Leuk hoor tong, je had het over 2008quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:58 schreef tong80 het volgende:
Iemand verweet me net geen kleiduivenschutters te kennen.
Terwijl ik plakboeken heb van Eric Swinkels en Hennie Dompeling
Die iemand is een mod trouwens
Zitten daar rechten Aan vast.quote:
Ja lul je er maar uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leuk hoor tong, je had het over 2008, niet over het vorig millennium.
Ik vind het leuk.quote:
Jawel, grappig. "Ik zie nu pas hoe weinig van ons hoofd eigenlijk behoort tot het gezicht. En toen moest ik een beetje denken aan een alien."quote:
Nee omdat je keuze nog niet gemaakt hebt, je hebt eigenlijk alleen voorkennis en alle 3 de deuren doen dus ook gewoon nog mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap die deuren eigenlijk niet. Het is toch 50% kans?
Ik maakte een grapje.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:02 schreef Twerk het volgende:
Ok ik heb tot nu toe alleen de episode met Richard Klinkhamer en Catherine Keyl gezien
Het was ook erg leukquote:Op zondag 1 februari 2009 04:05 schreef Twerk het volgende:
Aha ok, lijkt me wel een sympathieke gozer.. 2 kale gasten
Dat geeft het juist zijn charme vind ikquote:Op zondag 1 februari 2009 04:09 schreef Twerk het volgende:
Die Wilfried doet het vrij aardig, al draaft ie soms wat door met z'n overduidelijke huis- tuin- en keuken psychologie
Natuurlijk.. beetje diepgang is wel leuk.. Alleen vind ik hem er soms wat kortzichtig in... Nouja, ik ben dan ook een zeikerd pur sangquote:Op zondag 1 februari 2009 04:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat geeft het juist zijn charme vind ik
Wat bedoel je ?quote:Op zondag 1 februari 2009 04:33 schreef Bayswater het volgende:
Sinds dat ik heb vernomen dat het programma niet pretendeert waar de 24 uur voor staan ben ik afgehaakt.
Wat bedoel je? Dat het niet echt 24 uur is?quote:Op zondag 1 februari 2009 04:33 schreef Bayswater het volgende:
Sinds dat ik heb vernomen dat het programma niet pretendeert waar de 24 uur voor staan ben ik afgehaakt.
Wat kan jou dat dan schelen? Van dat slapen wordt nog geen 10 seconde uitgezondenquote:Op zondag 1 februari 2009 04:49 schreef Bayswater het volgende:
idd, genoeg is genoeg. Een nacht 2 slapende mesen is dan niet noodzakelijk.
Heeft Andy Warhol al een film over gemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat kan jou dat dan schelen? Van dat slapen wordt nog geen 10 seconde uitgezonden
Helaas moeten wij het doen met wilfried de jong en een low-budget decor van de publieke omroepquote:Op zondag 1 februari 2009 04:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Andy Warhol al een film over gemaakt.
Dan ken je de film van Andy Warhol nietquote:Op zondag 1 februari 2009 05:00 schreef Twerk het volgende:
[..]
Helaas moeten wij het doen met wilfried de jong en een low-budget decor van de publieke omroep
Was leukquote:Op zondag 1 februari 2009 05:05 schreef Twerk het volgende:
Ga nu 24 uur met Freek de Jonge kijken...
Totaal niet met je eens. Haar hersenspinsels kan ik best volgen, itt zo'n Helwegen. Zij is gewoon nog vrij kinderlijk, op een hele fijne wijze. Geweldig.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef karoltje het volgende:
Shame on you, ze heeft een aantal geweldige cd's op haar naam staan!
Nu ben je het ineens wel met me eens.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:17 schreef Ad_rem het volgende:
Sjonge jonge je moet er toch niet aan denken om daar je leven me te delen. Wat een intens irritant kind.
idemquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Copycat het volgende:
Shit. Gemist. TVP ter uitzendinggemistherinnering.
Ik zal wel gek zijn, maar wat een tof wijf!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:17 schreef Ad_rem het volgende:
Sjonge jonge je moet er toch niet aan denken om daar je leven me te delen. Wat een intens irritant kind.
Ik ben het hier wel mee eens hoor. Compleet gestoord is ze, maar erg leukquote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zal wel gek zijn, maar wat een tof wijf!.
Als jij het bent, dan ben ik het ook, want helemaal met je eens.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar wat een tof wijf!.
Ik kende het programma niet, maar had na dat voorstukje al genoeg gezien. Morgen even uitzendinggemisten zodat ik alles van vanavond kan zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef PiraatPiet het volgende:
Ben echt benieuwd naar Paul de Leeuw, omdat ze nu op elkaar zijn aangewezen en Paul voelt zich volgens mij beter met publiek en dergelijke.
Haar vader is overleden en ze herkent iets van haar vader in Wilfried?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef djstoffel het volgende:
leuke, prettig gestoorde en gevoelige meid met een grappige uitstraling........en nog een met gevoel voor humor ook nog. Waar vind je die nog
leek wel of ze verliefd was op wilfred trouwens
het leek meer alsof Wilfred verliefd was op haar hehequote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef djstoffel het volgende:
leuke, prettig gestoorde en gevoelige meid met een grappige uitstraling........en nog een met gevoel voor humor ook nog. Waar vind je die nog
leek wel of ze verliefd was op wilfred trouwens
Ik zou me inderdaad niet voor kunnen stellen dat Mathijs van Nieuwkerk dit zou doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:06 schreef Lastpost het volgende:
Vind het ook een leuk programma om zo af en toe eens te kijken, ook de ideale 'presentator' natuurlijk voor dit programma.
Understatement, moet trouwens toch eens de aflevering met dat maffe wijf van een pagina terug eens bekijken als ik de reacties zo eens lees.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:09 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik zou me inderdaad niet voor kunnen stellen dat Mathijs van Nieuwkerk dit zou doen.
I'll look around, meen ik...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef Guppi het volgende:
Ja, en kijk dan even voor mij of ze de titel van dat nummer van Nina Simone noemt!
ach, dat deed Freud ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef Twerk het volgende:
Wat een vreselijk theatraal en irritant wijf zeg.. Haar overduidelijk geforceerde pogingen om de dingen en de wereld wat dieper te analyseren stranden vaak al snel in kortzichtige lulkoek.. Net als haar 'grappen'.![]()
Echt zo'n dumbass die ooit in een tijdschrift een paragraafje over Freud's theorie wat betreft dromen heeft gelezen en nu op elke verjaardag vertelt wat dromen betekenen.. En de plank volledig misslaat.![]()
Maar hij was wel origineel en oprecht.. Ook rende hij niet met een lelijke vijftiger door een lelijke 'woonkamer', voor zover mij bekend isquote:
niet origineel kan ik je gelijk geven, maar niet oprecht zijn kan je over wende moeilijk zeggen mijn inziensquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:34 schreef Twerk het volgende:
[..]
Maar hij was wel origineel en oprecht.. Ook rende hij niet met een lelijke vijftiger door een lelijke 'woonkamer', voor zover mij bekend is
Dan zijn we het over dat eerste eens. Wat betreft oprechtheid doelde ik meer op haar persoonlijkheid.. Ik vermoed dat ze vrij theatraal is.. Ze heeft dan ooit gehoord hoe ze zou moeten zijn en misschien ook voor zichzelf wel afgesproken zo te willen zijn, maar het is het allemaal net niet.. We zien het ook aan de warrigheid en als er wordt doorgevraagd dat ze eigenlijk geen fuck te melden heeft na een ingestudeerde oneliner of hopeloos kromme metafoor die kant noch wal raaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet origineel kan ik je gelijk geven, maar niet oprecht zijn kan je over wende moeilijk zeggen mijn inziens
Je gaat nou wel héél kort door de bocht. Alsof je de stelling van Pythagoras toepast.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dan zijn we het over dat eerste eens. Wat betreft oprechtheid doelde ik meer op haar persoonlijkheid.. Ik vermoed dat ze vrij theatraal is.. Ze heeft dan ooit gehoord hoe ze zou moeten zijn en misschien ook voor zichzelf wel afgesproken zo te willen zijn, maar het is het allemaal net niet.. We zien het ook aan de warrigheid en als er wordt doorgevraagd dat ze eigenlijk geen fuck te melden heeft na een ingestudeerde oneliner of hopeloos kromme metafoor die kant noch wal raakt
Naast dat ik zeg dat ik het vermoed is het natuurlijk geen doen om hier een heel psychologisch rapport te schrijven over iemand die een half uurtje op tv is geweest (ik kende haar ook niet ervoor).. Natuurlijk is dan je inzicht beperkt, maar dat weerhoudt mij er niet van mijn mening te ventileren..quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je gaat nou wel héél kort door de bocht. Alsof je de stelling van Pythagoras toepast.
Dat mag. Ik ventileerde ook alleen mijn mening over jouw mening.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Naast dat ik zeg dat ik het vermoed is het natuurlijk geen doen om hier een heel psychologisch rapport te schrijven over iemand die een half uurtje op tv is geweest (ik kende haar ook niet ervoor).. Natuurlijk is dan je inzicht beperkt, maar dat weerhoudt mij er niet van mijn mening te ventileren..
Tof.quote:Maar ik begrijp dat je op je pik getrapt bent omdat het meisje - waar je al 3 dagen aan denkt tijdens het rukken - wordt afgebrand.. So be it.
Juistem. Je kopt em mooi in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
geen doen om hier een heel psychologisch rapport te schrijven over iemand die een half uurtje op tv is geweest (ik kende haar ook niet ervoor)..
Ik zeg toch ook waar ik het op baseer en dat ik het vermoed. Dat jij een fan bent en dat ze aardig kan zingen (al bleek dat niet uit de tv-serie) vind ik verder ook allemaal heel leuk voor je en vooral voor haar, maar dat iemand energiek op een podium staat te bleren weerlegt natuurlijk niet hetgeen wat ik hierboven stelde. Mocht je dat verband nog denken te zien, dan raad ik je aan mijn posts nogeens te herlezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Juistem. Je kopt em mooi in.
Ben naar haar concerten geweest en geloof me: je komt er ka-pot vandaan! Ze heeft gewoon tomeloze energie en gaat maar door en door. Ik herken haar gedrag wel van die optredens.
Ik vond haar geweldig en lekker puur en juist heel erg "onaangepast".
(maar goed, ook dat is gebaseerd op een half uurtje tv)
OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
en dat ze aardig kan zingen (al bleek dat niet uit de tv-serie)
Veel 'gezelligheid' en dat er veel meer gegeten en gedronken gaat worden dan tot nu toe in de serie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!
Twerk wat verwacht je van Paul volgende week?
Goh dat kon je totaal niet uit je reactie halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef Twerk het volgende:
Ik ben totaal geen Paul-fan voor de duidelijkheid.
Hi, waarom had ik dat al een beetje verwacht?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef Twerk het volgende:
Ik ben totaal geen Paul-fan voor de duidelijkheid.
Ik denk dat je je daar erg in vergist. Paul is "privé" helemaal niet zo leuk. En als ie ergens is waar ie in principe het achterste van zijn tong moet laten zien al helemaal niet. Het ligt er maar net aan of Wilfried hem de ruimte gaat geven om te doen waar hij erg goed in is, een act neerzetten. En dan dus de act "Paul de Leeuw".quote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef Prik0 het volgende:
Apart doch leuk meisje. Beetje matige uitzending met Paul wordt het een stuk leuker!
Wende was toch wel het leukst hè?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:15 schreef Twerk het volgende:
Vannacht nogeens enkele episodes bekeken, maar ik moet zeggen dat de huis- tuin- en keuken-psychologie van Wilfried en zijn (soms) geforceerde gedrag me aardig de keel uit begint te hangen.
1x per week is denk ik wel een beetje the max.
Geweldig ja.. Zie mijn posts eerder over die episodequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wende was toch wel het leukst hè?[ afbeelding ]
Ik had ze gezien. Het zou toch kunnen dat je mening bijgesteld was naar aanleiding van de andere ep's die je bekeken hebt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
Geweldig ja.. Zie mijn posts eerder over die episode
Geenszins. Ik vind Wende nog steeds 1 van de irritantste deelnemers samen met Catherine Keylquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had ze gezien. Het zou toch kunnen dat je mening bijgesteld was naar aanleiding van de andere ep's die je bekeken hebt?
Of niet bijgesteld, maar dat het voor jou de minst slechte was?.
Ik denk dat je dit snel zal vervelen hoor met Wilfried constant op je lip. De mensen die hieraan meedoen zitten er vooral om zichzelf te profileren en/of een bepaald beeld van zichzelf te nuanceren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Ergens zou ik zelf graag een keer willen meedoen, alleen al om het feit dat ik zelf een keer 100% de aandacht krijg en vrijuit mag rondfilosoferen![]()
De aflevering met Wende en Lange Frans bekeken 14.gif
Het lijkt me juist heel vreemd. Ik vind het ook -ik wou typen 'knap', maar weet niet of dat het juiste woord is -van die mensen dat ze zich zó bloot geven voor heel Nederland.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Ergens zou ik zelf graag een keer willen meedoen, alleen al om het feit dat ik zelf een keer 100% de aandacht krijg en vrijuit mag rondfilosoferen![]()
Daar ging het me ook niet om, wees niet bangquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Met alle respect denk ik dat geen hond geinteresseerd is in een onbekende nederlander
Dat blootgeven vind ik juist boeiendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het lijkt me juist heel vreemd. Ik vind het ook -ik wou typen 'knap', maar weet niet of dat het juiste woord is -van die mensen dat ze zich zó bloot geven voor heel Nederland.
Boeiend vind ik het ook...als een ander het doet. Ik zou het niet kunnen denk ik. Voor een stapel camera's al helemaal niet, maar die behoefte heb ik ook niet zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat blootgeven vind ik juist boeiend
/insert makkelijke grap
Er zit voor bepaalde BNers toch ook wel een ander aspect aan hoor. Neem zo'n Catherine Keyl die 75% van de tijd bezig is om bepaalde zaken te nuanceren.. Bijvoorbeeld het fiasco van haar magazine.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Boeiend vind ik het ook...als een ander het doet. Ik zou het niet kunnen denk ik. Voor een stapel camera's al helemaal niet, maar die behoefte heb ik ook niet zo.
Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:33 schreef Twerk het volgende:
[..]
Er zit voor bepaalde BNers toch ook wel een ander aspect aan hoor. Neem zo'n Catherine Keyl die 75% van de tijd bezig is om bepaalde zaken te nuanceren.. Bijvoorbeeld het fiasco van haar magazine.
Zeer terecht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekeken
Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekeken
Breng me niet in de verleiding !quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.
Je wist nog niet dat het labiele, onzekere oude vrouwen waren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.
Ja, uit het concertgebouw.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:38 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een oeverloos gezwam van dat meisje, nu.
Is zij bekend omdat ze ergens uit is ontsnapt?
Ben benieuwd in hoeverre die zichzelf echt laat zien of blijft bij het type dat ie gewend is te spelen op TV.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Na de reclame dus met Paul de Leeuw.
Dat laten ze als eerste zienquote:Op maandag 9 februari 2009 20:34 schreef veldmuis het volgende:
Wel vooroordeelbevestigend hoor. Hij begint gelijk met het eten
Voor een tv-presentator lijkt me dat anders verdomd handig.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef Loserkid het volgende:
Hopen dat Wilfried de controle houdt.. paul neemt de boel graag over en is te dominant, heel vervelende eigenschap
Niet als je het ook bent als je geinterviewt wordt..quote:Op maandag 9 februari 2009 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor een tv-presentator lijkt me dat anders verdomd handig.
Inderdaad. Wendequote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Grumpey het volgende:
ik geef het nog een minuut of twee, maar veel mindere aflevering dan met wende.
Wat bedoel je ?quote:
Ok en er om 9 uur weer uitquote:
Zo, jouw vooroordeel is ook weer de kop ingedrukt.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef Loserkid het volgende:
Hopen dat Wilfried de controle houdt.. paul neemt de boel graag over en is te dominant, heel vervelende eigenschap
Laat maar zitten, je mist niks....!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
Ik neem even het laatste restje op, want Spoorloos wil ik niet missen.
Ja ik vond het achteraf wel mooi dat iue alle vooroordelen de kop indruktquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Remake het volgende:
[..]
Zo, jouw vooroordeel is ook weer de kop ingedrukt.
Het was wel de moiete waard.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, je mist niks....!
Maar dat wist de gemiddelde kijker eigenlijk ook wel...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Maar je verwacht een lolbroek en krijgt een stil;le onzekere man.
Tuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:28 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Maar dat wist de gemiddelde kijker eigenlijk ook wel...
EO op Ned-2quote:
Vertel het maar.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Stofje het volgende:
Heb ik nog iemand net nu?
Die gozer vond ik wel interessant, vooral door de dingen die ie niet zei op de momenten dat je erop zat te wachten.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah ja, die zwemmer. Die aflevering heb ik niet gezien...
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering hoor. Maar laatste aflevering. Mijn top 5 van leuk naar minder leuk:
1) Wende (onverwacht, charmant, gek, schattig, erg tof)
2) Catherine Keyl (ging heel diep, ik vond het mooi gedaan)
3) Paul de Leeuw (gezellig, leuke band tussen die twee)
4) Marijke Helwegen (gestoord, maar toch wel imponerend ergens)
5) Theo Maassen (viel me erg tegen)
Heb ik nog iemand net nu?
Net als andre van duin.. dat heb je nou eenmaal.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar was wel saai.
Liet niet het achterste van zijn tong zien.
Tsja, dan kan je jezelf zijn en een 'andere' Paul laten zien maar naast zn werk heeft ie gewoon een heel doodnormaal en saai dagelijks leven. En dat is dan ook gewoon niet boeiend om aan te horen.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Was zeker leuk..Paul was zichzelf.Niet de Paul van MWDL!
Ja dat heeft iedereen, een gewoon burgelijk leven of niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, dan kan je jezelf zijn en een 'andere' Paul laten zien maar naast zn werk heeft ie gewoon een heel doodnormaal en saai dagelijks leven. En dat is dan ook gewoon niet boeiend om aan te horen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat heeft iedereen, een gewoon burgelijk leven of niet?
Absoluut, maar wat is je punt? Inderdaad, mijn saaie, burgerlijke dagelijks leven zal net zo'n saai verhaal opleveren als die van De Leeuw. Het verschil is alleen dat hij het wel nodig vind het daadwerkelijk op TV te vertellen en dan mag ik het ook beoordelen als saai en niet geschikt voor tv (net zoals mijn verhaal ook niet boeiend zou zijn op tv).quote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen, een gewoon burgelijk leven of niet?
Ik moest lachen.quote:
Nee, ik lachte dan ook om golfer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Valt er dan te lachen wat ik zei
Ik hoopte juist dat het zo zou worden.. Wilfried deed het goed..quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Remake het volgende:
[..]
Zo, jouw vooroordeel is ook weer de kop ingedrukt.
Klopt je denkt dat iemand de hele dag grappen loopt te maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:27 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Net als andre van duin.. dat heb je nou eenmaal.
Wie is Wende?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef veldmuis het volgende:
Zo leuk als met Wende zal het vast niet zijn.
Jij doet het erom toch? Lekker provoceren?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef Twerk het volgende:
Die flikker .................................... en nog wat geblaat
Is echt de moeite waard om even terug te kijken via uitzending gemist hoor Tongquote:
Ach kneus kneus.. Het zegt al genoeg dat jij de PdL van zijn shows meer vind meevallen dan wat anders ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij doet het erom toch? Lekker provoceren?![]()
Waar jij je goed bij voelt hoor..... kneus.
Ik vind Paul nog meevallen, hij deed meer de PdL van zijn shows als ik had verwacht. Hij was in ieder geval totaal niet zichzelf. Dus ik vond het minder saai dan ik eigenlijk had ingeschat.
De Libelle is waar ik woon niet eens te krijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je moet vooral doen alsof jij de echte Paul de Leeuw door en door kent vanaf de bank en uit 2 interviews die je in de libelle hebt gelezen.
Dat zou misschien nog jouw indruk kunnen zijn aangezien jij voornamelijk in de oppervlakkige topics leest en post, maar het is niet correct. Ironisch genoeg ben jij de enige hier die loopt te schelden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Door en door is wat veel gezegd, maar ik ken inderdaad Paul de Leeuw privé. En de Libelle is waar ik woon niet eens te krijgen![]()
Het gaat me meer om de toonzetting die jij in elk topic zo ongeveer tentoonspreidt. Het verveelde, neerbuigende toontje over andere mensen, vaak gelardeerd met minder fraaie benamingen aangaande geaardheid danwel voorkomen of mindervaliditeit. Daar zou je eens mee op moeten houden.
Kneus.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog jouw indruk kunnen zijn aangezien jij voornamelijk in de oppervlakkige topics leest en post, maar het is niet correct. Ironisch genoeg ben jij de enige hier die loopt te schelden.
Maar ik begrijp uit jouw woorden dat je een lelijke lesbienne bent en dat ik jou op je teentjes heb getrapt.. Dat spijt me dan zeer.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:34 schreef Specularium het volgende:
Er was niet echt heel veel aan. Hoop voorspelbare onderwerpen waar Paul vantevoren waarschijnlijk gewoon
over heeft nagedacht.
Vermakelijk, maar niet meer dan dat.
Dit was volgens mij weer de laatste, helaas.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Was dit de laatste trouwens, of komen er nog meer?
Ok, kan die alvast van mijn lijstje 'uitzending gemist' af.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit was volgens mij weer de laatste, helaas.
Lekker he, dat het kan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ok, kan die alvast van mijn lijstje 'uitzending gemist' af.![]()
ERquote:Hoi Bluezz![]()
Theo heeft wel gelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:01 schreef Pandora73 het volgende:
IJsbergsla, hahaha wat een discussie...
Leuk rijtje namen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef Arcee het volgende:
Seizoen 3:
11 januari 2010: Gordon, zanger
18 januari 2010: Heleen van Royen, schrijfster
25 januari 2010: Kyteman, muzikant
1 februari 2010: Agnes Kant, politicus
8 februari 2010: Erben Wennemars, schaatser
Hij gaat waarschijnlijk de diepzinnige dichter uithangen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Gordon gaat z'n complete leven vertellen zag ik in de laatste minuten van RTL Boulevard.
Ga ik zeker kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef Arcee het volgende:
Seizoen 3:
Zag het idd op Boulevard zag er heftig uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Gordon gaat z'n complete leven vertellen zag ik in de laatste minuten van RTL Boulevard.
Erg leuke line-up.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef Arcee het volgende:
Seizoen 3:
Noem hem dan bij zijn echte naam:quote:
De promo is al vermoeiend, met onze over de vooroordelen klagende Gordon. Ben benieuwd of hij ook nog enige zelfreflectie zal laten zien. Ik ga dus wel een poging doen de aflevering vanavond te bekijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
en ja hoor daar hebben we gordon weer ,die uitspraken doet en ze vervolgens een dag later weer terugneemt . ja daar hebben we wat aan .
Eens, ik kijk sowieso graag naar alles wat Wilfried de Jong maakt.quote:
Dat is ie ook. En tegelijk heeft hij ook trekjes die wel sympathiek zijn. Vind het iig interessant om naar te kijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het nu al een aansteller. En een zeikerd.
Goede vent inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens, ik kijk sowieso graag naar alles wat Wilfried de Jong maakt.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
Dat is ie ook. En tegelijk heeft hij ook trekjes die wel sympathiek zijn. Vind het iig interessant om naar te kijken.
Precies. Soms betrap ik me erop dat ik hem even sympathiek vind, maar dan komt hij weer met zijn over the top gedoe en veel te platte grappen en staat hij weer in de min. Per saldo zal het mijn vriend uiteindeljk toch niet worden in ieder geval.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Daarom vraag ik me ook af waarom hij doet zoals hij doet.
Nu weer de grappenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies. Soms betrap ik me erop dat ik hem even sympathiek vind, maar dan komt hij weer met zijn over the top gedoe en veel te platte grappen en staat hij weer in de min. Per saldo zal het mijn vriend uiteindeljk toch niet worden in ieder geval.
Mjah, hij is wel snel vatbaar voor dat soort dingen.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Gaat ie een boek lezen over de Dalai lama.
Ik zou hem hoger aanslaan als hij dat ook gewoon hardop zou zeggen, want dat is uiteraard een van de redenen dat hij wel steeds aan die smakeloze flauwekul mee doet.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Apache4U het volgende:
Zelf het antwoord bedenken : Zal wel geld zijn
Het is zijn bestaansrecht. Niemand is geïnteresseerd in 'serieuze' muziek van hem.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou hem hoger aanslaan als hij dat ook gewoon hardop zou zeggen, want dat is uiteraard een van de redenen dat hij wel steeds aan die smakeloze flauwekul mee doet.
hij bedoelde meer financieel onafhankelijk volgens mij en dat heeft ie wel gefliktquote:Op maandag 11 januari 2010 21:14 schreef Ringo het volgende:
Hij zei in het begin dat ie volstrekt onafhankelijk wilde zijn maar hij ketent zich voortdurend vast. Rare kwast.
Je wil eik ook stoppen met de Toppers?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:14 schreef Oidale het volgende:
GordonAandoenlijke man.
En zo herkenbaar
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:16 schreef Ringo het volgende:
Die Rotterdamse lawaaihumor van Wilfried is tof.
Daarom is geen enkele relatie voor hem houdbaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
hij bedoelde meer financieel onafhankelijk volgens mij en dat heeft ie wel geflikt
Dat is in zekere gevallen het enige dat overblijft.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij bedoelde meer financieel onafhankelijk volgens mij en dat heeft ie wel geflikt
Gordon bezit accessoires die véél smakelozer zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Er is niets smakelozer dan dat en hij moet het hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |