ga je die avond dan ook heel stoer bier zuipen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook hetero's gaan er naar toe.![]()
(denk ik)
nou ja, bijna twee uur dan. Tis ook alweer meer dan 4 jaar geleden. En dat kutstation wat opengebroken lag.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
amsterdam is 1.15 reizen.. waar jij die 2.00 vandaan haalt
omdat dat even zo uit kwam na 10jr zwerven door nederland..
ik huur wel in ams.. hoewel ik ook graag nog es naar NYC ga
Dan had je toch naar Aerosmith gemoeten om je hetero imago in stand te houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Pussycat Dolls. ja, ik weet het, het is geen Cotton eye Joe
ja, ik drink bier. WIjn op dat soort evenementen is niet te zuipen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je die avond dan ook heel stoer bier zuipen ?
Ik ga mijn lover samjustmequote:
nee hoor ik geen imago op te houden, want ik ken toch niemand die daarheen gaat.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan had je toch naar Aerosmith gemoeten om je hetero imago in stand te houden
Is dat die gast van ver weg of waarmee je film hebt gekeken?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga mijn lover samjustmedat is ook een user van fok
Oowww neee nu haal je alles door elkaarquote:Op maandag 2 februari 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat die gast van ver weg of waarmee je film hebt gekeken?
nee dat is de vlam van PJORourkequote:Op maandag 2 februari 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat die gast van ver weg of waarmee je film hebt gekeken?
Ja ja ik weet het, te makkelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb gewoon een veredelde vakantiebaan. Ze hebben me gewoon steeds aangehouden omdat vrienden van mij er al langer werkte en ik ken iedereen en ben een manusje van alles. Maar ben zeker niet onmisbaar.
Ach it was fun while it lasted. Maar dit is nog op de zaken vooruit springen.
moet je hem ook geen lover noemen? Of is het een open relatie? Maar dat is zooo 2007.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oowww neee nu haal je alles door elkaar![]()
waarom gaat zijn vriend dan niet mee?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:49 schreef MisterO het volgende:
Dat sam mijn lover is, was sarcastisch. We 'houden' gewoon van elkaar als vrienden haha![]()
![]()
Hij hoeft toch niet alles met zn vriend te doen?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom gaat zijn vriend dan niet mee?
netjes!quote:
das ook wel weer waar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet alles met zn vriend te doen?
Omdat zijn vriend WEL smaak heeftquote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom gaat zijn vriend dan niet mee?
Dat heb ik gecancelled, moet je maar ff teruglezenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das ook wel weer waar.
Enne hoe was second date met die gast?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Omdat zijn vriend WEL smaak heeft
u dumb bitch, waarom houd je ze niet beiden aan? je was toch niet op zoek naar een vriendje, maar a good time?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat heb ik gecancelled, moet je maar ff teruglezen![]()
ik ga mn bus halen
het is je zeker vooral om de worst te doen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef Xiance het volgende:
oh lordy..
* Xiance werkt een bord hutspot naar binnen
ik kan niet wachten hoor tot 1900
wat is er om 19.00 uur?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef Xiance het volgende:
oh lordy..
* Xiance werkt een bord hutspot naar binnen
ik kan niet wachten hoor tot 1900
wat ordinair weerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is je zeker vooral om de worst te doen ?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | At the wrong time Guess I always knew inside I wouldn't have you for a long time Those dreams of yours Are shining on distant shores And if they're calling you away I have no right to make you stay But Somewhere down the road Our roads are gonna cross again It doesn't really matter when But somewhere down the road I know that heart of yours will come to see That you belong with me Sometimes goodbyes are not forever It doesn't matter if you're gone I still believe in us together I understand more than you think I can You have to go out on your own So you can find your way back home |
ben jij nou een hollander? sucadelapjequote:Op maandag 2 februari 2009 17:03 schreef Xiance het volgende:
neen, de worst zit vanavond bij de borenkool
draadjesvlees?
wtf??
Sarcastische bitchquote:
ik dacht dat je net over hem was. Of houd je van torture?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:05 schreef Xiance het volgende:
[ code verwijderd ]
ohhhh ik ga mn ex bellen
Aussiebumquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Pieter. het volgende:
Ik krijg zin in de zomer! En niet alleen omdat ik nu de laatste aussiebum filpmjes op youtube zit te kijken
doe je elke dag watquote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Pieter. het volgende:
En ik heb een week vrij waarin ik eigenlijk he-le-maal niets wilde gaan doen, maar het ToDo lijstje wordt steeds groter. Nah, het lukt me in ieder geval om vandaag niets uit te voeren (op de boodschappen na dan.)
Euhn delegeren? Dirk is elke dag van 8.00 tot 19.00 uur werken.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je elke dag watOf delegeren
die jaren 90 housequote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef Pieter. het volgende:
Wow, dat is even wat anders dan dat halfzachte geshow.
Ik wil ook weer zomer. Wat een rotzooi geeft die sneeuw, en ik heb er ook geen goede schoenen voorquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Pieter. het volgende:
Ik krijg zin in de zomer! En niet alleen omdat ik nu de laatste aussiebum filpmjes op youtube zit te kijken
Jezus, hij maakt lange dagenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:23 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Euhn delegeren? Dirk is elke dag van 8.00 tot 19.00 uur werken.
Verder valt er niet veel te delegeren, of ik moet er iemand voor in gaan huren.
Voor sommige dingen zal ik dat ook wel doen, bijvoorbeeld belastingaangiftes van 2006,2007 en 2008.
Maar het uitzoeken van alle papieren moet ik toch echt zelf doen...
Dat is altijd klote aan sneeuw. Als het nou gewoon -10 is en het zou niet smelten, dan is er niks aan de hand. Maar samen met pekel en andere troep gaan al je schoenen naar de klote (van die fijne witte randen op je leer) en wordt het in huis een teringzooi.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil ook weer zomer. Wat een rotzooi geeft die sneeuw, en ik heb er ook geen goede schoenen voor
ja, ben zo klaar met die kou. En dan zie je op journaal dat kinderen sneeuw leuk vinden. Maar de rest heeft er last van. Auto's krabben etc...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil ook weer zomer. Wat een rotzooi geeft die sneeuw, en ik heb er ook geen goede schoenen voor
is dat de honeymoon?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat is altijd klote aan sneeuw. Als het nou gewoon -10 is en het zou niet smelten, dan is er niks aan de hand. Maar samen met pekel en andere troep gaan al je schoenen naar de klote (van die fijne witte randen op je leer) en wordt het in huis een teringzooi.
Gelukkig gaan we in April nog 2 weekjes in de zon liggen in Egypte!
Aussiebum is ook voor hetero'squote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Xiance het volgende:
ik heb echt helemaal niks met ausiebums..
volgens mij ben ik de enige in heel homo-wonderland
Nope, de honeymoon is in Juni, gaan we een weekje naar Londen. In die week heeft D.een VIP ticket voor Britney en gaan we bij vrienden op bezoek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |