spybot en ad aware al gedraaid en avg en avast vinden niets ?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben een nieuw msn adres aan het aan maken
Dat helpt niet hoor. Het virus zit niet in je MSN, maar in je PC.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hey, tis goed hoor. Philips trekt ook al de individuele salarisverhogingen per april in. Alleen de CAO verhoging in januari hebben w egehad. Ik wil best iets voor de zaak doen, iets extra's, maar zo af en toe iets terugzien is ook mooi. Zo niet? Dan wordt het een 9 to 5 job he.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo zo, een na ons de zondvloed instelling![]()
Nope.quote:maar daarmee verschuift nu ook de datum dat jullie stukken moeten opleveren naar zodra het werk het toelaat in plaats van een vaste datum ?
ik kan jullie best begrijpen hoor, voor zulke dingen moet de liefde wel van 2 kanten komen want anders houdt het inderdaad een keer op. Werknemers zijn niet van elastiek die je elke keer maaar weer een stukje verder kan oprekken. Op een gegeven moment knapt hetquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, tis goed hoor. Philips trekt ook al de individuele salarisverhogingen per april in. Alleen de CAO verhoging in januari hebben w egehad. Ik wil best iets voor de zaak doen, iets extra's, maar zo af en toe iets terugzien is ook mooi. Zo niet? Dan wordt het een 9 to 5 job he.
[..]
Nope.
Exactly.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan jullie best begrijpen hoor, voor zulke dingen moet de liefde wel van 2 kanten komen want anders houdt het inderdaad een keer op. Werknemers zijn niet van elastiek die je elke keer maaar weer een stukje verder kan oprekken. Op een gegeven moment knapt het
ok die heb ik allemaal gedraaid, probeer het nu met een nieuwe msn versiequote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spybot en ad aware al gedraaid en avg en avast vinden niets ?
hoog uit kan je nog eens proberen messenger te verwijderen en opnieuw te installeren
nieuw live account helpt volgens mij niets
ik ben er mee bezig, sorry hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Ang3l het volgende:
*klikt were een TMM melding weg*
Echt serieus, als je niet snel dat virus er af pleurt of je MSN uitzet dan ga ik je blocken
Aangezien het programma via MSN verspreid wordt dacht ik dat het misschien niet kon sturen als MSN uitstondquote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef wonderer het volgende:
Alsof een virus daar rekening mee houdt
Ik al 3 of zo.quote:Wel grappig trouwens, ik heb er pas eentje gehad.
Moritz!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mij, ik vind Moritz Bleibtreu een lekker ding.
Och mis, we hebben zo te zien een andere smaakquote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mij, ik vind Moritz Bleibtreu een lekker ding.
Verdammt noch mal! Du war schneller!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moritz!
Das Experiment
Lola rennt
(e.a.)
Ik heb o.a. ook nog Elementaire deeltjes van 'm.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Verdammt noch mal! Du war schneller!
Der Baader Meinhof Komplex . Die bedoelde ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0001953/
geen geringe lijst overigens...
O dan kan het niet veel soeps zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387541/
nu aan het kijken... en niet omdat het een goede film is, maar omdat Alicia Witt er in meedoet... en dan denk je "who the fuck is Alicia Witt!?" en dan zeg ik "dat is het meisje dat Alia speelde in de eerste Dune film, die van David Lynch..."
Met toeristen die over de weg lopen idd.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef MrBrightside het volgende:
OPKANKEREEEEEE.
Ik dacht dat jullie in de trut kwamen zondag, of waren jullie verkleed als die neger met een neusring?quote:
Met mn huisgenoten, die sociaal geretardeerde azijnzeikende vriendenloze meisjes.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met toeristen die over de weg lopen idd.
Dat was aanvankelijk ook de planning (on naar de trut te komen, niet om als neger verkleed te gaan), maar de avond liep iets anders.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie in de trut kwamen zondag, of waren jullie verkleed als die neger met een neusring?
Ik dacht dat het verschrikkelijk kut zou zijn... maar het valt me nog mee eigenlijk. Voor een tv-productie ligt het niveau best hoog. Het is geen meesterwerk, maar vooralsnog onderhoudend genoeg om het helemaal te kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan kan het niet veel soeps zijn
Dune, Lynch's grootste fout!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Cairon het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387541/
nu aan het kijken... en niet omdat het een goede film is, maar omdat Alicia Witt er in meedoet... en dan denk je "who the fuck is Alicia Witt!?" en dan zeg ik "dat is het meisje dat Alia speelde in de eerste Dune film, die van David Lynch..."
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Ring of the Nibelungs (2004)
Mooi verhaal, Siegried & Brunhilde enzo....
Ik dacht dat je The Fall ging kijken?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:32 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verschrikkelijk kut zou zijn... maar het valt me nog mee eigenlijk. Voor een tv-productie ligt het niveau best hoog. Het is geen meesterwerk, maar vooralsnog onderhoudend genoeg om het helemaal te kijken.
So you were first? Wooptiefriggindoe!quote:
jke kan een virusscanner downloaden..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat jij wil.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef Ang3l het volgende:
So you were first? Wooptiefriggindoe!
Of probeer je nu te laten zien aan Cairon dat ie iets leuk vindt wat jij ook leuk vindt en dat dat niet kan?
Mjah, ik heb 'em al stopgezet. Dark Kingdom: The Dragon King, bewaar ik voor een ander keertje. Ik ga inderdaad braaf The Fall kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat je The Fall ging kijken?
Braafquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
Mjah, ik heb 'em al stopgezet. Dark Kingdom: The Dragon King, bewaar ik voor een ander keertje. Ik ga inderdaad braaf The Fall kijken.
Ik dacht: "Verrek, die B-film heb ik ook gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Cairon het volgende:
@DennisMoore
waarom herinner je dat je iets hebt gepost... bijna twee jaar geleden? En hoe heb je dat zo snel gevonden?
En hoe bevestigend is het als je dit zit te kijken terwijl op de achtergrond een dvd van Kylie opstaat!quote:
Dune roeleertquote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan kan het niet veel soeps zijn
Dune, Lynch's grootste fout!
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, hetero meisjes ja![]()
en hetero jongens die meegesleurd worden met hun vriendin
Ik zag laatst dat ze de boeken eindelijk vertaald en in de winkel hadden liggen. De DVD zal wel een jaartje, misschien zelfs twee op zich laten wachten. Dit blijft Nederland, en als er iets is dat we niet doen, dan is het snel inspringen op hits.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Hey psst cairon:
http://www.amazon.com/True-Blood-Complete-First-Season/dp/B001FB4W0W/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1233607857&sr=8-1
Hoe lang nog voor ie in NL uitkomt?
nieuw jaar nieuwe kansen om af te vallen!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef hierissieweer het volgende:
Kutschool, ga ik dus warm eten halen, is net voor mijn neus het laatste beetje uitverkocht, toen kon ik dus een halve kip met patat eten, maar dat blief ik niet...
Dus broodje frikandel gegeten (terwijl ik dat ook al niet lust, maar de kroketten waar ook al uitverkocht) En nu heb ik honger.
Gossip Girl was anders al vrij snel in NL uit en op DVD hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ze de boeken eindelijk vertaald en in de winkel hadden liggen. De DVD zal wel een jaartje, misschien zelfs twee op zich laten wachten. Dit blijft Nederland, en als er iets is dat we niet doen, dan is het snel inspringen op hits.
Als ze het al fatsoenlijk uit gaan zenden. Six feet Under had op Ned3 een 23:00 's avondslaatjequote:Ik verwacht dan ook dat ze True Blood uit gaan zenden op Net5 en ze het tegenover Idols of X-factor of Goude Tijden Slechte Tijden of het Nieuws gaan zetten. Wat dat betreft hebben Nederlandse zenders er een handje van vol.
Maar da's allemaal sci-fi fantasyquote:Stargate loopt in Amerika al meer dan 10 seizoenen, en heeft twee spin-offs. Zenden ze het in Nederland uit... op Veronica, zonder promotie, en gooien ze alle afleveringen door elkaar, vrij funest als de serie werkt met overkoepelende verhaallijnen. Ze plakten het op een ongunstig tijdstip. En maar verbaasd zijn als het niet aanslaat.
Hetzelfde geld voor BattleStar Galactica, Gigantische hit in Amerika, in Nederland programeerden ze het tegenover Idols... en het maar gek vinden dat niemand kijkt.
Farscape, op Yorin op Zondag om 16:00...
Succes!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Cairon het volgende:
Reclaim your brain is afgelopen
dan begin ik nu aan "The Fall"
Nee, tis een beetje erg maar ik lust niet of ik eet het niet omdat mijn darmen er niet tegen kunnen (patat bijvoorbeeld, frikandellen evenzo daar niet van...)quote:
Ja he, als ze normaal voedsel verkochten had ik dat wel genomen. (de hutspot) maar die werd dus voor mijn neus uitverkochtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
nieuw jaar nieuwe kansen om af te vallen!
Wat afvallen en gezonder levenstijl helpt!
Ik ben jaloers...quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Xiance het volgende:
ik heb vanmiddag een bord hutspot gegeten, toen om 1900 een bord boerenkool (met worst mjah)
en nu net weer een patatje met en 2 frikandellen speciaal![]()
ik lust alles!
dat ik nog geen 450kg weeg.... its een miracel mike!
Ik ben eerst: Hierissiedan, hierissieweers huisje!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts leest de TT
ik heb nog wel wat klusjes die gedaan moeten worden
weet iemand nog met wie dat was?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:06 schreef Xiance het volgende:
wonderer: goedzo! fijn om te horen
mijn nichtjes zijn echt ZOOOO geweldig!!
ik heb mijn date van gister wel 4.5 uur aan de praat gehouden over mijn kleine diamantjes
je kan ook gewoon wat fruit, melk, broodje gezond en salade opeten. Avondeten hoeft niet eens!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja he, als ze normaal voedsel verkochten had ik dat wel genomen. (de hutspot) maar die werd dus voor mijn neus uitverkocht
melk schijnt overigens alleen goed voor baby's te zijn....quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
je kan ook gewoon wat fruit, melk, broodje gezond en salade opeten. Avondeten hoeft niet eens!
Ik wil gewoon warm eten. klaarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
je kan ook gewoon wat fruit, melk, broodje gezond en salade opeten. Avondeten hoeft niet eens!
Nee, je wilt afvallen, daar is meer voor nodig.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon warm eten. klaar
ik ga straks ook ff douchenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef Xiance het volgende:
nouja..
ik ben douchen enzo!
tot in het andere topic.. denk ik...
Wat heb je gedaan? De rest bedreigd als ze niet zouden meewerken?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
Wel grappig:
De lekkere leraar zijn les aan het doen en ik mijn eigen recalcitrante en eigengereide ik aan het wezen. Zegt hij op een gegeven moment, ik onthoud bijna nooit namen van mensen, maar Pascal, jou naam weet ik al na 10 minuten. Hebben meer leraren dat?
Ik: Ja gelukkig wel, anders zou er wat mis wezen.
Misschien klinkt hij nu niet zo leuk, maar op dat moment was het hilarisch.
Verder nog wel een compliment gekregen: We moesten een taak verdeling maken met 6 mensen voor de gehele blok (een rooster wanneer wie wat presenteerde) Daar moesten we dus over vergaderen en binnen een half uur met een uitslag komen. Ik werd aangewezen als voorzitter en kreeg binnen een half uur een goede taakverdeling rond. Kreeg bij de evaluatie dus het compliment na aanleiding van mijn voorzitterschap: Je bent de eerste voorzitter die binnen een half uur een taak verdeling rond heeft gekregen (hij heeft deze lessen op deze manier al een aantal jaar gedaan)
wie zei dat ik wil afvallen?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee, je wilt afvallen, daar is meer voor nodig.
trusten! droom lief over Dirk.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En dat dus ook!
Welterusten allemaal![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon warm eten. klaar
Lief!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
trusten! droom lief over Dirk.
Wie is de grote lepel bij jullie?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Lief!
En ik zal niet alleen over hem, maar ook met hem dromen, hij gaat nl mee naar bed![]()
lepeltje-lepeltje tot het klam begint te worden
Dat lust ik nietquote:
En dat al helemaal niet, want dan ben ik gelijk 3 dagen aan de schijtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:31 schreef keizerpinguin het volgende:
hmmm en ik had net zo'n zin en een lekker midnight snack!!!
Dat word [ afbeelding ]
Hun versmelten samen met elkaar tot een grote lepel?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie is de grote lepel bij jullie?
ach is goed voor de lijnquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat lust ik niet
[..]
En dat al helemaal niet, want dan ben ik gelijk 3 dagen aan de schijt
Ik, maar we wisselen ook wel hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie is de grote lepel bij jullie?
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik, maar we wisselen ook wel hoor!
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woog daarnet 161.4, ik was helemaal verbaasd.
Zo licht heb ik nog niet gewogen. En dat was na de lunch en voor ik had gepist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |