Zijn niet te vergelijken!quote:
Ja, dat is een goeie tip. We hebben afgelopen weekend de hele muur maar paars gemaakt, was sneller dan alle banen uitmeten etc. Dus nu kan het haast niet meer mis gaanquote:Op zondag 21 december 2008 22:53 schreef bleiblei het volgende:
Ik weet niet of SQ dat al geroepen heeft, maar een tip van de behangman, verf onder het behang op behangafstand strepen in de kleur van het behang. Als er dan kieren komen, zie je die amper.
Ik weet bij ons nml. niet eens of er kieren zijn. Werkt echt super bij minuscule kiertjes die je anders super goed zou zien.
Zelfde methode als wij gehanteerd hebben overigens.quote:
Nee, die komt er niet. Vind ik wel heel mooi maar het neemt toch weer zo'n 60-80 cm extra uit je kamer en zo groot is het allemaal niet. Bovendien kost het ook een hoop geld weer...quote:Op woensdag 24 december 2008 08:33 schreef Syytön het volgende:
Mooi zeg, komt er ook nog zo'n kast aan vast?
Nee, zie bovenstaand, neemt toch te veel ruimte in en werd ook te duur...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:54 schreef het_fokschaap het volgende:
mooi die ensuite, maar eh...geen kasten erom heen ?
Dat houdt idd niet over qua oppervlak. Gelijk heb je dat je die kasten weglaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:14 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Nee, zie bovenstaand, neemt toch te veel ruimte in en werd ook te duur...
En van oudsher hadden deze huizen wel een ensuite maar geen kasten dus het is ook nog historisch correct
De zitkamer is 3.10 bij 4,50 en de eetkeuken is 5 bij 2,90
Jullie zijn geweldigquote:Op woensdag 24 december 2008 17:23 schreef Faithz het volgende:
Er ligt nu 1/4e in gok ik zoWe zijn net om de ensuite heen (en alles sloot aan
). Het rechte stuk in het midden gaat heel snel denk ik (halve dag?).
Maarre tot zaterdagmiddagdan hebben we weer versie knieen, nek, schouders en armen
Wordt waarschijnlijk volgend weekendquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ziet er goed uit allemaal!
Wanneer ben je van plan te gaan verhuizen?
Een goed begin van het jaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:03 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk volgend weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |