Ik ga het huis vanbinnen helemaal uitbreken, alleen de muren blijven staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:33 schreef Cybersijp het volgende:
Mooie en-suitewees er zuinig op, t glas in lood is erg mooi. Hoewel t nu om t maar ff te zeggen"een rommeltje"is/lijkt heeft het huis op zeker potentie! wat zijn je verdere plannen ermee?
In ieder geval veel knutsel/verherbouw plezier gewenst
Ik snap die redenatie niet helemaal. Juist bij vloerverwarming heb je amper te maken met temperatuurschommelingen omdat de gehele vloer verwarmd is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:38 schreef plastic het volgende:
Maar vloerverwarming, vergeet toch niet van een extra radiator te plaatsen, vloerverwarming gaat traag, en op momenten dat verwarming welkom is, maar niet constant, is een radiator de geknipte oplossing!!
Sangerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik snap die redenatie niet helemaal. Juist bij vloerverwarming heb je amper te maken met temperatuurschommelingen omdat de gehele vloer verwarmd is.
Het begint traag ja, maar ook in de zomer is het vrij snel aangenaam te krijgen. Overigens kun je het in de zomer ook gebruiken om te koelenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:40 schreef plastic het volgende:
[..]
Sanger
mij hebben ze altijd gezegd dat vloerverwarming traag begint op te warmen, toch via cv, niet elektrisch.
stel, het is oktober ofzo, en verwarming staat nog niet op, maar het is een koude avond en het is niet echt aangenaam in huis en je wilt wat bijverwarmen, dan is er mij altijd verteld dat je dan beter af bent met een extra radiator dan via vloerverwarming.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Die schuifdeuren!![]()
Die ga je toch zeker wel erin laten TS?
Grappig trouwens, de buitenkant van het huis deed mij helemaal niet vermoeden dat er zoiets in zou zitten. Net als de plavuizen in de gang, die verrasten me ook.
'schiek'quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:13 schreef Charisma het volgende:ooh men, ik wordt al duizelijk als ik ik de opbreekfotos zie, van buiten leek het zo schiek
Ja die staat er nog steeds, er staan er nu zelfs 3 en de volgende word er over een paar maanden bij gebouwd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Die grote schuur die op de foto's staat; staat die er nog steeds ?
Zeelandquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:23 schreef becky27 het volgende:
leuke erfenis al zeg ik hetzelf, waar ligt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |