Ben benieuwd in hoeverre die zichzelf echt laat zien of blijft bij het type dat ie gewend is te spelen op TV.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Na de reclame dus met Paul de Leeuw.
Dat laten ze als eerste zienquote:Op maandag 9 februari 2009 20:34 schreef veldmuis het volgende:
Wel vooroordeelbevestigend hoor. Hij begint gelijk met het eten
Voor een tv-presentator lijkt me dat anders verdomd handig.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef Loserkid het volgende:
Hopen dat Wilfried de controle houdt.. paul neemt de boel graag over en is te dominant, heel vervelende eigenschap
Niet als je het ook bent als je geinterviewt wordt..quote:Op maandag 9 februari 2009 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor een tv-presentator lijkt me dat anders verdomd handig.
Inderdaad. Wendequote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Grumpey het volgende:
ik geef het nog een minuut of twee, maar veel mindere aflevering dan met wende.
Wat bedoel je ?quote:
Ok en er om 9 uur weer uitquote:
Zo, jouw vooroordeel is ook weer de kop ingedrukt.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef Loserkid het volgende:
Hopen dat Wilfried de controle houdt.. paul neemt de boel graag over en is te dominant, heel vervelende eigenschap
Laat maar zitten, je mist niks....!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
Ik neem even het laatste restje op, want Spoorloos wil ik niet missen.
Ja ik vond het achteraf wel mooi dat iue alle vooroordelen de kop indruktquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Remake het volgende:
[..]
Zo, jouw vooroordeel is ook weer de kop ingedrukt.
Het was wel de moiete waard.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, je mist niks....!
Maar dat wist de gemiddelde kijker eigenlijk ook wel...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Maar je verwacht een lolbroek en krijgt een stil;le onzekere man.
Tuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:28 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Maar dat wist de gemiddelde kijker eigenlijk ook wel...
EO op Ned-2quote:
Vertel het maar.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Stofje het volgende:
Heb ik nog iemand net nu?
Die gozer vond ik wel interessant, vooral door de dingen die ie niet zei op de momenten dat je erop zat te wachten.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah ja, die zwemmer. Die aflevering heb ik niet gezien...
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering hoor. Maar laatste aflevering. Mijn top 5 van leuk naar minder leuk:
1) Wende (onverwacht, charmant, gek, schattig, erg tof)
2) Catherine Keyl (ging heel diep, ik vond het mooi gedaan)
3) Paul de Leeuw (gezellig, leuke band tussen die twee)
4) Marijke Helwegen (gestoord, maar toch wel imponerend ergens)
5) Theo Maassen (viel me erg tegen)
Heb ik nog iemand net nu?
Net als andre van duin.. dat heb je nou eenmaal.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar was wel saai.
Liet niet het achterste van zijn tong zien.
Tsja, dan kan je jezelf zijn en een 'andere' Paul laten zien maar naast zn werk heeft ie gewoon een heel doodnormaal en saai dagelijks leven. En dat is dan ook gewoon niet boeiend om aan te horen.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Was zeker leuk..Paul was zichzelf.Niet de Paul van MWDL!
Ja dat heeft iedereen, een gewoon burgelijk leven of niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, dan kan je jezelf zijn en een 'andere' Paul laten zien maar naast zn werk heeft ie gewoon een heel doodnormaal en saai dagelijks leven. En dat is dan ook gewoon niet boeiend om aan te horen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat heeft iedereen, een gewoon burgelijk leven of niet?
Absoluut, maar wat is je punt? Inderdaad, mijn saaie, burgerlijke dagelijks leven zal net zo'n saai verhaal opleveren als die van De Leeuw. Het verschil is alleen dat hij het wel nodig vind het daadwerkelijk op TV te vertellen en dan mag ik het ook beoordelen als saai en niet geschikt voor tv (net zoals mijn verhaal ook niet boeiend zou zijn op tv).quote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen, een gewoon burgelijk leven of niet?
Ik moest lachen.quote:
Nee, ik lachte dan ook om golfer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Valt er dan te lachen wat ik zei
Ik hoopte juist dat het zo zou worden.. Wilfried deed het goed..quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Remake het volgende:
[..]
Zo, jouw vooroordeel is ook weer de kop ingedrukt.
Klopt je denkt dat iemand de hele dag grappen loopt te maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:27 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Net als andre van duin.. dat heb je nou eenmaal.
Wie is Wende?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef veldmuis het volgende:
Zo leuk als met Wende zal het vast niet zijn.
Jij doet het erom toch? Lekker provoceren?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef Twerk het volgende:
Die flikker .................................... en nog wat geblaat
Is echt de moeite waard om even terug te kijken via uitzending gemist hoor Tongquote:
Ach kneus kneus.. Het zegt al genoeg dat jij de PdL van zijn shows meer vind meevallen dan wat anders ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij doet het erom toch? Lekker provoceren?![]()
Waar jij je goed bij voelt hoor..... kneus.
Ik vind Paul nog meevallen, hij deed meer de PdL van zijn shows als ik had verwacht. Hij was in ieder geval totaal niet zichzelf. Dus ik vond het minder saai dan ik eigenlijk had ingeschat.
De Libelle is waar ik woon niet eens te krijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je moet vooral doen alsof jij de echte Paul de Leeuw door en door kent vanaf de bank en uit 2 interviews die je in de libelle hebt gelezen.
Dat zou misschien nog jouw indruk kunnen zijn aangezien jij voornamelijk in de oppervlakkige topics leest en post, maar het is niet correct. Ironisch genoeg ben jij de enige hier die loopt te schelden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Door en door is wat veel gezegd, maar ik ken inderdaad Paul de Leeuw privé. En de Libelle is waar ik woon niet eens te krijgen![]()
Het gaat me meer om de toonzetting die jij in elk topic zo ongeveer tentoonspreidt. Het verveelde, neerbuigende toontje over andere mensen, vaak gelardeerd met minder fraaie benamingen aangaande geaardheid danwel voorkomen of mindervaliditeit. Daar zou je eens mee op moeten houden.
Kneus.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog jouw indruk kunnen zijn aangezien jij voornamelijk in de oppervlakkige topics leest en post, maar het is niet correct. Ironisch genoeg ben jij de enige hier die loopt te schelden.
Maar ik begrijp uit jouw woorden dat je een lelijke lesbienne bent en dat ik jou op je teentjes heb getrapt.. Dat spijt me dan zeer.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:34 schreef Specularium het volgende:
Er was niet echt heel veel aan. Hoop voorspelbare onderwerpen waar Paul vantevoren waarschijnlijk gewoon
over heeft nagedacht.
Vermakelijk, maar niet meer dan dat.
Dit was volgens mij weer de laatste, helaas.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Was dit de laatste trouwens, of komen er nog meer?
Ok, kan die alvast van mijn lijstje 'uitzending gemist' af.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit was volgens mij weer de laatste, helaas.
Lekker he, dat het kan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ok, kan die alvast van mijn lijstje 'uitzending gemist' af.![]()
ERquote:Hoi Bluezz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |