Er vliegen nu allerhande vuige opmerkingen door mn hoofd, maar ik laat t maar ff gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Nou en! Ik heb tenminste een plasser!
Dus je geeft de overwinning aan het rechtmatige geslacht, namelijk de man?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er vliegen nu allerhande vuige opmerkingen door mn hoofd, maar ik laat t maar ff gaan.
Zodra iemand roept dat bier vies is, schiet er bij mij maar één gedachte door mijn hoofd:quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:55 schreef Misstique het volgende:
Waren we in een strijd beland dan?
Damn...das kut. Sterkte kerel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
Zo ik ben mijn ban weer kwijt...
En meteen een zwaar klote mededeling: mijn vriendin en ik zijn uit elkaarik woon weer bij mijn vader en voel me zwaar kloten
Dat is kutquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
En meteen een zwaar klote mededeling: mijn vriendin en ik zijn uit elkaarik woon weer bij mijn vader en voel me zwaar kloten
Sterkte gast!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
sterkte...quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef beelz het volgende:
Nee, en dat zal ook nog wel even duren voor je dat ziet. Drank helpt de pijn (tijdelijk) verzachten, maar dan wel in gezelschap.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef beelz het volgende:
thnx allemaal!
Tis een flink heftige zooi dit, ik heb al 3 dagen niet geslapen en vanmiddag kon ik pas weer wat eten. Het zal allemaal wel goed komen ooit... alleen jammer dat ik het nu nog niet zie...
Zuipen is wel het laatste waar ik nu zin in heb, ben vooral veel met vrienden aan het praten. Ik lijk wel volwassen gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, en dat zal ook nog wel even duren voor je dat ziet. Drank helpt de pijn (tijdelijk) verzachten, maar dan wel in gezelschap.
Ik zeg ook niet dat het het antwoord is op alle problemen, maar is wel makkelijk om even je hoofd ergens anders te krijgen. Wat niet erg is van tijd tot tijd in jouw huidige situatie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Zuipen is wel het laatste waar ik nu zin in heb, ben vooral veel met vrienden aan het praten. Ik lijk wel volwassen geworden
Ik bekijk dit eigenlijk liever compleet helder... ik ga vanavond weer naar een kameraad van me en daar zal ik vast wel een biertje drinken maar ik wil niet lam worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het het antwoord is op alle problemen, maar is wel makkelijk om even je hoofd ergens anders te krijgen. Wat niet erg is van tijd tot tijd in jouw huidige situatie.
blijft kut
ik denk dat als je dat trekt dat ook de beste oplossing isquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik bekijk dit eigenlijk liever compleet helder... ik ga vanavond weer naar een kameraad van me en daar zal ik vast wel een biertje drinken maar ik wil niet lam worden.
Waarom meteen weer drank? Lijkt me nou niet echt de goede oplossing, in geen enkele situatie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, en dat zal ook nog wel even duren voor je dat ziet. Drank helpt de pijn (tijdelijk) verzachten, maar dan wel in gezelschap.
Het gaat me tot nu prima af eigenlijk... hopen dat het zo blijft. Heb eigenlijk alleen maandag gedronken maar dat was dan ook de dag dat we de relatie hebben verbroken... heb me echt nog nooit zo kut gevoeld als maandag en dinsdag toen ik mijn kleren en spullen kwam oververhuizen terug naar zuid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:01 schreef Richfield het volgende:
[..]
ik denk dat als je dat trekt dat ook de beste oplossing is
Ik zal je voorstellen aan m'n ex, dan piep je wel anders.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Waarom meteen weer drank? Lijkt me nou niet echt de goede oplossing, in geen enkele situatie.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik zal je voorstellen aan m'n ex, dan piep je wel anders.
Dat is net zoiets als de Febo overvallen met een te lang gefrituurde kroket.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:22 schreef swollywood het volgende:
Hoor net dat iemand met een mes geprobeerd heeft de Sky High te overvallen.
of de hema overvallen met een te lang gedragen hema-slipquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:24 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als de Febo overvallen met een te lang gefrituurde kroket.
En een halve warmequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
of de hema overvallen met een te lang gedragen hema-slip
En hier de bevestiging:quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:22 schreef swollywood het volgende:
Hoor net dat iemand met een mes geprobeerd heeft de Sky High te overvallen.
Whehehe, eerst gebroken kaak geslagen met een barkruk en een keu door klanten van Sky High en daarna buiten nog eens fijn gespeeld met een politiehond.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
En hier de bevestiging:
[klik]
beter dan de weg kwijt in jou beroepquote:
TomTom,quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
beter dan de weg kwijt in jou beroep
Maar hoi JJH!![]()
pfft, het zou wat worden als ik mijn laptop zelf zou moeten betalen, net alsof een timmerman zijn hamer moet betalen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Daarvoor heb ik in het eigen buideltje moeten tasten.
of een taxichauffeur zijn eigen taxi....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:47 schreef Richfield het volgende:
[..]
pfft, het zou wat worden als ik mijn laptop zelf zou moeten betalen, net alsof een timmerman zijn hamer moet betalen.
Ik ken ze wel hoor...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
of een taxichauffeur zijn eigen taxi....
eeen hoerd die een kut leasedquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:47 schreef Richfield het volgende:
[..]
pfft, het zou wat worden als ik mijn laptop zelf zou moeten betalen, net alsof een timmerman zijn hamer moet betalen.
lijkt me verstandigquote:Op zondag 8 februari 2009 05:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
eeen hoerd die een kut leased
lijkt me verstandig
pfff ik ga ff liggen
hahahha... ik wilde er al niks over postenquote:
de enige kaarten die ik lees, zijn de kaarten die ik volgende week met valentijn krijgquote:
Blijf nou eens met je poten van de rum afquote:Op zondag 8 februari 2009 05:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
eeen hoerd die een kut leased
pfff ik ga ff liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |