OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
en dat ze aardig kan zingen (al bleek dat niet uit de tv-serie)
Veel 'gezelligheid' en dat er veel meer gegeten en gedronken gaat worden dan tot nu toe in de serie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!
Twerk wat verwacht je van Paul volgende week?
Goh dat kon je totaal niet uit je reactie halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef Twerk het volgende:
Ik ben totaal geen Paul-fan voor de duidelijkheid.
Hi, waarom had ik dat al een beetje verwacht?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef Twerk het volgende:
Ik ben totaal geen Paul-fan voor de duidelijkheid.
Ik denk dat je je daar erg in vergist. Paul is "privé" helemaal niet zo leuk. En als ie ergens is waar ie in principe het achterste van zijn tong moet laten zien al helemaal niet. Het ligt er maar net aan of Wilfried hem de ruimte gaat geven om te doen waar hij erg goed in is, een act neerzetten. En dan dus de act "Paul de Leeuw".quote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef Prik0 het volgende:
Apart doch leuk meisje. Beetje matige uitzending met Paul wordt het een stuk leuker!
Wende was toch wel het leukst hè?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:15 schreef Twerk het volgende:
Vannacht nogeens enkele episodes bekeken, maar ik moet zeggen dat de huis- tuin- en keuken-psychologie van Wilfried en zijn (soms) geforceerde gedrag me aardig de keel uit begint te hangen.
1x per week is denk ik wel een beetje the max.
Geweldig ja.. Zie mijn posts eerder over die episodequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wende was toch wel het leukst hè?[ afbeelding ]
Ik had ze gezien. Het zou toch kunnen dat je mening bijgesteld was naar aanleiding van de andere ep's die je bekeken hebt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
Geweldig ja.. Zie mijn posts eerder over die episode
Geenszins. Ik vind Wende nog steeds 1 van de irritantste deelnemers samen met Catherine Keylquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had ze gezien. Het zou toch kunnen dat je mening bijgesteld was naar aanleiding van de andere ep's die je bekeken hebt?
Of niet bijgesteld, maar dat het voor jou de minst slechte was?.
Ik denk dat je dit snel zal vervelen hoor met Wilfried constant op je lip. De mensen die hieraan meedoen zitten er vooral om zichzelf te profileren en/of een bepaald beeld van zichzelf te nuanceren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Ergens zou ik zelf graag een keer willen meedoen, alleen al om het feit dat ik zelf een keer 100% de aandacht krijg en vrijuit mag rondfilosoferen![]()
De aflevering met Wende en Lange Frans bekeken 14.gif
Het lijkt me juist heel vreemd. Ik vind het ook -ik wou typen 'knap', maar weet niet of dat het juiste woord is -van die mensen dat ze zich zó bloot geven voor heel Nederland.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Ergens zou ik zelf graag een keer willen meedoen, alleen al om het feit dat ik zelf een keer 100% de aandacht krijg en vrijuit mag rondfilosoferen![]()
Daar ging het me ook niet om, wees niet bangquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Met alle respect denk ik dat geen hond geinteresseerd is in een onbekende nederlander
Dat blootgeven vind ik juist boeiendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het lijkt me juist heel vreemd. Ik vind het ook -ik wou typen 'knap', maar weet niet of dat het juiste woord is -van die mensen dat ze zich zó bloot geven voor heel Nederland.
Boeiend vind ik het ook...als een ander het doet. Ik zou het niet kunnen denk ik. Voor een stapel camera's al helemaal niet, maar die behoefte heb ik ook niet zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat blootgeven vind ik juist boeiend
/insert makkelijke grap
Er zit voor bepaalde BNers toch ook wel een ander aspect aan hoor. Neem zo'n Catherine Keyl die 75% van de tijd bezig is om bepaalde zaken te nuanceren.. Bijvoorbeeld het fiasco van haar magazine.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Boeiend vind ik het ook...als een ander het doet. Ik zou het niet kunnen denk ik. Voor een stapel camera's al helemaal niet, maar die behoefte heb ik ook niet zo.
Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:33 schreef Twerk het volgende:
[..]
Er zit voor bepaalde BNers toch ook wel een ander aspect aan hoor. Neem zo'n Catherine Keyl die 75% van de tijd bezig is om bepaalde zaken te nuanceren.. Bijvoorbeeld het fiasco van haar magazine.
Zeer terecht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekeken
Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekeken
Breng me niet in de verleiding !quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.
Je wist nog niet dat het labiele, onzekere oude vrouwen waren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.
Ja, uit het concertgebouw.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:38 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een oeverloos gezwam van dat meisje, nu.
Is zij bekend omdat ze ergens uit is ontsnapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |