Wuft, met sigaar....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:47 schreef Skaai het volgende:
Als ik dat 'bad' met 'witte schuimpjes' zie wil ik er zo induiken![]()
.
maar dta betekent dat je dus wel een vochttige handel houd ONDER de vloer, de kruipruimte dus ? OF moeten die chips dat juist voorkomen ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Dat vocht is goed te verklaren, dat is erin getrokken toen de vloer openlag omdat er nieuwe balken in moesten.
De meeste kruipruimtes zijn ietwat vochtig. (het is gewoon grond hè wat daar ligt). Bij ons is het zelfs kleigrond. De kruipruimte heeft de afgelopen jaren nooit kunnen ventileren, daardoor ontstonden er schimmels en kon het overtollige vocht ook niet weg.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
maar dta betekent dat je dus wel een vochttige handel houd ONDER de vloer, de kruipruimte dus ? OF moeten die chips dat juist voorkomen ?
Volgens mij wel. Daar hebben wij er ook 1 uitgezocht. Vloerhetzelf ftwquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef PiperMaru het volgende:
De vloer lijkt trouwens heel erg op wat wij hebben uitgekozen. Komt hij toevallig van vloer het zelf??
Is het dan een verplichting om Fok! dagelijks te updaten?quote:Op maandag 24 november 2008 18:46 schreef zwemmer431 het volgende:
ben ook erg nieuwsgierig; kan me ook voorstellen dat je even wat anders aan het hoofd hebt.
maar bij meer topics merk ik dat het op het eind erg moeizaam kan gaan met de voortgang en de rapportage in de topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |