spybot en ad aware al gedraaid en avg en avast vinden niets ?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben een nieuw msn adres aan het aan maken
Dat helpt niet hoor. Het virus zit niet in je MSN, maar in je PC.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hey, tis goed hoor. Philips trekt ook al de individuele salarisverhogingen per april in. Alleen de CAO verhoging in januari hebben w egehad. Ik wil best iets voor de zaak doen, iets extra's, maar zo af en toe iets terugzien is ook mooi. Zo niet? Dan wordt het een 9 to 5 job he.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo zo, een na ons de zondvloed instelling![]()
Nope.quote:maar daarmee verschuift nu ook de datum dat jullie stukken moeten opleveren naar zodra het werk het toelaat in plaats van een vaste datum ?
ik kan jullie best begrijpen hoor, voor zulke dingen moet de liefde wel van 2 kanten komen want anders houdt het inderdaad een keer op. Werknemers zijn niet van elastiek die je elke keer maaar weer een stukje verder kan oprekken. Op een gegeven moment knapt hetquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, tis goed hoor. Philips trekt ook al de individuele salarisverhogingen per april in. Alleen de CAO verhoging in januari hebben w egehad. Ik wil best iets voor de zaak doen, iets extra's, maar zo af en toe iets terugzien is ook mooi. Zo niet? Dan wordt het een 9 to 5 job he.
[..]
Nope.
Exactly.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan jullie best begrijpen hoor, voor zulke dingen moet de liefde wel van 2 kanten komen want anders houdt het inderdaad een keer op. Werknemers zijn niet van elastiek die je elke keer maaar weer een stukje verder kan oprekken. Op een gegeven moment knapt het
ok die heb ik allemaal gedraaid, probeer het nu met een nieuwe msn versiequote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spybot en ad aware al gedraaid en avg en avast vinden niets ?
hoog uit kan je nog eens proberen messenger te verwijderen en opnieuw te installeren
nieuw live account helpt volgens mij niets
ik ben er mee bezig, sorry hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Ang3l het volgende:
*klikt were een TMM melding weg*
Echt serieus, als je niet snel dat virus er af pleurt of je MSN uitzet dan ga ik je blocken
Aangezien het programma via MSN verspreid wordt dacht ik dat het misschien niet kon sturen als MSN uitstondquote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef wonderer het volgende:
Alsof een virus daar rekening mee houdt
Ik al 3 of zo.quote:Wel grappig trouwens, ik heb er pas eentje gehad.
Moritz!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mij, ik vind Moritz Bleibtreu een lekker ding.
Och mis, we hebben zo te zien een andere smaakquote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mij, ik vind Moritz Bleibtreu een lekker ding.
Verdammt noch mal! Du war schneller!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moritz!
Das Experiment
Lola rennt
(e.a.)
Ik heb o.a. ook nog Elementaire deeltjes van 'm.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Verdammt noch mal! Du war schneller!
Der Baader Meinhof Komplex . Die bedoelde ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0001953/
geen geringe lijst overigens...
O dan kan het niet veel soeps zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387541/
nu aan het kijken... en niet omdat het een goede film is, maar omdat Alicia Witt er in meedoet... en dan denk je "who the fuck is Alicia Witt!?" en dan zeg ik "dat is het meisje dat Alia speelde in de eerste Dune film, die van David Lynch..."
Met toeristen die over de weg lopen idd.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef MrBrightside het volgende:
OPKANKEREEEEEE.
Ik dacht dat jullie in de trut kwamen zondag, of waren jullie verkleed als die neger met een neusring?quote:
Met mn huisgenoten, die sociaal geretardeerde azijnzeikende vriendenloze meisjes.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met toeristen die over de weg lopen idd.
Dat was aanvankelijk ook de planning (on naar de trut te komen, niet om als neger verkleed te gaan), maar de avond liep iets anders.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie in de trut kwamen zondag, of waren jullie verkleed als die neger met een neusring?
Ik dacht dat het verschrikkelijk kut zou zijn... maar het valt me nog mee eigenlijk. Voor een tv-productie ligt het niveau best hoog. Het is geen meesterwerk, maar vooralsnog onderhoudend genoeg om het helemaal te kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan kan het niet veel soeps zijn
Dune, Lynch's grootste fout!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387541/
nu aan het kijken... en niet omdat het een goede film is, maar omdat Alicia Witt er in meedoet... en dan denk je "who the fuck is Alicia Witt!?" en dan zeg ik "dat is het meisje dat Alia speelde in de eerste Dune film, die van David Lynch..."
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Ring of the Nibelungs (2004)
Mooi verhaal, Siegried & Brunhilde enzo....
Ik dacht dat je The Fall ging kijken?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:32 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verschrikkelijk kut zou zijn... maar het valt me nog mee eigenlijk. Voor een tv-productie ligt het niveau best hoog. Het is geen meesterwerk, maar vooralsnog onderhoudend genoeg om het helemaal te kijken.
So you were first? Wooptiefriggindoe!quote:
jke kan een virusscanner downloaden..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat jij wil.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef Ang3l het volgende:
So you were first? Wooptiefriggindoe!
Of probeer je nu te laten zien aan Cairon dat ie iets leuk vindt wat jij ook leuk vindt en dat dat niet kan?
Mjah, ik heb 'em al stopgezet. Dark Kingdom: The Dragon King, bewaar ik voor een ander keertje. Ik ga inderdaad braaf The Fall kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat je The Fall ging kijken?
Braafquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
Mjah, ik heb 'em al stopgezet. Dark Kingdom: The Dragon King, bewaar ik voor een ander keertje. Ik ga inderdaad braaf The Fall kijken.
Ik dacht: "Verrek, die B-film heb ik ook gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Cairon het volgende:
@DennisMoore
waarom herinner je dat je iets hebt gepost... bijna twee jaar geleden? En hoe heb je dat zo snel gevonden?
En hoe bevestigend is het als je dit zit te kijken terwijl op de achtergrond een dvd van Kylie opstaat!quote:
Dune roeleertquote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan kan het niet veel soeps zijn
Dune, Lynch's grootste fout!
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, hetero meisjes ja![]()
en hetero jongens die meegesleurd worden met hun vriendin
Ik zag laatst dat ze de boeken eindelijk vertaald en in de winkel hadden liggen. De DVD zal wel een jaartje, misschien zelfs twee op zich laten wachten. Dit blijft Nederland, en als er iets is dat we niet doen, dan is het snel inspringen op hits.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Hey psst cairon:
http://www.amazon.com/True-Blood-Complete-First-Season/dp/B001FB4W0W/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1233607857&sr=8-1
Hoe lang nog voor ie in NL uitkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |