Mijn nominaties:
(ga zo de topics nog zoeken en er tussen frotten)
1) De zolder van MMachDe zolder: deel 4Niet uitsluitend een klus van 2008, maar wel prachtig. Voldoet aan alle voorwaarden: metamorfose, interessante ideeen uitgewerkt en Mmach verdient een standbeeld op het marktplein van Gent (toch

) voor zijn 'werken'.
[b]2) Het erfenishuis met zonder ensuite deuren[/b]
Mijn verbouwingPrachtig geworden! Hard gewerkt!
3) BE d'r keuken (tegelwerk FTW!)Het Be en stinkie paleis deel 978bis
Kan topic nog niet vinden. Maar je keuken pimpen-de-luxe met een blad van Ikea en je verfroller op de kastjes en dan dit eindresultaat verdient een nominatie. Ook voor het doorzettingsvermogen na het raken van de elektriciteitsleiding trouwens
4) Natuurlijk de Texeler schuur van CybersijpIk kan het topic niet vinden!! Maar die Sijp is al jaren still going strong!!

Edit: topic is oa.
Renovatie Deel 8, still going strong, or not...... ;)Laatste update is nog uit 2008, dus binnenkort kunnen we weer een uitgebreide post verwachten
5) 'Haagse Transformatie'Haagse transformatieLeuk topic om te volgen, prachtig verbouwd, goed beeldmateriaal, onnavolgbare keuzes soms

. Tof topic! En

voor Walter-Ego, al is het maar voor zijn nick!
En dan wil ik graag alle zogeheten mantelklussers een extra pluim geven!

Vaak lees je in de verslagen of zie je op de foto's dat de hulptroepen worden ingeroepen in de vorm van handige vaders, moeders, vrienden, neven, Polen, achterbuurmannen en huisdieren. Dus driewerf hoera voor de mantelklusser!! Zonder wie bovenstaande topics allemaal niet mogelijk waren geweest. Dankuwel. *pinkt traantje weg
[ Bericht 41% gewijzigd door Reese op 09-02-2009 22:15:38 ]