Ja, laten we switchen naar orale fixatie i.p.v. anale.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja maar... dan merk je die ontsteking toch?
Ik ben ook wel weer voor een ander onderwerp trouwens.
Right... als dat het effect is zit het wel goed bij mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Idd als je dit opmerkt dan ben je vanbinnen al compleet rot. Maar ik denk dat de pus lucht tijdens het schijten wel een hint kan zijn. Ik bedenk me net hoe tof het wel niet moet zijn dat als je een scheet laat ineens de hele kamer naar rottende geit ruikt...
hoe ruiken die van jou dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:01 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Right... als dat het effect is zit het wel goed bij mij.
Je bedoelt snot en oorsmeer eten en daarvan genieten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja, laten we switchen naar orale fixatie i.p.v. anale.
nee doen we niet, dan ga jij denk aan zuigen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja, laten we switchen naar orale fixatie i.p.v. anale.
ach an sich is dat onderwerp lang zo slecht nog nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je bedoelt snot en oorsmeer eten en daarvan genieten?
Doe niet zo plat! Ik heb het hierover:quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je bedoelt snot en oorsmeer eten en daarvan genieten?
Waarom is snot lekker en oorsmeer vies? Blijkbaar moet je oorsmeer niet eten maar wel snot. Als je geen snot zou moeten eten dan zou het ook zo vies zijn als oorsmeer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ach an sich is dat onderwerp lang zo slecht nog niet
Kinderschijtquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:06 schreef navvy het volgende:
Nu kunnen we ook kinderen bij al deze ranzigheid erbij betrekken.
quote:Freud:
De eerste fase is de orale fase. De zuigelingen bevinden zich in deze fase, omdat de mond voor hen het belangrijkste is. Via de mond worden zij immers gevoed en het contact dat het kind zo heeft, heeft voor hem de betekenis van liefde. Doordat het kind bevredigd wordt in zijn behoefte aan voedsel, leert het zich overgeven aan de liefde, het vertrouwen en de veiligheid die hem geboden wordt.
Een kind of persoon kan blijven steken in een bepaalde fase van zijn ontwikkeling. Dit wordt fixatie genoemd. Wanneer iemand is blijven steken in de orale fase, wordt dit orale fixatie genoemd. De volwassene heeft dan een grote neiging tot dingen die met de mond te maken hebben: snoepen, zuigen, bijten etc. Volgens de psycho-analyse zijn homoseksuele mannen oraal gefixeerd.
er wordt ook gezegd dat mensen die roken, de zuigreflex die de babys hebben bij de borstvoeding, nooit hebben afgeleerd.
ik eet mijn snot gewoon op inderdaad, van oorsmeer trek ik meestal bouillonquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Waarom is snot lekker en oorsmeer vies? Blijkbaar moet je oorsmeer niet eten maar wel snot. Als je geen snot zou moeten eten dan zou het ook zo vies zijn als oorsmeer.
Toch blijf ik het raar vinden dat je vrijgezel bent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik eet mijn snot gewoon op inderdaad, van oorsmeer trek ik meestal bouillon
ohw... ben ik vrijgezel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Toch blijf ik het raar vinden dat je vrijgezel bent.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ohw... ben ik vrijgezel?
dit is de meest vreemde manier waarop ik ooit gedumpt ben
niet dat ik an de vrouw ben hoorquote:
Is je bijna gelukt.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
niet dat ik an de vrouw ben hoor![]()
maar wilde even wat minder kansloos overkomen
quote:
niet waar, was heel vroeg van de tiet af, maar rook als een schoorsteenpijpquote:er wordt ook gezegd dat mensen die roken, de zuigreflex die de babys hebben bij de borstvoeding, nooit hebben afgeleerd.
Laten we jou als graadmeter nemen voor de gemiddelde roker, dacht 't niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niet waar, was heel vroeg van de tiet af, maar rook als een schoorsteenpijp
sowieso Nav, een roker als graadmeter, blegh!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef navvy het volgende:
[..]
Laten we jou als graadmeter nemen voor de gemiddelde roker, dacht 't niet.
Als we het over een gemiddelde roker hebben is een roker als graadmeter wel handig ja...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sowieso Nav, een roker als graadmeter, blegh!
nee zelfs dan nemen we geen roker als graadmeter...quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we het over een gemiddelde roker hebben is een roker als graadmeter wel handig ja...
Hier word ook wat afgegraadmeterdtdt zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee zelfs dan nemen we geen roker als graadmeter...
dt bittequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier word ook wat afgegraadmeterd zeg![]()
peukie doen dan maar?quote:
ik heb zin in een tosti!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef beelz het volgende:
Holy satan nogaantoe! IK zweer je dat ik gister een bizarre avond heb gehad.
Het begon met het schrijven van het beste nummer ooit, daarna een gesprek met de incarnatie van Adolf Hitler en toen was het ineens half 8 's ochtends en hadden we een fles weduwe op en een fles coeberg en bizarre hoeveelheden bier. Wow.
Heb je buiten gescheten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:30 schreef beelz het volgende:
Is het onderwerp van de dag nog steeds schijten? Ik heb namelijk een foto gemaakt van mijn illegale stort
Nee gewoon op de porseleinen troon.quote:
zien zien zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:30 schreef beelz het volgende:
Is het onderwerp van de dag nog steeds schijten? Ik heb namelijk een foto gemaakt van mijn illegale stort
Ik heb net mijn eten op, dus ik klik maar ff niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
NSFW
Nee echt, niemand zou dit aan moeten klikken
Nu weet ik zeker dat je ver in de terminale fase bent beland. Foei wat een creatie waar satan, Adolf Hitler en Saddam alleen van konden dromen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
NSFW
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef navvy het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je ver in de terminale fase bent beland. Foei wat een creatie waar satan, Adolf Hitler en Saddam alleen van konden dromen.
Hij is heel keutelig he?quote:
Vooral met cranberrysausquote:
Een waardige mascotte voor de gayscenequote:
Wil wel, maar mag niet.quote:
Jij poept apart.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
NSFW
Doe dat tweede dan ff niet bij mij voor de deur.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef navvy het volgende:
Hola Zwolle! Weekend! Ik ga nu mijn 3e dag van niet roken in dus bij voorbaat bied ik al mijn excuses aan voor ongenuanceerde, lompe botte opmerkingen.Mensen die zich toch gekwetst voelen moeten een klacht indienen bij stivoro of een treintje koppen. Preventief voor de 2e optie kiezen kan ik alleen maar toejuichen. Goed weekend "iedereen".
hier? http://doas.nl/quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe dat tweede dan ff niet bij mij voor de deur.Woon in de Pierik, langs het spoor.
Richting Hattum/Wezep is prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |