MisterO het volgende:
*checkt leeftijd...
Hmmm, het zou nog net kunnen![]()
ja witte sneakers zijn ook zo besmettelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, straks worden m'n schoenen nog vies.
De lui op de foto's zien er vrij wazig uit, rare kleding enzoquote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef MisterO het volgende:
Jaaaa![]()
![]()
Echt zo'n tof feest! Ik was er voor het eerst! Super lekkere muziek, leuke mensen, leuke club,![]()
Ja, dat viel ook wel mee. Ik denk dat de fotograaf de mensen met opvallende kleding uitzocht en daar een foto van heeft gemaakt. Gewoon een leuk, jong publiek van 18 tot 30 jaar met nog wat 30plussers erbijquote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De lui op de foto's zien er vrij wazig uit, rare kleding enzo.
Ideale mix.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
Ja, dat viel ook wel mee. Ik denk dat de fotograaf de mensen met opvallende kleding uitzocht en daar een foto van heeft gemaakt. Gewoon een leuk, jong publiek van 18 tot 30 jaar met nog wat 30plussers erbij
*op virtueel lijstje zet*quote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
Ja, dat viel ook wel mee. Ik denk dat de fotograaf de mensen met opvallende kleding uitzocht en daar een foto van heeft gemaakt. Gewoon een leuk, jong publiek van 18 tot 30 jaar met nog wat 30plussers erbij
Gewoon terugdreigen.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:12 schreef NathaN het volgende:
*grmbl*
Waarom nou weer dreigend onweer als ik de deur uit moet.
het heeft even geduurd maar die wolken hebben nu ook Eindhoven bereiktquote:Op maandag 9 juli 2007 12:12 schreef NathaN het volgende:
*grmbl*
Waarom nou weer dreigend onweer als ik de deur uit moet.
ohquote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
hier ook, terwijl het vandaag wel lekker werken was in het groen
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuke jongeman, daten al 2 week, zaterdag samen uit in multisexi, in de late uurtjes zoenend gespot met een andere heer![]()
KUT VOOR JE! STERKTEquote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuke jongeman, daten al 2 week, zaterdag samen uit in multisexi, in de late uurtjes zoenend gespot met een andere heer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |