Ik zou me inderdaad niet voor kunnen stellen dat Mathijs van Nieuwkerk dit zou doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:06 schreef Lastpost het volgende:
Vind het ook een leuk programma om zo af en toe eens te kijken, ook de ideale 'presentator' natuurlijk voor dit programma.
Understatement, moet trouwens toch eens de aflevering met dat maffe wijf van een pagina terug eens bekijken als ik de reacties zo eens lees.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:09 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik zou me inderdaad niet voor kunnen stellen dat Mathijs van Nieuwkerk dit zou doen.
I'll look around, meen ik...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef Guppi het volgende:
Ja, en kijk dan even voor mij of ze de titel van dat nummer van Nina Simone noemt!
ach, dat deed Freud ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef Twerk het volgende:
Wat een vreselijk theatraal en irritant wijf zeg.. Haar overduidelijk geforceerde pogingen om de dingen en de wereld wat dieper te analyseren stranden vaak al snel in kortzichtige lulkoek.. Net als haar 'grappen'.![]()
Echt zo'n dumbass die ooit in een tijdschrift een paragraafje over Freud's theorie wat betreft dromen heeft gelezen en nu op elke verjaardag vertelt wat dromen betekenen.. En de plank volledig misslaat.![]()
Maar hij was wel origineel en oprecht.. Ook rende hij niet met een lelijke vijftiger door een lelijke 'woonkamer', voor zover mij bekend isquote:
niet origineel kan ik je gelijk geven, maar niet oprecht zijn kan je over wende moeilijk zeggen mijn inziensquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:34 schreef Twerk het volgende:
[..]
Maar hij was wel origineel en oprecht.. Ook rende hij niet met een lelijke vijftiger door een lelijke 'woonkamer', voor zover mij bekend is
Dan zijn we het over dat eerste eens. Wat betreft oprechtheid doelde ik meer op haar persoonlijkheid.. Ik vermoed dat ze vrij theatraal is.. Ze heeft dan ooit gehoord hoe ze zou moeten zijn en misschien ook voor zichzelf wel afgesproken zo te willen zijn, maar het is het allemaal net niet.. We zien het ook aan de warrigheid en als er wordt doorgevraagd dat ze eigenlijk geen fuck te melden heeft na een ingestudeerde oneliner of hopeloos kromme metafoor die kant noch wal raaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet origineel kan ik je gelijk geven, maar niet oprecht zijn kan je over wende moeilijk zeggen mijn inziens
Je gaat nou wel héél kort door de bocht. Alsof je de stelling van Pythagoras toepast.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dan zijn we het over dat eerste eens. Wat betreft oprechtheid doelde ik meer op haar persoonlijkheid.. Ik vermoed dat ze vrij theatraal is.. Ze heeft dan ooit gehoord hoe ze zou moeten zijn en misschien ook voor zichzelf wel afgesproken zo te willen zijn, maar het is het allemaal net niet.. We zien het ook aan de warrigheid en als er wordt doorgevraagd dat ze eigenlijk geen fuck te melden heeft na een ingestudeerde oneliner of hopeloos kromme metafoor die kant noch wal raakt
Naast dat ik zeg dat ik het vermoed is het natuurlijk geen doen om hier een heel psychologisch rapport te schrijven over iemand die een half uurtje op tv is geweest (ik kende haar ook niet ervoor).. Natuurlijk is dan je inzicht beperkt, maar dat weerhoudt mij er niet van mijn mening te ventileren..quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je gaat nou wel héél kort door de bocht. Alsof je de stelling van Pythagoras toepast.
Dat mag. Ik ventileerde ook alleen mijn mening over jouw mening.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Naast dat ik zeg dat ik het vermoed is het natuurlijk geen doen om hier een heel psychologisch rapport te schrijven over iemand die een half uurtje op tv is geweest (ik kende haar ook niet ervoor).. Natuurlijk is dan je inzicht beperkt, maar dat weerhoudt mij er niet van mijn mening te ventileren..
Tof.quote:Maar ik begrijp dat je op je pik getrapt bent omdat het meisje - waar je al 3 dagen aan denkt tijdens het rukken - wordt afgebrand.. So be it.

Juistem. Je kopt em mooi in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
geen doen om hier een heel psychologisch rapport te schrijven over iemand die een half uurtje op tv is geweest (ik kende haar ook niet ervoor)..
Ik zeg toch ook waar ik het op baseer en dat ik het vermoed. Dat jij een fan bent en dat ze aardig kan zingen (al bleek dat niet uit de tv-serie) vind ik verder ook allemaal heel leuk voor je en vooral voor haar, maar dat iemand energiek op een podium staat te bleren weerlegt natuurlijk niet hetgeen wat ik hierboven stelde. Mocht je dat verband nog denken te zien, dan raad ik je aan mijn posts nogeens te herlezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Juistem. Je kopt em mooi in.
Ben naar haar concerten geweest en geloof me: je komt er ka-pot vandaan! Ze heeft gewoon tomeloze energie en gaat maar door en door. Ik herken haar gedrag wel van die optredens.
Ik vond haar geweldig en lekker puur en juist heel erg "onaangepast".
(maar goed, ook dat is gebaseerd op een half uurtje tv)
OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
en dat ze aardig kan zingen (al bleek dat niet uit de tv-serie)
Veel 'gezelligheid' en dat er veel meer gegeten en gedronken gaat worden dan tot nu toe in de serie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, hier houden we op. Daar komen we niet uit. We verschillen we gewoon van mening (en da's niet erg)!
Twerk wat verwacht je van Paul volgende week?
Goh dat kon je totaal niet uit je reactie halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef Twerk het volgende:
Ik ben totaal geen Paul-fan voor de duidelijkheid.
Hi, waarom had ik dat al een beetje verwacht?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef Twerk het volgende:
Ik ben totaal geen Paul-fan voor de duidelijkheid.
Ik denk dat je je daar erg in vergist. Paul is "privé" helemaal niet zo leuk. En als ie ergens is waar ie in principe het achterste van zijn tong moet laten zien al helemaal niet. Het ligt er maar net aan of Wilfried hem de ruimte gaat geven om te doen waar hij erg goed in is, een act neerzetten. En dan dus de act "Paul de Leeuw".quote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef Prik0 het volgende:
Apart doch leuk meisje. Beetje matige uitzending met Paul wordt het een stuk leuker!
Wende was toch wel het leukst hè?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:15 schreef Twerk het volgende:
Vannacht nogeens enkele episodes bekeken, maar ik moet zeggen dat de huis- tuin- en keuken-psychologie van Wilfried en zijn (soms) geforceerde gedrag me aardig de keel uit begint te hangen.
1x per week is denk ik wel een beetje the max.
Geweldig ja.. Zie mijn posts eerder over die episodequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wende was toch wel het leukst hè?[ afbeelding ]
Ik had ze gezien. Het zou toch kunnen dat je mening bijgesteld was naar aanleiding van de andere ep's die je bekeken hebt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
Geweldig ja.. Zie mijn posts eerder over die episode
Geenszins. Ik vind Wende nog steeds 1 van de irritantste deelnemers samen met Catherine Keylquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had ze gezien. Het zou toch kunnen dat je mening bijgesteld was naar aanleiding van de andere ep's die je bekeken hebt?
Of niet bijgesteld, maar dat het voor jou de minst slechte was?.
Ik denk dat je dit snel zal vervelen hoor met Wilfried constant op je lip. De mensen die hieraan meedoen zitten er vooral om zichzelf te profileren en/of een bepaald beeld van zichzelf te nuanceren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Ergens zou ik zelf graag een keer willen meedoen, alleen al om het feit dat ik zelf een keer 100% de aandacht krijg en vrijuit mag rondfilosoferen![]()
De aflevering met Wende en Lange Frans bekeken 14.gif
Het lijkt me juist heel vreemd. Ik vind het ook -ik wou typen 'knap', maar weet niet of dat het juiste woord is -van die mensen dat ze zich zó bloot geven voor heel Nederland.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Ergens zou ik zelf graag een keer willen meedoen, alleen al om het feit dat ik zelf een keer 100% de aandacht krijg en vrijuit mag rondfilosoferen![]()
Daar ging het me ook niet om, wees niet bangquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Met alle respect denk ik dat geen hond geinteresseerd is in een onbekende nederlander
Dat blootgeven vind ik juist boeiendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het lijkt me juist heel vreemd. Ik vind het ook -ik wou typen 'knap', maar weet niet of dat het juiste woord is -van die mensen dat ze zich zó bloot geven voor heel Nederland.
Boeiend vind ik het ook...als een ander het doet. Ik zou het niet kunnen denk ik. Voor een stapel camera's al helemaal niet, maar die behoefte heb ik ook niet zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat blootgeven vind ik juist boeiend
/insert makkelijke grap
Er zit voor bepaalde BNers toch ook wel een ander aspect aan hoor. Neem zo'n Catherine Keyl die 75% van de tijd bezig is om bepaalde zaken te nuanceren.. Bijvoorbeeld het fiasco van haar magazine.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Boeiend vind ik het ook...als een ander het doet. Ik zou het niet kunnen denk ik. Voor een stapel camera's al helemaal niet, maar die behoefte heb ik ook niet zo.
Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:33 schreef Twerk het volgende:
[..]
Er zit voor bepaalde BNers toch ook wel een ander aspect aan hoor. Neem zo'n Catherine Keyl die 75% van de tijd bezig is om bepaalde zaken te nuanceren.. Bijvoorbeeld het fiasco van haar magazine.
Zeer terecht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekeken
Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Keyl en Helwegen bijvoorbeeld heb ik ook expres niet gekeken
Breng me niet in de verleiding !quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.
Je wist nog niet dat het labiele, onzekere oude vrouwen waren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Jammer want juist bij die mensen bleek het beeld dat ik van ze had toch niet helemaal te kloppen.
Ja, uit het concertgebouw.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:38 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een oeverloos gezwam van dat meisje, nu.
Is zij bekend omdat ze ergens uit is ontsnapt?
Ben benieuwd in hoeverre die zichzelf echt laat zien of blijft bij het type dat ie gewend is te spelen op TV.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Na de reclame dus met Paul de Leeuw.
Dat laten ze als eerste zienquote:Op maandag 9 februari 2009 20:34 schreef veldmuis het volgende:
Wel vooroordeelbevestigend hoor. Hij begint gelijk met het eten
Voor een tv-presentator lijkt me dat anders verdomd handig.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef Loserkid het volgende:
Hopen dat Wilfried de controle houdt.. paul neemt de boel graag over en is te dominant, heel vervelende eigenschap
Niet als je het ook bent als je geinterviewt wordt..quote:Op maandag 9 februari 2009 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor een tv-presentator lijkt me dat anders verdomd handig.
Inderdaad. Wendequote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Grumpey het volgende:
ik geef het nog een minuut of twee, maar veel mindere aflevering dan met wende.
Wat bedoel je ?quote:
Ok en er om 9 uur weer uitquote:
Zo, jouw vooroordeel is ook weer de kop ingedrukt.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef Loserkid het volgende:
Hopen dat Wilfried de controle houdt.. paul neemt de boel graag over en is te dominant, heel vervelende eigenschap
Laat maar zitten, je mist niks....!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
Ik neem even het laatste restje op, want Spoorloos wil ik niet missen.
Ja ik vond het achteraf wel mooi dat iue alle vooroordelen de kop indruktquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Remake het volgende:
[..]
Zo, jouw vooroordeel is ook weer de kop ingedrukt.
Het was wel de moiete waard.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, je mist niks....!
Maar dat wist de gemiddelde kijker eigenlijk ook wel...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Maar je verwacht een lolbroek en krijgt een stil;le onzekere man.
Tuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:28 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Maar dat wist de gemiddelde kijker eigenlijk ook wel...
EO op Ned-2quote:
Vertel het maar.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Stofje het volgende:
Heb ik nog iemand net nu?
Die gozer vond ik wel interessant, vooral door de dingen die ie niet zei op de momenten dat je erop zat te wachten.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah ja, die zwemmer. Die aflevering heb ik niet gezien...
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering hoor. Maar laatste aflevering. Mijn top 5 van leuk naar minder leuk:
1) Wende (onverwacht, charmant, gek, schattig, erg tof)
2) Catherine Keyl (ging heel diep, ik vond het mooi gedaan)
3) Paul de Leeuw (gezellig, leuke band tussen die twee)
4) Marijke Helwegen (gestoord, maar toch wel imponerend ergens)
5) Theo Maassen (viel me erg tegen)
Heb ik nog iemand net nu?
Net als andre van duin.. dat heb je nou eenmaal.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar was wel saai.
Liet niet het achterste van zijn tong zien.
Tsja, dan kan je jezelf zijn en een 'andere' Paul laten zien maar naast zn werk heeft ie gewoon een heel doodnormaal en saai dagelijks leven. En dat is dan ook gewoon niet boeiend om aan te horen.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Was zeker leuk..Paul was zichzelf.Niet de Paul van MWDL!
Ja dat heeft iedereen, een gewoon burgelijk leven of niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, dan kan je jezelf zijn en een 'andere' Paul laten zien maar naast zn werk heeft ie gewoon een heel doodnormaal en saai dagelijks leven. En dat is dan ook gewoon niet boeiend om aan te horen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat heeft iedereen, een gewoon burgelijk leven of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |