Leuk hoor tong, je had het over 2008quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:58 schreef tong80 het volgende:
Iemand verweet me net geen kleiduivenschutters te kennen.
Terwijl ik plakboeken heb van Eric Swinkels en Hennie Dompeling
Die iemand is een mod trouwens
Zitten daar rechten Aan vast.quote:
Ja lul je er maar uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leuk hoor tong, je had het over 2008, niet over het vorig millennium.
Ik vind het leuk.quote:
Jawel, grappig. "Ik zie nu pas hoe weinig van ons hoofd eigenlijk behoort tot het gezicht. En toen moest ik een beetje denken aan een alien."quote:
Nee omdat je keuze nog niet gemaakt hebt, je hebt eigenlijk alleen voorkennis en alle 3 de deuren doen dus ook gewoon nog mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap die deuren eigenlijk niet. Het is toch 50% kans?
Ik maakte een grapje.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:02 schreef Twerk het volgende:
Ok ik heb tot nu toe alleen de episode met Richard Klinkhamer en Catherine Keyl gezien
Het was ook erg leukquote:Op zondag 1 februari 2009 04:05 schreef Twerk het volgende:
Aha ok, lijkt me wel een sympathieke gozer.. 2 kale gasten
Dat geeft het juist zijn charme vind ikquote:Op zondag 1 februari 2009 04:09 schreef Twerk het volgende:
Die Wilfried doet het vrij aardig, al draaft ie soms wat door met z'n overduidelijke huis- tuin- en keuken psychologie
Natuurlijk.. beetje diepgang is wel leuk.. Alleen vind ik hem er soms wat kortzichtig in... Nouja, ik ben dan ook een zeikerd pur sangquote:Op zondag 1 februari 2009 04:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat geeft het juist zijn charme vind ik
Wat bedoel je ?quote:Op zondag 1 februari 2009 04:33 schreef Bayswater het volgende:
Sinds dat ik heb vernomen dat het programma niet pretendeert waar de 24 uur voor staan ben ik afgehaakt.
Wat bedoel je? Dat het niet echt 24 uur is?quote:Op zondag 1 februari 2009 04:33 schreef Bayswater het volgende:
Sinds dat ik heb vernomen dat het programma niet pretendeert waar de 24 uur voor staan ben ik afgehaakt.
Wat kan jou dat dan schelen? Van dat slapen wordt nog geen 10 seconde uitgezondenquote:Op zondag 1 februari 2009 04:49 schreef Bayswater het volgende:
idd, genoeg is genoeg. Een nacht 2 slapende mesen is dan niet noodzakelijk.
Heeft Andy Warhol al een film over gemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat kan jou dat dan schelen? Van dat slapen wordt nog geen 10 seconde uitgezonden
Helaas moeten wij het doen met wilfried de jong en een low-budget decor van de publieke omroepquote:Op zondag 1 februari 2009 04:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Andy Warhol al een film over gemaakt.
Dan ken je de film van Andy Warhol nietquote:Op zondag 1 februari 2009 05:00 schreef Twerk het volgende:
[..]
Helaas moeten wij het doen met wilfried de jong en een low-budget decor van de publieke omroep
Was leukquote:Op zondag 1 februari 2009 05:05 schreef Twerk het volgende:
Ga nu 24 uur met Freek de Jonge kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |