Ik zou me inderdaad niet voor kunnen stellen dat Mathijs van Nieuwkerk dit zou doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:06 schreef Lastpost het volgende:
Vind het ook een leuk programma om zo af en toe eens te kijken, ook de ideale 'presentator' natuurlijk voor dit programma.
Understatement, moet trouwens toch eens de aflevering met dat maffe wijf van een pagina terug eens bekijken als ik de reacties zo eens lees.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:09 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik zou me inderdaad niet voor kunnen stellen dat Mathijs van Nieuwkerk dit zou doen.
I'll look around, meen ik...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef Guppi het volgende:
Ja, en kijk dan even voor mij of ze de titel van dat nummer van Nina Simone noemt!
ach, dat deed Freud ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef Twerk het volgende:
Wat een vreselijk theatraal en irritant wijf zeg.. Haar overduidelijk geforceerde pogingen om de dingen en de wereld wat dieper te analyseren stranden vaak al snel in kortzichtige lulkoek.. Net als haar 'grappen'.![]()
Echt zo'n dumbass die ooit in een tijdschrift een paragraafje over Freud's theorie wat betreft dromen heeft gelezen en nu op elke verjaardag vertelt wat dromen betekenen.. En de plank volledig misslaat.![]()
Maar hij was wel origineel en oprecht.. Ook rende hij niet met een lelijke vijftiger door een lelijke 'woonkamer', voor zover mij bekend isquote:
niet origineel kan ik je gelijk geven, maar niet oprecht zijn kan je over wende moeilijk zeggen mijn inziensquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:34 schreef Twerk het volgende:
[..]
Maar hij was wel origineel en oprecht.. Ook rende hij niet met een lelijke vijftiger door een lelijke 'woonkamer', voor zover mij bekend is
Dan zijn we het over dat eerste eens. Wat betreft oprechtheid doelde ik meer op haar persoonlijkheid.. Ik vermoed dat ze vrij theatraal is.. Ze heeft dan ooit gehoord hoe ze zou moeten zijn en misschien ook voor zichzelf wel afgesproken zo te willen zijn, maar het is het allemaal net niet.. We zien het ook aan de warrigheid en als er wordt doorgevraagd dat ze eigenlijk geen fuck te melden heeft na een ingestudeerde oneliner of hopeloos kromme metafoor die kant noch wal raaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet origineel kan ik je gelijk geven, maar niet oprecht zijn kan je over wende moeilijk zeggen mijn inziens
Je gaat nou wel héél kort door de bocht. Alsof je de stelling van Pythagoras toepast.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dan zijn we het over dat eerste eens. Wat betreft oprechtheid doelde ik meer op haar persoonlijkheid.. Ik vermoed dat ze vrij theatraal is.. Ze heeft dan ooit gehoord hoe ze zou moeten zijn en misschien ook voor zichzelf wel afgesproken zo te willen zijn, maar het is het allemaal net niet.. We zien het ook aan de warrigheid en als er wordt doorgevraagd dat ze eigenlijk geen fuck te melden heeft na een ingestudeerde oneliner of hopeloos kromme metafoor die kant noch wal raakt
Naast dat ik zeg dat ik het vermoed is het natuurlijk geen doen om hier een heel psychologisch rapport te schrijven over iemand die een half uurtje op tv is geweest (ik kende haar ook niet ervoor).. Natuurlijk is dan je inzicht beperkt, maar dat weerhoudt mij er niet van mijn mening te ventileren..quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je gaat nou wel héél kort door de bocht. Alsof je de stelling van Pythagoras toepast.
Dat mag. Ik ventileerde ook alleen mijn mening over jouw mening.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Naast dat ik zeg dat ik het vermoed is het natuurlijk geen doen om hier een heel psychologisch rapport te schrijven over iemand die een half uurtje op tv is geweest (ik kende haar ook niet ervoor).. Natuurlijk is dan je inzicht beperkt, maar dat weerhoudt mij er niet van mijn mening te ventileren..
Tof.quote:Maar ik begrijp dat je op je pik getrapt bent omdat het meisje - waar je al 3 dagen aan denkt tijdens het rukken - wordt afgebrand.. So be it.

Juistem. Je kopt em mooi in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
geen doen om hier een heel psychologisch rapport te schrijven over iemand die een half uurtje op tv is geweest (ik kende haar ook niet ervoor)..
Ik zeg toch ook waar ik het op baseer en dat ik het vermoed. Dat jij een fan bent en dat ze aardig kan zingen (al bleek dat niet uit de tv-serie) vind ik verder ook allemaal heel leuk voor je en vooral voor haar, maar dat iemand energiek op een podium staat te bleren weerlegt natuurlijk niet hetgeen wat ik hierboven stelde. Mocht je dat verband nog denken te zien, dan raad ik je aan mijn posts nogeens te herlezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Juistem. Je kopt em mooi in.
Ben naar haar concerten geweest en geloof me: je komt er ka-pot vandaan! Ze heeft gewoon tomeloze energie en gaat maar door en door. Ik herken haar gedrag wel van die optredens.
Ik vond haar geweldig en lekker puur en juist heel erg "onaangepast".
(maar goed, ook dat is gebaseerd op een half uurtje tv)
OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
en dat ze aardig kan zingen (al bleek dat niet uit de tv-serie)
Veel 'gezelligheid' en dat er veel meer gegeten en gedronken gaat worden dan tot nu toe in de serie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!
Twerk wat verwacht je van Paul volgende week?
Goh dat kon je totaal niet uit je reactie halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef Twerk het volgende:
Ik ben totaal geen Paul-fan voor de duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |