abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:10:36 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_65741236
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Twerk het volgende:

[..]

en dat ze aardig kan zingen (al bleek dat niet uit de tv-serie)

OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!

Twerk wat verwacht je van Paul volgende week?
pi_65741544
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!

Twerk wat verwacht je van Paul volgende week?
Veel 'gezelligheid' en dat er veel meer gegeten en gedronken gaat worden dan tot nu toe in de serie.

Verder verwacht ik - nu hij even niet in functie is of een rol speelt - dat pijnlijk duidelijk wordt dat (een deel van) Paul de Leeuw in essensie een hele ongelukkige man is met veel onverwerkt leed en negatieve gevoelens (iets in zijn jeugd en omtrend homoseksualiteit etc.) en dit altijd heeft willen overschreeuwen met druk en overdreven gedrag.

Verder zullen we tot in de treure van hem horen hoe gelukkig hij is met zijn geadopteerde kind en zijn partner.

En jij?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:25:00 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_65741789
Ik ben een enorme Paul-fan (en ja dus weer misschien wat gekleurd qua verwachting)!

Verwacht idd gezelligheid in het eten en drinken. Heel dubbel qua verwachting: vraag me af of Wilfried door de buitenkant heen kan prikken. Hij lijkt me iemand die lastig zijn muurtje laat zakken. Daarentegen denk ik echt een man die veel nadenkt over dingen en dus zich suf kan filosoferen over zaken en daardoor ook wat zwartkijkerig overkomt.

Mmmm, weet dus eigenlijk echt niet wat ik moet verwachten.........
pi_65742026
Ik ben totaal geen Paul-fan voor de duidelijkheid.

Ik denk dat hij wel aardig wat van zich zal laten zien. Hij lijkt me geen man die bang is om zijn emoties te tonen.

Nog even over dat onverwerkte leed.. Ik heb het vermoeden dat hij vroeger veel is gepest of in ieder geval altijd het sukkeltje van de klas was. Zijn neerbuigende houding vaak tegenover studiogasten zie ik dan ook meer als een soort vergelding daarvoor.. Misschien onbewust even de klootzakken terugpakken die ervoor zorgde dat hij jarenlang met zijn rose broodtrommeltje en knikkende knietjes het schoolplein opslenterde.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:37:09 #125
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65742201
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef Twerk het volgende:
Goh dat kon je totaal niet uit je reactie halen
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:51:45 #126
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_65742749
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef Twerk het volgende:

Hi, waarom had ik dat al een beetje verwacht?

Maareh....we zullen het horen (of niet)!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 04:43:33 #127
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65788807
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef Prik0 het volgende:
Apart doch leuk meisje. Beetje matige uitzending met Paul wordt het een stuk leuker!
Ik denk dat je je daar erg in vergist. Paul is "privé" helemaal niet zo leuk. En als ie ergens is waar ie in principe het achterste van zijn tong moet laten zien al helemaal niet. Het ligt er maar net aan of Wilfried hem de ruimte gaat geven om te doen waar hij erg goed in is, een act neerzetten. En dan dus de act "Paul de Leeuw".

Als Paul serieus is wordt ie dodelijk saai.
ik ben overigens wél fan van de Paul de Leeuw act.

Ik heb net de aflevering met Wende zitten kijken.
Heerlijke aflevering, stapelgek mens, en toch heel kwetsbaar.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:06:57 #128
127004 maril
Smeetsfan
pi_65813445
Ben ook benieuwd, ik kan mij voorstellen dat er ook veel serieuze dingen worden besproken.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:15:27 #129
237059 Twerk
The Spurs
pi_65813756
Vannacht nogeens enkele episodes bekeken, maar ik moet zeggen dat de huis- tuin- en keuken-psychologie van Wilfried en zijn (soms) geforceerde gedrag me aardig de keel uit begint te hangen.

1x per week is denk ik wel een beetje the max.
pi_65813926
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:15 schreef Twerk het volgende:
Vannacht nogeens enkele episodes bekeken, maar ik moet zeggen dat de huis- tuin- en keuken-psychologie van Wilfried en zijn (soms) geforceerde gedrag me aardig de keel uit begint te hangen.

1x per week is denk ik wel een beetje the max.
Wende was toch wel het leukst hè?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:20:56 #131
237059 Twerk
The Spurs
pi_65813975
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Wende was toch wel het leukst hè? [ afbeelding ]
Geweldig ja.. Zie mijn posts eerder over die episode
pi_65814110
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef Twerk het volgende:

[..]

Geweldig ja.. Zie mijn posts eerder over die episode
Ik had ze gezien. Het zou toch kunnen dat je mening bijgesteld was naar aanleiding van de andere ep's die je bekeken hebt?
Of niet bijgesteld, maar dat het voor jou de minst slechte was? .
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:35:51 #133
237059 Twerk
The Spurs
pi_65814559
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik had ze gezien. Het zou toch kunnen dat je mening bijgesteld was naar aanleiding van de andere ep's die je bekeken hebt?
Of niet bijgesteld, maar dat het voor jou de minst slechte was? .
Geenszins. Ik vind Wende nog steeds 1 van de irritantste deelnemers samen met Catherine Keyl
pi_65814965
Heb je Dinand al gezien?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:44:57 #135
237059 Twerk
The Spurs
pi_65815007
Ja.
pi_65816626
Ja 24 uur 'klinkt' lang, maar als je een heel leven wilt analyseren is het nog te kort en dan wordt het soms een beetje geforceerd. Zelfs hoe iemand koffie zet of de groente in een pannetje doet moet iets zeggen over die persoon of op z'n minst als metafoor gebruikt worden.

Er zullen ook wel momenten zijn dat dat niet gebeurt, maar die 'saaie' momenten zullen er wel sneller uitgeknipt worden.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:42:12 #137
202348 Susi
Temple of Love
pi_65817198
Ergens zou ik zelf graag een keer willen meedoen, alleen al om het feit dat ik zelf een keer 100% de aandacht krijg en vrijuit mag rondfilosoferen

De aflevering met Wende en Lange Frans bekeken 14.gif
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:44:31 #138
237059 Twerk
The Spurs
pi_65817278
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Ergens zou ik zelf graag een keer willen meedoen, alleen al om het feit dat ik zelf een keer 100% de aandacht krijg en vrijuit mag rondfilosoferen

De aflevering met Wende en Lange Frans bekeken 14.gif
Ik denk dat je dit snel zal vervelen hoor met Wilfried constant op je lip. De mensen die hieraan meedoen zitten er vooral om zichzelf te profileren en/of een bepaald beeld van zichzelf te nuanceren.

Met alle respect denk ik dat geen hond geinteresseerd is in een onbekende nederlander
pi_65817287
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Het lijkt me juist heel vreemd. Ik vind het ook -ik wou typen 'knap', maar weet niet of dat het juiste woord is -van die mensen dat ze zich zó bloot geven voor heel Nederland.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:10:07 #140
202348 Susi
Temple of Love
pi_65818236
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Twerk het volgende:

[..]

Met alle respect denk ik dat geen hond geinteresseerd is in een onbekende nederlander
Daar ging het me ook niet om, wees niet bang

Het ging me meer om het idee om 24 uur met een persoon in een kamer opgesloten te zijn. Nu heb je dat ook wel met een relatie, maar dat is anders. Je kan alleen maar of stil zijn, of praten. Er is ook geen televisie of iets dergelijks, dus je moet wel met elkaar.
Ik hou wel van dat filosoferen wat je op 't eind gaat doen.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Het lijkt me juist heel vreemd. Ik vind het ook -ik wou typen 'knap', maar weet niet of dat het juiste woord is -van die mensen dat ze zich zó bloot geven voor heel Nederland.
Dat blootgeven vind ik juist boeiend
/insert makkelijke grap
pi_65818674
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef Susi het volgende:
[..]

Dat blootgeven vind ik juist boeiend
/insert makkelijke grap
Boeiend vind ik het ook...als een ander het doet. Ik zou het niet kunnen denk ik. Voor een stapel camera's al helemaal niet, maar die behoefte heb ik ook niet zo.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:33:53 #142
237059 Twerk
The Spurs
pi_65819040
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Boeiend vind ik het ook...als een ander het doet. Ik zou het niet kunnen denk ik. Voor een stapel camera's al helemaal niet, maar die behoefte heb ik ook niet zo.
Er zit voor bepaalde BNers toch ook wel een ander aspect aan hoor. Neem zo'n Catherine Keyl die 75% van de tijd bezig is om bepaalde zaken te nuanceren.. Bijvoorbeeld het fiasco van haar magazine.

Filosoferen is leuk, maar daar heb ik geen Wilfried de Jong voor nodig en al helemaal geen hele batterij cameras..

Verder zie ik ze vooral wat huis- tuin- en keukenpsychologie bedrijven en uit verveling wat infantiele spelletjes of gesprekken aanknopen.. Van filosoferen is imo geen sprake. Neem niet weg dat ook dat eerst genoemde weleens vermakelijk kan zijn om naar te kijken.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:26:15 #143
202348 Susi
Temple of Love
pi_65820523
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:33 schreef Twerk het volgende:

[..]

Er zit voor bepaalde BNers toch ook wel een ander aspect aan hoor. Neem zo'n Catherine Keyl die 75% van de tijd bezig is om bepaalde zaken te nuanceren.. Bijvoorbeeld het fiasco van haar magazine.

Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekeken
pi_65820808
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:26 schreef Susi het volgende:

[..]

Zeer terecht.
pi_65821099
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:26 schreef Susi het volgende:

[..]

Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:52:31 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:53:03 #147
202348 Susi
Temple of Love
pi_65821156
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Niek. het volgende:

[..]

Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.
Breng me niet in de verleiding !
pi_65821177
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Niek. het volgende:

[..]

Je wist nog niet dat het labiele, onzekere oude vrouwen waren?

De 1 stelt zich wat kwetsbaarder op, de ander verbergt zich achter een (chirurgisch gecreeerd) masker
  zaterdag 7 februari 2009 @ 23:38:24 #149
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_65838184
Wat een oeverloos gezwam van dat meisje, nu.
Is zij bekend omdat ze ergens uit is ontsnapt?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_65838489
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:38 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een oeverloos gezwam van dat meisje, nu.
Is zij bekend omdat ze ergens uit is ontsnapt?
Ja, uit het concertgebouw.

Krijg nogal een dubbel gevoel bij dr.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')