quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Zelfs schijten deed ik vorige week niet
nu heb je het alleen over schijten uit je reet neem ik aan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Normaal poep ik ook 3~4 keer per dag. Alleen de afgelopen dagen dus niet (wat er niet in komt, hoeft er ook niet uit). Gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter en heb ik alweer een flinke gemacht.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nu heb je het alleen over schijten uit je reet neem ik aan?
want schijten uit je toetsenbord doe je in dit topic al vaker dan 3~4 keer per dag
Thanks for making me smilequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nu heb je het alleen over schijten uit je reet neem ik aan?
want schijten uit je toetsenbord doe je in dit topic al vaker dan 3~4 keer per dag
Dat heb ik vast niet, dan zou ik dat denk ik wel merken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je niet vaak genoeg poept krijg je uitstulpingen in je darmwand
heb je weleens aan laxeermiddel gedacht?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Dat heb ik vast niet, dan zou ik dat denk ik wel merken.
Het is niet zo dat ik het ophou ofzo..
Een klisma kan ook helpen, je ontslakt iig goed en de meur is niet te hardenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb je weleens aan laxeermiddel gedacht?
dat kan je stoelgang aanzienlijk verbeteren.![]()
schopje lif overigens?
nooit gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Een klisma kan ook helpen, je ontslakt iig goed en de meur is niet te harden
Yep, samen met kameraad van me omdat we het Patty Brard zag doen op tv. Zijn vriendin had de klisma meegenomen van haar werk en we deden het in zijn woonkamer. Zelfs na 3 dagen luchten rook het daar nog als rioolquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:20 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nooit gehad.
jij wel bielsje?
deze zomer in park weezenlanden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef navvy het volgende:
Misschien een leuk idee om een Zwolle klisma-meeting te houden. Wie stelt zijn badkamer beschikbaar?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep, samen met kameraad van me omdat we het Patty Brard zag doen op tv. Zijn vriendin had de klisma meegenomen van haar werk en we deden het in zijn woonkamer. Zelfs na 3 dagen luchten rook het daar nog als riool
Poliepen merk je niet, dat zijn uitstulpingen waar zich stront in ophoopt en dat gaat dan ontsteken en doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Dat heb ik vast niet, dan zou ik dat denk ik wel merken.
Het is niet zo dat ik het ophou ofzo..
Om het toepasselijk te houden: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:40 schreef rudedeltadude het volgende:
ah guys.... nu kan ie wel weer!
een kern van waarheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Om het toepasselijk te houden: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!
De pot is dan ook enorm zwart door de enorme hopen stront die hij dagelijks te verwerken krijgt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Om het toepasselijk te houden: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!
Jij begon over dit reuze interesante onderwerpquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:40 schreef rudedeltadude het volgende:
ah guys.... nu kan ie wel weer!
klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij begon over dit reuze interesante onderwerp
Moet je voor de grap eens een complete verse ananas opvreten (neem een gasmasker mee naar de plee)quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
klopt.
ik heb weer een iets steviger maag.
let's continue.
incl hart?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens een complete verse ananas opvreten (neem een gasmasker mee naar de plee)
Ja maar... dan merk je die ontsteking toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Poliepen merk je niet, dat zijn uitstulpingen waar zich stront in ophoopt en dat gaat dan ontsteken en doen.
[ afbeelding ]
nee, te laat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja maar... dan merk je die ontsteking toch?
Ik ben ook wel weer voor een ander onderwerp trouwens.
Idd als je dit opmerkt dan ben je vanbinnen al compleet rot. Maar ik denk dat de pus lucht tijdens het schijten wel een hint kan zijn. Ik bedenk me net hoe tof het wel niet moet zijn dat als je een scheet laat ineens de hele kamer naar rottende geit ruikt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |