De promo is al vermoeiend, met onze over de vooroordelen klagende Gordon. Ben benieuwd of hij ook nog enige zelfreflectie zal laten zien. Ik ga dus wel een poging doen de aflevering vanavond te bekijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
en ja hoor daar hebben we gordon weer ,die uitspraken doet en ze vervolgens een dag later weer terugneemt . ja daar hebben we wat aan .
Eens, ik kijk sowieso graag naar alles wat Wilfried de Jong maakt.quote:
Dat is ie ook. En tegelijk heeft hij ook trekjes die wel sympathiek zijn. Vind het iig interessant om naar te kijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het nu al een aansteller. En een zeikerd.
Goede vent inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens, ik kijk sowieso graag naar alles wat Wilfried de Jong maakt.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
Dat is ie ook. En tegelijk heeft hij ook trekjes die wel sympathiek zijn. Vind het iig interessant om naar te kijken.
Precies. Soms betrap ik me erop dat ik hem even sympathiek vind, maar dan komt hij weer met zijn over the top gedoe en veel te platte grappen en staat hij weer in de min. Per saldo zal het mijn vriend uiteindeljk toch niet worden in ieder geval.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Daarom vraag ik me ook af waarom hij doet zoals hij doet.
Nu weer de grappenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies. Soms betrap ik me erop dat ik hem even sympathiek vind, maar dan komt hij weer met zijn over the top gedoe en veel te platte grappen en staat hij weer in de min. Per saldo zal het mijn vriend uiteindeljk toch niet worden in ieder geval.
Mjah, hij is wel snel vatbaar voor dat soort dingen.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Gaat ie een boek lezen over de Dalai lama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |