SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:52 schreef MrManiak het volgende:
Assendorp, erg mooie wijk ja![]()
BTW, hier heb ik ook een reactie op achter gelaten:
Specs:Jezus das kleiner dan mijn woonkamer alleen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
ja en?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Jezus das kleiner dan mijn woonkamer alleen al
Die in Assendorp was maar 14m2 hequote:Op maandag 2 februari 2009 00:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Jezus das kleiner dan mijn woonkamer alleen al
René moet daar en daar eens kijken!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:57 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Die in Assendorp was maar 14m2 he.
Hebben jullie nog een tip? Zoiets van 'René moet daar en daar eens kijken!' .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
René moet daar en daar eens kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
dit bechouw ik als een "nee"quote:
Helemaal goedquote:Op maandag 2 februari 2009 01:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dit bechouw ik als een "nee"
hoeveel heb je max te besteden aan wonen?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:03 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Helemaal goed.
Ik zit wel lekker op Woningzoeker, maar je moet eigenlijk viavia net weten als er iets vrij komt
Ik ben er weer, en dat is beterquote:
Uhm..... heb in de dortmundstraat gewoond (samen met lunenstraat veeeeeeel studentenwoningen.. van die blokken). Best wel goed te doen. Tussen station en windesheim. Jammer dat het van deltawonen is, en dat ik veeeeeeeeel gedoe heb gehad met de jaarrekeningen (altijd bijbetalen, en veel). Ben benieuwd naar die van afgelopen jaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:57 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Die in Assendorp was maar 14m2 he.
Hebben jullie nog een tip? Zoiets van 'René moet daar en daar eens kijken!' .
Dat kan, mits geen referentie aan het Sexbierum geneuzel, dus wat moet het worden?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef rudedeltadude het volgende:
Volgens mij is de Zwolse user het er mee eens:
We zijn in voor een TT change!
Zwolle - Waar een van onze hobby's poepen isquote:Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan, mits geen referentie aan het Sexbierum geneuzel, dus wat moet het worden?.
Zwolle #58 Waar de users zelf niet mogen beslissen, voorzitter Mao doet dit wel voor ze.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan, mits geen referentie aan het Sexbierum geneuzel, dus wat moet het worden?.
Ben ik weerquote:Op maandag 2 februari 2009 01:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hoeveel heb je max te besteden aan wonen?
Wat je ook kunt doen is natuurlijk met je tong uit je mond en hevig kwijlend het stadskantoor binnenstormen. Dan een baliemedewerker aflikken en op die manier een urgentieverklaring scoren. Dan heb je voor 350 euro een eengezinswoningquote:Op maandag 2 februari 2009 13:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ben ik weer.
Eh, euro of 350 inclusief vind ik wel netjes. Woonruimte moet wel te doen zijn, heb weinig behoefte om voor 300 euro in een kamer van 8m2 te zitten.
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is natuurlijk met je tong uit je mond en hevig kwijlend het stadskantoor binnenstormen. Dan een baliemedewerker aflikken en op die manier een urgentieverklaring scoren. Dan heb je voor 350 euro een eengezinswoning
Zwolle #58 Waar kliekjes niet worden toegestaan, net als op de rest van FOK!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Zwolle #58 Waar de users zelf niet mogen beslissen, voorzitter Mao doet dit wel voor ze.
ohw dus wij mogen ook het crewforum in?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwolle #58 Waar kliekjes niet worden toegestaan, net als op de rest van FOK!
Kutstreek. Nog iets van die ex-huisgenoot gehoord?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:14 schreef Kekaa het volgende:
Of je doet zoals mn oude huisgenoot... samenwonen met mij... na 2 a 3 maanden zeggen dat het toch niet is wat je ervan verwacht... verhuizen, veel geld eisen (en ook nog krijgen) en dan nog eens 200 euro van de gezamenlijke rekening af halen zonder het tegen mij te zeggen (ja... die gezamenlijke rekening is er nog... ben nog aan het wachten op de eindafrekeningen van ziggo, vitens en essent).
Dus iedereen mag in het Zwolle topic posten, ook als ze niets met Zwolle te maken hebben... Maar wij mogen niet in een Sexbierum topic posten... Lekker tegenstrijdig.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwolle #58 Waar kliekjes niet worden toegestaan, net als op de rest van FOK!
geld eisen van jou?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:14 schreef Kekaa het volgende:
Of je doet zoals mn oude huisgenoot... samenwonen met mij... na 2 a 3 maanden zeggen dat het toch niet is wat je ervan verwacht... verhuizen, veel geld eisen (en ook nog krijgen) en dan nog eens 200 euro van de gezamenlijke rekening af halen zonder het tegen mij te zeggen (ja... die gezamenlijke rekening is er nog... ben nog aan het wachten op de eindafrekeningen van ziggo, vitens en essent).
Het punt was dat jullie het Sexbierum topic als afsplitsing van het Zwolletopic wilden voorbehouden aan jullie eigen vriendjes en uitverkorenen en anderen wilden weren van het posten aldaar: kliekjesgedrag dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:23 schreef beelz het volgende:
Dus iedereen mag in het Zwolle topic posten, ook als ze niets met Zwolle te maken hebben... Maar wij mogen niet in een Sexbierum topic posten... Lekker tegenstrijdig.
Uhuh.... En het stomme is dat ik het nog voorspeld heb ook. Mag nu wel tegen mn vader zeggen: Ik zei het toch.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Kutstreek. Nog iets van die ex-huisgenoot gehoord?
@Rude: Ikke wel![]()
ik bedoel Andere, 2003 or upquote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Richfield het volgende:
Vraagje,
waar in zwolle moet je NIET een nieuwe auto kopen
Er is al een keer eerder een topictitel van je veranderd.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:29 schreef beelz het volgende:
Maar goed ik ben er klaar mee... ik ga een ander topic zoeken waar het wel leuk is. Tabee!
Alweer?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef MrManiak het volgende:
Of Piet Paulusma stond in Zwolle.
De huppeldepup scheurstraat, lette niet zo bijster goed op![]()
Je hebt gelijk, ik pas em nog 1 keer aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef navvy het volgende:
Enne, beetje misplaatste statement in TT.
Toedeloe, ik ga tosti's snacken!
huldequote:Op maandag 2 februari 2009 23:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik pas em nog 1 keer aan..
Je bent vergeten te melden waar ik ze ga snackenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik pas em nog 1 keer aan..
Ik ken maar 1 scheurstraat en das de Kalverstraat, op nr. 8a kan je de "mooiste" dames aantreffen. Tegen een "geringe" vergoeding kan je er nog lol mee hebben ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef MrManiak het volgende:
De huppeldepup scheurstraat, lette niet zo bijster goed op![]()
vaske was ik al achter vandaar de vraagquote:Op maandag 2 februari 2009 20:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Autoplaza, Vriesstra, Van Raalte, Haverhoek, Vermaning, Vaske en aanverwante kampersjakies.
Retorische vraag!! Of juist niet.....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef ghizzer het volgende:
[..]
was ik een jaar gelee echt zo erg met m'n o***zwolle?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef ghizzer het volgende:
[..]
was ik een jaar gelee echt zo erg met m'n o***zwolle?![]()
![]()
![]()
Dit is eigenlijk wel de beste reactie die je kan geven!quote:
ik ben de beste gewoon.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef navvy het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel de beste reactie die je kan geven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
Mag ik aan je billen ruiken?quote:
jij wel!quote:
Die houd ik dan wel tegoedquote:
mag ik dan ondertussen ook een dikke bierbout laten?quote:
Ik kies ervoor om dat totaal uit mijn gedachten te bannen (heb wel even in mijn agenda gezet dat ik dat weekend NIET de stad in moet gaan).quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef Misstique het volgende:
We hebben eerst nog carnaval hè? Dat wordt vrij groots gevierd in Zwolle. Joechei.
zolang je maar zorgt dat je gedronken hebt is dat niet zo'n probleemquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst sinds een jaar of 9 weer een keer carnaval vieren
dat heb ik een paar maanden terug dronken toegezegd aan een vriendin van me...
ik heb nu al zin
Ben ik ff blij dat ze in mijn stamcafé (Vergane Glorie) niet aan die onzin doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dat totaal uit mijn gedachten te bannen (heb wel even in mijn agenda gezet dat ik dat weekend NIET de stad in moet gaan).
it's in the namequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ze in mijn stamcafé (Vergane Glorie) niet aan die onzin doen.
Je verveelde je? (blijft raar; 2x je in een zin van 3 woorden)quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:47 schreef remlof het volgende:
Effe kijken wat er in Zwolle te beleven is
Daar hangen nog foto's van Stalin, Mussolini en Hitler aan de wand............de straf hebben ze al uitgezeten door jarenlang Oranjeboom te moeten schenken/ tappen.quote:
God, ben ik blij dat die meuk compleet uit Zwolle is verbannen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Daar hangen nog foto's van Stalin, Mussolini en Hitler aan de wand............de straf hebben ze al uitgezeten door jarenlang Oranjeboom te moeten schenken/ tappen.
Oranjeboom bestaat niet meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God, ben ik blij dat die meuk compleet uit Zwolle is verbannen.
Halejula! Mijn dag kan niet meer stuk.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Halejula! Mijn dag kan niet meer stuk.
Je weet heel erg zeker dat ik nergens meer in aanraking kan komen met dat bocht?
quote:Het merk komt oorspronkelijk uit Rotterdam (met name: Rotterdam-Zuid), de brouwerij stond aan de Oranjeboomstraat, maar werd later ook in Breda gebrouwen. Tegenwoordig is het merk Oranjeboom onderdeel van het Braziliaans-Belgische concern InBev; de beide brouwerijen in Rotterdam en Breda zijn echter gesloten.
Je bent zelf een leugen.quote:
Er vliegen nu allerhande vuige opmerkingen door mn hoofd, maar ik laat t maar ff gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Nou en! Ik heb tenminste een plasser!
Dus je geeft de overwinning aan het rechtmatige geslacht, namelijk de man?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er vliegen nu allerhande vuige opmerkingen door mn hoofd, maar ik laat t maar ff gaan.
Zodra iemand roept dat bier vies is, schiet er bij mij maar één gedachte door mijn hoofd:quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:55 schreef Misstique het volgende:
Waren we in een strijd beland dan?
Damn...das kut. Sterkte kerel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
Zo ik ben mijn ban weer kwijt...
En meteen een zwaar klote mededeling: mijn vriendin en ik zijn uit elkaarik woon weer bij mijn vader en voel me zwaar kloten
Dat is kutquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
En meteen een zwaar klote mededeling: mijn vriendin en ik zijn uit elkaarik woon weer bij mijn vader en voel me zwaar kloten
Sterkte gast!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
sterkte...quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
Nee, en dat zal ook nog wel even duren voor je dat ziet. Drank helpt de pijn (tijdelijk) verzachten, maar dan wel in gezelschap.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef beelz het volgende:
thnx allemaal!
Tis een flink heftige zooi dit, ik heb al 3 dagen niet geslapen en vanmiddag kon ik pas weer wat eten. Het zal allemaal wel goed komen ooit... alleen jammer dat ik het nu nog niet zie...
Zuipen is wel het laatste waar ik nu zin in heb, ben vooral veel met vrienden aan het praten. Ik lijk wel volwassen gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, en dat zal ook nog wel even duren voor je dat ziet. Drank helpt de pijn (tijdelijk) verzachten, maar dan wel in gezelschap.
Ik zeg ook niet dat het het antwoord is op alle problemen, maar is wel makkelijk om even je hoofd ergens anders te krijgen. Wat niet erg is van tijd tot tijd in jouw huidige situatie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Zuipen is wel het laatste waar ik nu zin in heb, ben vooral veel met vrienden aan het praten. Ik lijk wel volwassen geworden
Ik bekijk dit eigenlijk liever compleet helder... ik ga vanavond weer naar een kameraad van me en daar zal ik vast wel een biertje drinken maar ik wil niet lam worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het het antwoord is op alle problemen, maar is wel makkelijk om even je hoofd ergens anders te krijgen. Wat niet erg is van tijd tot tijd in jouw huidige situatie.
blijft kut
ik denk dat als je dat trekt dat ook de beste oplossing isquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik bekijk dit eigenlijk liever compleet helder... ik ga vanavond weer naar een kameraad van me en daar zal ik vast wel een biertje drinken maar ik wil niet lam worden.
Waarom meteen weer drank? Lijkt me nou niet echt de goede oplossing, in geen enkele situatie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, en dat zal ook nog wel even duren voor je dat ziet. Drank helpt de pijn (tijdelijk) verzachten, maar dan wel in gezelschap.
Het gaat me tot nu prima af eigenlijk... hopen dat het zo blijft. Heb eigenlijk alleen maandag gedronken maar dat was dan ook de dag dat we de relatie hebben verbroken... heb me echt nog nooit zo kut gevoeld als maandag en dinsdag toen ik mijn kleren en spullen kwam oververhuizen terug naar zuid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:01 schreef Richfield het volgende:
[..]
ik denk dat als je dat trekt dat ook de beste oplossing is
Ik zal je voorstellen aan m'n ex, dan piep je wel anders.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Waarom meteen weer drank? Lijkt me nou niet echt de goede oplossing, in geen enkele situatie.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik zal je voorstellen aan m'n ex, dan piep je wel anders.
Dat is net zoiets als de Febo overvallen met een te lang gefrituurde kroket.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:22 schreef swollywood het volgende:
Hoor net dat iemand met een mes geprobeerd heeft de Sky High te overvallen.
of de hema overvallen met een te lang gedragen hema-slipquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:24 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als de Febo overvallen met een te lang gefrituurde kroket.
En een halve warmequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
of de hema overvallen met een te lang gedragen hema-slip
En hier de bevestiging:quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:22 schreef swollywood het volgende:
Hoor net dat iemand met een mes geprobeerd heeft de Sky High te overvallen.
Whehehe, eerst gebroken kaak geslagen met een barkruk en een keu door klanten van Sky High en daarna buiten nog eens fijn gespeeld met een politiehond.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
En hier de bevestiging:
[klik]
beter dan de weg kwijt in jou beroepquote:
TomTom,quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
beter dan de weg kwijt in jou beroep
Maar hoi JJH!![]()
pfft, het zou wat worden als ik mijn laptop zelf zou moeten betalen, net alsof een timmerman zijn hamer moet betalen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Daarvoor heb ik in het eigen buideltje moeten tasten.
of een taxichauffeur zijn eigen taxi....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:47 schreef Richfield het volgende:
[..]
pfft, het zou wat worden als ik mijn laptop zelf zou moeten betalen, net alsof een timmerman zijn hamer moet betalen.
Ik ken ze wel hoor...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
of een taxichauffeur zijn eigen taxi....
eeen hoerd die een kut leasedquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:47 schreef Richfield het volgende:
[..]
pfft, het zou wat worden als ik mijn laptop zelf zou moeten betalen, net alsof een timmerman zijn hamer moet betalen.
lijkt me verstandigquote:Op zondag 8 februari 2009 05:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
eeen hoerd die een kut leased
lijkt me verstandig
pfff ik ga ff liggen
hahahha... ik wilde er al niks over postenquote:
de enige kaarten die ik lees, zijn de kaarten die ik volgende week met valentijn krijgquote:
Blijf nou eens met je poten van de rum afquote:Op zondag 8 februari 2009 05:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
eeen hoerd die een kut leased
pfff ik ga ff liggen
handig man, heb je ze wel eens zien rijden, die mensen die niet weten waar ze heen moeten en hun kaart half uitgevouwen op hun stuur hebben liggen, lekker veiligquote:
Maar hij rookt niet!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef JJH het volgende:
TomTom is ook alleen voor buiten de stad.
Daar is het niet alleen sneller, deze taxichauffeur is ook gewoon lui.
knap hoor, las je verhaal net in stoppen met roken topicquote:
Goed hè.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
knap hoor, las je verhaal net in stoppen met roken topic
Ach, het is altijd makkelijk praten als je zelf geen auto hebt. Ik leen ook vaak een TomTom als ik de stad uit moet. Kaarten lezen is zo jaren 70!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef JJH het volgende:
TomTom is ook alleen voor buiten de stad.
Daar is het niet alleen sneller, deze taxichauffeur is ook gewoon lui.
Die is allleen om bij te houden hoevel km ik heb gelopen.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:06 schreef Richfield het volgende:
(p.s. als je nu niet hypocriet wil zijn moet je je gps op je telefoon ook uit zetten)
Ik merk het ook met chauffeurs bij mij op het werk. Rijden ook allemaal met TomTom.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Het grote nadeel van de TomTom vind ik (en Kekaa geeft het gedeeltelijk al aan, rijlessen op de TomTom), dat mensen leren te rijden puur op de TomTom, zonder terug val mogelijkheid. Er zijn (helaas) een heleboel Nederlanders die zo dom zijn als het achtereind van een varken. En die kunnen straks zonder TomTom niet eens van Zwolle naar Amsterdam rijden. Want dat is een nadeel van een TomTom, dat ding kan stuk gaan (of, conspirecy theorie incoming, Amerika zet de GPS uit om de wereld te kunnen domineren (of omdat Europa niet genoeg betaald)). Dom en lui gaat hand in hand met de TomTom. Daarbij zeg ik niet dat iedereen die een TomTom gebruikt dom en/of lui is, alleen dat domme luie mensen (en daar zijn er een boel van), enorme problemen kunnen gaan veroorzaken.
Juist.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Daarom zeg ik: leer eerst kaarten en borden lezen. En als je dat goed kunt, neem dan een TomTom.
yeah kick it!quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
yeah kick it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Brave New Worldquote:
quote:
wat de FOK! Niet eens door die foutquote:Op maandag 9 februari 2009 19:45 schreef navvy het volgende:
Voor jou geldt hetzelfde Ghizzer; blijf eens van de rum af!
Nu ben ik toch benieuwd wat er stond.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef ghizzer het volgende:
[..]
wat de FOK! Niet eens door die fout![]()
maar goed, hij is nu hersteld.
Ach, viel best mee. Z'n necrofilie-neigingen heeft ie kunnen editten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd wat er stond.
Dan gok ik op "rust in vrede"quote:Op maandag 9 februari 2009 21:09 schreef navvy het volgende:
[..]
Ach, viel best mee. Z'n necrofilie-neigingen heeft ie kunnen editten.
Moet je 'm zelf vragen.....hij is nogal lichtelijk ontvlambaar dus ik pas wel op......quote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Maar dat buikgriepje van baby was toch niet terminaal?
Bij deze stel ik je voor als Zwolle-mascotte!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:34 schreef ghizzer het volgende:
Er stond vreemde ipv vrede. Niets met necrofilie te maken dus. Tenminste, buiten Zwolle niet in ieder geval.
Holy fuck alleen Pacman hapt meer dan jij!quote:
Ga d'r nu ernstig aan twijfelen trouwens, tis wel erg stil hier.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Maar dat buikgriepje van baby was toch niet terminaal?
Het is ook nooit goed hè?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef navvy het volgende:
[..]
Ga d'r nu ernstig aan twijfelen trouwens, tis wel erg stil hier.
Als ik niet meer twijfel is 't wel goed hoorquote:
Ik heb gepoept, nu heb ik ook hongerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb honger
ik ga zo poepen, want ik heb net 7 boterhammen pindakaas op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb gepoept, nu heb ik ook honger
Komt wel als je klaar bent met schijtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik ga zo poepen, want ik heb net 7 boterhammen pindakaas op.
Geen honger meer nu
Eet ik wel weer 7 bams met pindakasequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Komt wel als je klaar bent met schijten
Heel vreemd, ik heb zondag gewoon 3 keer gescheten. Twee keer is normaal maar 3x een volle productie??quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:54 schreef beelz het volgende:
Ik ga ook nog maar een keer schijten.
Als je veel bruinbrood eet is dat wel aardig normaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:57 schreef Kekaa het volgende:
Ik vind 3 keer op 1 dag heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel.
Hmmm... tja... daar eet ik er 1 of 2 van per dag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je veel bruinbrood eet is dat wel aardig normaal
en hoevaak schijt je dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Hmmm... tja... daar eet ik er 1 of 2 van per dag.
1 of 2quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Hmmm... tja... daar eet ik er 1 of 2 van per dag.
ik heb de sint anders wel eens geholpen bij het schijten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nul keer, ze is een vrouw, vrouwen poepen niet (net als Sinterklaas)
Ik eet helemaal geen bruin brood voor mijn vezels... ik eet een halve kartonnen doos en een jute zak per dag voor mijn vezelintake.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1 of 2's ochtends 2, lunch 4 en 's middags ook nog 1 of 2
En hoe schijt je daarvan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik eet helemaal geen bruin brood voor mijn vezels... ik eet een halve kartonnen doos en een jute zak per dag voor mijn vezelintake.
Minimaal 4 keer per dag, donkerbruin tot zwart en een geur wel iets weg heeft van rottend vlees en ontbindende kamelenbult.quote:
nooit eerder gehoord dat vrouwen en sinterklaas niet poepen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb de sint anders wel eens geholpen bij het schijten.
vrouwen schijten ook.
gister ging mijn ex nog schijten toen ik bij haar was.
je praat dus onzin, of je snapt het echt niet.
1 keer per dag, of minder. Jaja... ik denk ook dat het vooral te maken heeft met de snelheid van de stofwisseling.quote:
Als je niet vaak genoeg poept krijg je uitstulpingen in je darmwandquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:00 schreef Kekaa het volgende:
[..]
1 keer per dag, of minder. Jaja... ik denk ook dat het vooral te maken heeft met de snelheid van de stofwisseling.
Daar krijg ik dan geen last van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je niet vaak genoeg poept krijg je uitstulpingen in je darmwand
Grote jongen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Normaal poep ik ook 3~4 keer per dag. Alleen de afgelopen dagen dus niet (wat er niet in komt, hoeft er ook niet uit). Gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter en heb ik alweer een flinke gemacht.
Als ik ziek ben blijf ik gewoon dooreten eigenlijk. Afgelopen week heb ik dan weer totaal niets gegeten 3 dagen lang, dan moet ik wel heel erg van slag zijn wil ik niet eten...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Normaal poep ik ook 3~4 keer per dag. Alleen de afgelopen dagen dus niet (wat er niet in komt, hoeft er ook niet uit). Gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter en heb ik alweer een flinke gemacht.
Zelfs schijten deed ik vorige week nietquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Zelfs schijten deed ik vorige week niet
nu heb je het alleen over schijten uit je reet neem ik aan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nu heb je het alleen over schijten uit je reet neem ik aan?
want schijten uit je toetsenbord doe je in dit topic al vaker dan 3~4 keer per dag
Thanks for making me smilequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nu heb je het alleen over schijten uit je reet neem ik aan?
want schijten uit je toetsenbord doe je in dit topic al vaker dan 3~4 keer per dag
Dat heb ik vast niet, dan zou ik dat denk ik wel merken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je niet vaak genoeg poept krijg je uitstulpingen in je darmwand
heb je weleens aan laxeermiddel gedacht?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Dat heb ik vast niet, dan zou ik dat denk ik wel merken.
Het is niet zo dat ik het ophou ofzo..
Een klisma kan ook helpen, je ontslakt iig goed en de meur is niet te hardenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb je weleens aan laxeermiddel gedacht?
dat kan je stoelgang aanzienlijk verbeteren.![]()
schopje lif overigens?
nooit gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Een klisma kan ook helpen, je ontslakt iig goed en de meur is niet te harden
Yep, samen met kameraad van me omdat we het Patty Brard zag doen op tv. Zijn vriendin had de klisma meegenomen van haar werk en we deden het in zijn woonkamer. Zelfs na 3 dagen luchten rook het daar nog als rioolquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:20 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nooit gehad.
jij wel bielsje?
deze zomer in park weezenlanden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef navvy het volgende:
Misschien een leuk idee om een Zwolle klisma-meeting te houden. Wie stelt zijn badkamer beschikbaar?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep, samen met kameraad van me omdat we het Patty Brard zag doen op tv. Zijn vriendin had de klisma meegenomen van haar werk en we deden het in zijn woonkamer. Zelfs na 3 dagen luchten rook het daar nog als riool
Poliepen merk je niet, dat zijn uitstulpingen waar zich stront in ophoopt en dat gaat dan ontsteken en doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Dat heb ik vast niet, dan zou ik dat denk ik wel merken.
Het is niet zo dat ik het ophou ofzo..
Om het toepasselijk te houden: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:40 schreef rudedeltadude het volgende:
ah guys.... nu kan ie wel weer!
een kern van waarheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Om het toepasselijk te houden: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!
De pot is dan ook enorm zwart door de enorme hopen stront die hij dagelijks te verwerken krijgt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Om het toepasselijk te houden: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!
Jij begon over dit reuze interesante onderwerpquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:40 schreef rudedeltadude het volgende:
ah guys.... nu kan ie wel weer!
klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij begon over dit reuze interesante onderwerp
Moet je voor de grap eens een complete verse ananas opvreten (neem een gasmasker mee naar de plee)quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
klopt.
ik heb weer een iets steviger maag.
let's continue.
incl hart?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens een complete verse ananas opvreten (neem een gasmasker mee naar de plee)
Ja maar... dan merk je die ontsteking toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Poliepen merk je niet, dat zijn uitstulpingen waar zich stront in ophoopt en dat gaat dan ontsteken en doen.
[ afbeelding ]
nee, te laat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja maar... dan merk je die ontsteking toch?
Ik ben ook wel weer voor een ander onderwerp trouwens.
Idd als je dit opmerkt dan ben je vanbinnen al compleet rot. Maar ik denk dat de pus lucht tijdens het schijten wel een hint kan zijn. Ik bedenk me net hoe tof het wel niet moet zijn dat als je een scheet laat ineens de hele kamer naar rottende geit ruikt...quote:
Ja, laten we switchen naar orale fixatie i.p.v. anale.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja maar... dan merk je die ontsteking toch?
Ik ben ook wel weer voor een ander onderwerp trouwens.
Right... als dat het effect is zit het wel goed bij mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Idd als je dit opmerkt dan ben je vanbinnen al compleet rot. Maar ik denk dat de pus lucht tijdens het schijten wel een hint kan zijn. Ik bedenk me net hoe tof het wel niet moet zijn dat als je een scheet laat ineens de hele kamer naar rottende geit ruikt...
hoe ruiken die van jou dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:01 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Right... als dat het effect is zit het wel goed bij mij.
Je bedoelt snot en oorsmeer eten en daarvan genieten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja, laten we switchen naar orale fixatie i.p.v. anale.
nee doen we niet, dan ga jij denk aan zuigen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja, laten we switchen naar orale fixatie i.p.v. anale.
ach an sich is dat onderwerp lang zo slecht nog nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je bedoelt snot en oorsmeer eten en daarvan genieten?
Doe niet zo plat! Ik heb het hierover:quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je bedoelt snot en oorsmeer eten en daarvan genieten?
Waarom is snot lekker en oorsmeer vies? Blijkbaar moet je oorsmeer niet eten maar wel snot. Als je geen snot zou moeten eten dan zou het ook zo vies zijn als oorsmeer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ach an sich is dat onderwerp lang zo slecht nog niet
Kinderschijtquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:06 schreef navvy het volgende:
Nu kunnen we ook kinderen bij al deze ranzigheid erbij betrekken.
quote:Freud:
De eerste fase is de orale fase. De zuigelingen bevinden zich in deze fase, omdat de mond voor hen het belangrijkste is. Via de mond worden zij immers gevoed en het contact dat het kind zo heeft, heeft voor hem de betekenis van liefde. Doordat het kind bevredigd wordt in zijn behoefte aan voedsel, leert het zich overgeven aan de liefde, het vertrouwen en de veiligheid die hem geboden wordt.
Een kind of persoon kan blijven steken in een bepaalde fase van zijn ontwikkeling. Dit wordt fixatie genoemd. Wanneer iemand is blijven steken in de orale fase, wordt dit orale fixatie genoemd. De volwassene heeft dan een grote neiging tot dingen die met de mond te maken hebben: snoepen, zuigen, bijten etc. Volgens de psycho-analyse zijn homoseksuele mannen oraal gefixeerd.
er wordt ook gezegd dat mensen die roken, de zuigreflex die de babys hebben bij de borstvoeding, nooit hebben afgeleerd.
ik eet mijn snot gewoon op inderdaad, van oorsmeer trek ik meestal bouillonquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Waarom is snot lekker en oorsmeer vies? Blijkbaar moet je oorsmeer niet eten maar wel snot. Als je geen snot zou moeten eten dan zou het ook zo vies zijn als oorsmeer.
Toch blijf ik het raar vinden dat je vrijgezel bent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik eet mijn snot gewoon op inderdaad, van oorsmeer trek ik meestal bouillon
ohw... ben ik vrijgezel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Toch blijf ik het raar vinden dat je vrijgezel bent.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ohw... ben ik vrijgezel?
dit is de meest vreemde manier waarop ik ooit gedumpt ben
niet dat ik an de vrouw ben hoorquote:
Is je bijna gelukt.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
niet dat ik an de vrouw ben hoor![]()
maar wilde even wat minder kansloos overkomen
quote:
niet waar, was heel vroeg van de tiet af, maar rook als een schoorsteenpijpquote:er wordt ook gezegd dat mensen die roken, de zuigreflex die de babys hebben bij de borstvoeding, nooit hebben afgeleerd.
Laten we jou als graadmeter nemen voor de gemiddelde roker, dacht 't niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niet waar, was heel vroeg van de tiet af, maar rook als een schoorsteenpijp
sowieso Nav, een roker als graadmeter, blegh!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef navvy het volgende:
[..]
Laten we jou als graadmeter nemen voor de gemiddelde roker, dacht 't niet.
Als we het over een gemiddelde roker hebben is een roker als graadmeter wel handig ja...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sowieso Nav, een roker als graadmeter, blegh!
nee zelfs dan nemen we geen roker als graadmeter...quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we het over een gemiddelde roker hebben is een roker als graadmeter wel handig ja...
Hier word ook wat afgegraadmeterdtdt zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee zelfs dan nemen we geen roker als graadmeter...
dt bittequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier word ook wat afgegraadmeterd zeg![]()
peukie doen dan maar?quote:
ik heb zin in een tosti!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef beelz het volgende:
Holy satan nogaantoe! IK zweer je dat ik gister een bizarre avond heb gehad.
Het begon met het schrijven van het beste nummer ooit, daarna een gesprek met de incarnatie van Adolf Hitler en toen was het ineens half 8 's ochtends en hadden we een fles weduwe op en een fles coeberg en bizarre hoeveelheden bier. Wow.
Heb je buiten gescheten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:30 schreef beelz het volgende:
Is het onderwerp van de dag nog steeds schijten? Ik heb namelijk een foto gemaakt van mijn illegale stort
Nee gewoon op de porseleinen troon.quote:
zien zien zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:30 schreef beelz het volgende:
Is het onderwerp van de dag nog steeds schijten? Ik heb namelijk een foto gemaakt van mijn illegale stort
Ik heb net mijn eten op, dus ik klik maar ff niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
NSFW
Nee echt, niemand zou dit aan moeten klikken
Nu weet ik zeker dat je ver in de terminale fase bent beland. Foei wat een creatie waar satan, Adolf Hitler en Saddam alleen van konden dromen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
NSFW
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef navvy het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je ver in de terminale fase bent beland. Foei wat een creatie waar satan, Adolf Hitler en Saddam alleen van konden dromen.
Hij is heel keutelig he?quote:
Vooral met cranberrysausquote:
Een waardige mascotte voor de gayscenequote:
Wil wel, maar mag niet.quote:
Jij poept apart.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
NSFW
Doe dat tweede dan ff niet bij mij voor de deur.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef navvy het volgende:
Hola Zwolle! Weekend! Ik ga nu mijn 3e dag van niet roken in dus bij voorbaat bied ik al mijn excuses aan voor ongenuanceerde, lompe botte opmerkingen.Mensen die zich toch gekwetst voelen moeten een klacht indienen bij stivoro of een treintje koppen. Preventief voor de 2e optie kiezen kan ik alleen maar toejuichen. Goed weekend "iedereen".
hier? http://doas.nl/quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe dat tweede dan ff niet bij mij voor de deur.Woon in de Pierik, langs het spoor.
Richting Hattum/Wezep is prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |