handig man, heb je ze wel eens zien rijden, die mensen die niet weten waar ze heen moeten en hun kaart half uitgevouwen op hun stuur hebben liggen, lekker veiligquote:
Maar hij rookt niet!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef JJH het volgende:
TomTom is ook alleen voor buiten de stad.
Daar is het niet alleen sneller, deze taxichauffeur is ook gewoon lui.
knap hoor, las je verhaal net in stoppen met roken topicquote:
Goed hè.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
knap hoor, las je verhaal net in stoppen met roken topic
Ach, het is altijd makkelijk praten als je zelf geen auto hebt. Ik leen ook vaak een TomTom als ik de stad uit moet. Kaarten lezen is zo jaren 70!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef JJH het volgende:
TomTom is ook alleen voor buiten de stad.
Daar is het niet alleen sneller, deze taxichauffeur is ook gewoon lui.
Die is allleen om bij te houden hoevel km ik heb gelopen.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:06 schreef Richfield het volgende:
(p.s. als je nu niet hypocriet wil zijn moet je je gps op je telefoon ook uit zetten)
Ik merk het ook met chauffeurs bij mij op het werk. Rijden ook allemaal met TomTom.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Het grote nadeel van de TomTom vind ik (en Kekaa geeft het gedeeltelijk al aan, rijlessen op de TomTom), dat mensen leren te rijden puur op de TomTom, zonder terug val mogelijkheid. Er zijn (helaas) een heleboel Nederlanders die zo dom zijn als het achtereind van een varken. En die kunnen straks zonder TomTom niet eens van Zwolle naar Amsterdam rijden. Want dat is een nadeel van een TomTom, dat ding kan stuk gaan (of, conspirecy theorie incoming, Amerika zet de GPS uit om de wereld te kunnen domineren (of omdat Europa niet genoeg betaald)). Dom en lui gaat hand in hand met de TomTom. Daarbij zeg ik niet dat iedereen die een TomTom gebruikt dom en/of lui is, alleen dat domme luie mensen (en daar zijn er een boel van), enorme problemen kunnen gaan veroorzaken.
Juist.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Daarom zeg ik: leer eerst kaarten en borden lezen. En als je dat goed kunt, neem dan een TomTom.
yeah kick it!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
yeah kick it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Brave New Worldquote:
quote:
wat de FOK! Niet eens door die foutquote:Op maandag 9 februari 2009 19:45 schreef navvy het volgende:
Voor jou geldt hetzelfde Ghizzer; blijf eens van de rum af!
Nu ben ik toch benieuwd wat er stond.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef ghizzer het volgende:
[..]
wat de FOK! Niet eens door die fout![]()
maar goed, hij is nu hersteld.
Ach, viel best mee. Z'n necrofilie-neigingen heeft ie kunnen editten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd wat er stond.
Dan gok ik op "rust in vrede"quote:Op maandag 9 februari 2009 21:09 schreef navvy het volgende:
[..]
Ach, viel best mee. Z'n necrofilie-neigingen heeft ie kunnen editten.
Moet je 'm zelf vragen.....hij is nogal lichtelijk ontvlambaar dus ik pas wel op......quote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Maar dat buikgriepje van baby was toch niet terminaal?
Bij deze stel ik je voor als Zwolle-mascotte!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:34 schreef ghizzer het volgende:
Er stond vreemde ipv vrede. Niets met necrofilie te maken dus. Tenminste, buiten Zwolle niet in ieder geval.
Holy fuck alleen Pacman hapt meer dan jij!quote:
Ga d'r nu ernstig aan twijfelen trouwens, tis wel erg stil hier.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Maar dat buikgriepje van baby was toch niet terminaal?
Het is ook nooit goed hè?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef navvy het volgende:
[..]
Ga d'r nu ernstig aan twijfelen trouwens, tis wel erg stil hier.
Als ik niet meer twijfel is 't wel goed hoorquote:
Ik heb gepoept, nu heb ik ook hongerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb honger
ik ga zo poepen, want ik heb net 7 boterhammen pindakaas op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb gepoept, nu heb ik ook honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |