spybot en ad aware al gedraaid en avg en avast vinden niets ?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben een nieuw msn adres aan het aan maken
Dat helpt niet hoor. Het virus zit niet in je MSN, maar in je PC.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben een nieuw msn adres aan het aan maken
Hey, tis goed hoor. Philips trekt ook al de individuele salarisverhogingen per april in. Alleen de CAO verhoging in januari hebben w egehad. Ik wil best iets voor de zaak doen, iets extra's, maar zo af en toe iets terugzien is ook mooi. Zo niet? Dan wordt het een 9 to 5 job he.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo zo, een na ons de zondvloed instelling![]()
Nope.quote:maar daarmee verschuift nu ook de datum dat jullie stukken moeten opleveren naar zodra het werk het toelaat in plaats van een vaste datum ?
ik kan jullie best begrijpen hoor, voor zulke dingen moet de liefde wel van 2 kanten komen want anders houdt het inderdaad een keer op. Werknemers zijn niet van elastiek die je elke keer maaar weer een stukje verder kan oprekken. Op een gegeven moment knapt hetquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, tis goed hoor. Philips trekt ook al de individuele salarisverhogingen per april in. Alleen de CAO verhoging in januari hebben w egehad. Ik wil best iets voor de zaak doen, iets extra's, maar zo af en toe iets terugzien is ook mooi. Zo niet? Dan wordt het een 9 to 5 job he.
[..]
Nope.
Exactly.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan jullie best begrijpen hoor, voor zulke dingen moet de liefde wel van 2 kanten komen want anders houdt het inderdaad een keer op. Werknemers zijn niet van elastiek die je elke keer maaar weer een stukje verder kan oprekken. Op een gegeven moment knapt het
ok die heb ik allemaal gedraaid, probeer het nu met een nieuwe msn versiequote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spybot en ad aware al gedraaid en avg en avast vinden niets ?
hoog uit kan je nog eens proberen messenger te verwijderen en opnieuw te installeren
nieuw live account helpt volgens mij niets
ik ben er mee bezig, sorry hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Ang3l het volgende:
*klikt were een TMM melding weg*
Echt serieus, als je niet snel dat virus er af pleurt of je MSN uitzet dan ga ik je blocken
Aangezien het programma via MSN verspreid wordt dacht ik dat het misschien niet kon sturen als MSN uitstondquote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef wonderer het volgende:
Alsof een virus daar rekening mee houdt
Ik al 3 of zo.quote:Wel grappig trouwens, ik heb er pas eentje gehad.
Moritz!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mij, ik vind Moritz Bleibtreu een lekker ding.
Och mis, we hebben zo te zien een andere smaakquote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mij, ik vind Moritz Bleibtreu een lekker ding.
Verdammt noch mal! Du war schneller!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moritz!
Das Experiment
Lola rennt
(e.a.)
Ik heb o.a. ook nog Elementaire deeltjes van 'm.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Verdammt noch mal! Du war schneller!
Der Baader Meinhof Komplex . Die bedoelde ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0001953/
geen geringe lijst overigens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |