Nogmaals, want ik krijg geen antwoord...quote:
Lijkt me niet, de onze is ook nog lang niet afgerondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Nogmaals, want ik krijg geen antwoord...
[me} trots is [/me]quote:Op zondag 1 februari 2009 21:11 schreef Reese het volgende:
leukik ga snel m'n top5 doorgeven.
Wel mis ik het topic van Forno in de lijst. Of komt dat omdat ie in 2007 begonnen is? En de klassiekers zoals het topic van BE (keuken was afgelopen jaar toch?) en natuurlijk Cybersijp, die man heeft me toch weer een berg werk verzet het afgelopen jaar
edit: ik vergeet onze troetelBelg met z'n zolder! En natuurlijk Dude en Arty met z'n lampenophangconstructie.
U ziet, ik lees nogal selectief en ben wat melancholisch ingesteld![]()
Dan ga ik wel mee in het 2009 topic, want denk dat alles april is afgerondquote:
De lijst met topics is niet helemaal compleet, maar volgens mij stamt de zolder verbouwing van MMach alweer grotendeels uit 2007quote:
Dit is nog niet stemmen Juups, dit is nominatieronde. Maar wel liefquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:41 schreef Juup© het volgende:
Ik stem op deze beunhazen: De dertiger jaren stadswoning van bleiblei en Stormqueen!
2008quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is nog niet stemmen Juups, dit is nominatieronde. Maar wel lief![]()
Die trap van jou, was dat dit jaar of vorig jaar2007 of 2008?
juup-edit
Echt, schaam je!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:16 schreef Vonkenboer het volgende:
...
-Leuk gedocumenteerd is in een topic. TS heeft uitgelegd wat de plannen zijn/waren, verwendt ons breedbandkindertjes regelmatig met smeuïge foto's ...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:03 schreef Jack. het volgende:
[..]
Echt, schaam je!![]()
Nu ff verder lezen, maar deze kon ik niet omheen om alvast te reageren.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:56 schreef gr8w8 het volgende:
Ik nomineer de plee van SQ & BB. En op twee de rest van hun huis.. Over de overige drie moek nog even nadenken.
Klopt, die staat er niet tussen. Maar dat maakt niet zoveel uit, een nieuwbouwhuis verven en doen, hoewel veel werk, is niet echt de meest verrassende klus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:54 schreef bleiblei het volgende:
Waar is jullie topic ook alweer Gr8w8?
Die staat niet in het overzicht.
Owja 7 januari het topic gestart, nou voor 2009 meld ik mij alvast :pquote:Op zondag 8 februari 2009 21:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
verkiezing voor topic van het jaar 2008
Held !quote:Op maandag 9 februari 2009 21:00 schreef Reese het volgende:
Mijn nominaties:
(ga zo de topics nog zoeken en er tussen frotten)
1) De zolder van MMach
De zolder: deel 4
Niet uitsluitend een klus van 2008, maar wel prachtig. Voldoet aan alle voorwaarden: metamorfose, interessante ideeen uitgewerkt en Mmach verdient een standbeeld op het marktplein van Gent (toch) voor zijn 'werken'.
[b]2) Het erfenishuis met zonder ensuite deuren[/b]
Mijn verbouwing
Prachtig geworden! Hard gewerkt!
3) BE d'r keuken (tegelwerk FTW!)
Het Be en stinkie paleis deel 978bis
Kan topic nog niet vinden. Maar je keuken pimpen-de-luxe met een blad van Ikea en je verfroller op de kastjes en dan dit eindresultaat verdient een nominatie. Ook voor het doorzettingsvermogen na het raken van de elektriciteitsleiding trouwens![]()
4) Natuurlijk de Texeler schuur van Cybersijp
Ik kan het topic niet vinden!! Maar die Sijp is al jaren still going strong!!
Edit: topic is oa. Renovatie Deel 8, still going strong, or not...... ;)
Laatste update is nog uit 2008, dus binnenkort kunnen we weer een uitgebreide post verwachten
5) 'Haagse Transformatie'
Haagse transformatie
Leuk topic om te volgen, prachtig verbouwd, goed beeldmateriaal, onnavolgbare keuzes soms. Tof topic! En
voor Walter-Ego, al is het maar voor zijn nick!
En dan wil ik graag alle zogeheten mantelklussers een extra pluim geven!Vaak lees je in de verslagen of zie je op de foto's dat de hulptroepen worden ingeroepen in de vorm van handige vaders, moeders, vrienden, neven, Polen, achterbuurmannen en huisdieren. Dus driewerf hoera voor de mantelklusser!! Zonder wie bovenstaande topics allemaal niet mogelijk waren geweest. Dankuwel. *pinkt traantje weg
Ik ben tot nu toe idd een mantelklusser, vele zaterdagen en avonduurtjes al gespendeerd aan het klussen bij kennissen, vrienden en familie. Maar in de herfst is mijn eigen huis klaar, en kan ik laten zien wat ik aan ervaring heb opgedaan in het verleden, zodat ik ook genomineerd kan worden bij de verkiezing van de klus van 2009quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef Reese het volgende:
En Gurb, jij bent dus een mantelklusser! Steek die pluim maar op je hoed dus!
Nu begrijp ik het niet,...quote:Op zondag 8 februari 2009 21:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
verkiezing voor topic van het jaar 2008
Nee johquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het niet,...
De klus moet in 2008 begonnen zijn en die van mij is dat en die moet in 2009 mee? Ja ook geen probleem hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |