o ja das waar.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nope, de honeymoon is in Juni, gaan we een weekje naar Londen. In die week heeft D.een VIP ticket voor Britney en gaan we bij vrienden op bezoek.
o die heb ik ook nog. Van mijn hardcore tijdperk. Met Nike's etc.... zwaar naar de klote.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef Xiance het volgende:
zowiezo heb ik weinig met ondergoed/.
het moet lekker zitten, en passen bij de kleding die ik op dat moment draag.
en verder maakt het me niks uit val welk merk het is
maar dat heb ik eigenlijk met alles.. meerendeel van mijn kleding komt van de WE,
maar ik heb ook C&A, NEWYORKER, CoolCat, een australian, en er slingert erngens nog een rek met pyama's rond :$
ja die schoenen kunnen zo de vuilnisbak in na dit weer, godver. Maar om nou van die rare boots te gaan dragen nee dat vind ik ook niksquote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat is altijd klote aan sneeuw. Als het nou gewoon -10 is en het zou niet smelten, dan is er niks aan de hand. Maar samen met pekel en andere troep gaan al je schoenen naar de klote (van die fijne witte randen op je leer) en wordt het in huis een teringzooi.
Gelukkig gaan we in April nog 2 weekjes in de zon liggen in Egypte!
Nike's weiger ik demonstratief om te dragenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o die heb ik ook nog. Van mijn hardcore tijdperk. Met Nike's etc.... zwaar naar de klote.
die Uggs voor mannen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja die schoenen kunnen zo de vuilnisbak in na dit weer, godver. Maar om nou van die rare boots te gaan dragen nee dat vind ik ook niks
Dat is 'm!quote:
Sommige concessies DOE je gewoon niet!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja die schoenen kunnen zo de vuilnisbak in na dit weer, godver. Maar om nou van die rare boots te gaan dragen nee dat vind ik ook niks
weet ik veel hoe die dingen heten, maar ze zijn verschrikkelijk lelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die Uggs voor mannen?Of bedoel je Wellingtons?
ik heb zwitsal talgpoeder nodig!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Pieter. het volgende:
Oeps, bijna 18.00 uur. Ik ga me maar eens aankleden en boodschappen doen! Hubby cumt zo thuis!
Talg is dat spul dat je haarzakjes en porien aanmaken om je huid soepel te houden. Talk is een mineraal dat gebruikt wordt om babybilletjes droog te houden.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:16 schreef Xiance het volgende:
talkpoeder?
talgpoeder bedoel je toch hopelijk?
not needed.. al hoewel.. ik moet het weer halen denk ik
Zwitsal
noooooit van gehoord!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Talg is dat spul dat je haarzakjes en porien aanmaken om je huid soepel te houden. Talk is een mineraal dat gebruikt wordt om babybilletjes droog te houden.
waarvoor heb je dat in godsnaam nodig?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb zwitsal talgpoeder nodig!
en Andrelon Wax!
Die dingen ja, maar daar wil je toch niet in gezien wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Pieter. het volgende:
En ja ze zullen best wel lekker zitten. Maar sinds wanneer is dat voor homo's een reden om iets te dragen!
Wellingtons zijn die groene plastice kaplaarzenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet ik veel hoe die dingen heten, maar ze zijn verschrikkelijk lelijk
talgpoeder?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarvoor heb je dat in godsnaam nodig?
zoals ik al zei, verschrikkelijk lelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben ook echte uggs for men. Die zijn wel stoer.
[ afbeelding ]
nee de enige boots die ik draag, zijn van leerquote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wellingtons zijn die groene plastice kaplaarzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |