Totaal niet met je eens. Haar hersenspinsels kan ik best volgen, itt zo'n Helwegen. Zij is gewoon nog vrij kinderlijk, op een hele fijne wijze. Geweldig.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef karoltje het volgende:
Shame on you, ze heeft een aantal geweldige cd's op haar naam staan!
Nu ben je het ineens wel met me eens.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:17 schreef Ad_rem het volgende:
Sjonge jonge je moet er toch niet aan denken om daar je leven me te delen. Wat een intens irritant kind.
idemquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Copycat het volgende:
Shit. Gemist. TVP ter uitzendinggemistherinnering.
Ik zal wel gek zijn, maar wat een tof wijf!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:17 schreef Ad_rem het volgende:
Sjonge jonge je moet er toch niet aan denken om daar je leven me te delen. Wat een intens irritant kind.
Ik ben het hier wel mee eens hoor. Compleet gestoord is ze, maar erg leukquote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zal wel gek zijn, maar wat een tof wijf!.
Als jij het bent, dan ben ik het ook, want helemaal met je eens.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar wat een tof wijf!.
Ik kende het programma niet, maar had na dat voorstukje al genoeg gezien. Morgen even uitzendinggemisten zodat ik alles van vanavond kan zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef PiraatPiet het volgende:
Ben echt benieuwd naar Paul de Leeuw, omdat ze nu op elkaar zijn aangewezen en Paul voelt zich volgens mij beter met publiek en dergelijke.
Haar vader is overleden en ze herkent iets van haar vader in Wilfried?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef djstoffel het volgende:
leuke, prettig gestoorde en gevoelige meid met een grappige uitstraling........en nog een met gevoel voor humor ook nog. Waar vind je die nog
leek wel of ze verliefd was op wilfred trouwens
het leek meer alsof Wilfred verliefd was op haar hehequote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef djstoffel het volgende:
leuke, prettig gestoorde en gevoelige meid met een grappige uitstraling........en nog een met gevoel voor humor ook nog. Waar vind je die nog
leek wel of ze verliefd was op wilfred trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |