Jammer dat je geen beugel hebtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wacht even tot mijn PayPal is geverifieerd, en dan maar oordopjes bestellen.
De grap ontgaat mij even...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Jammer dat je geen beugel hebt
Nee? Als het die nep-iPod nano's zijn, dan lama.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:29 schreef PedroN het volgende:
Iemand al iets gehoord over de gratis uit te delen mp3-spelers? (TVP'tje in vermomming)
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die pedometers () met kompas en afstandsmeter, zou dat echt werken?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19888
Trip distance is waarschijnlijk gewoon het aantal stappen, vermenigvuldigt met een door de fabrikant gespecificeerd getal, wat de gemiddelde afstand is per stap.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 23:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die pedometers () met kompas en afstandsmeter, zou dat echt werken?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19888
Nee, als in het Latijnse woord 'pedes' wat voeten betekent, of voet, ben er 2 jaar geleden mee gestoptquote:
meerdere mensen hadden er ook 1 gekregenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef Ayca het volgende:
huh krijg je dat nu ook ?
Boh lame. Ik verwacht nog wel een pakketje.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik had er 1 gekregen bij m'n vorige bestelling![]()
![]()
Bij mij doet hij het gewoonquote:Op zondag 1 februari 2009 00:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De gewone site is weer offline trouwens...
www.dealextreme.com he, niet www.dealextreme.nl.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:40 schreef Tommzzz het volgende:
Heel raar, ik kan niet meer inloggen want mijn password is klopt niet.
Als ik dus een password reminder doe, krijg ik ook gewoonweg geen mail.
Heb al wel enkele bestellingen gedaan, wat inmiddels al bijna een maand duurt, dus ben benieuwd of ze uberhaupt al verzonden zijn.
Ik kan btw wel aan de linkerkant met artikelnummer en emailadres inloggen, maar "echt" inloggen lukt simpelweg niet.
Iemand dit vaker gehad?
Werken op een zondag! Vledder!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef Dionysiou het volgende:
Denk dat het toch echt via PayPal moet, maar ik ga werken ben er 22.00 weer mazzel. FOK!se
Mijne ook. Maarja, voor die 3 euro mogen ze ook wel iets rustiger werken van mij. Zoveel haast hebi k nou ook weer nietquote:Op zondag 1 februari 2009 11:47 schreef TNA het volgende:
Mijn bestellingen van woensdag en donderdag moeten nog worden verstuurd. Doorwerken, luie ossen!
Is inderdaad leuk spul. Ik heb een E3 liggen, versterkt het geluid behoorlijk en maakt het geluid (imho) ook wat mooier, wat voller.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:19 schreef Granaatappel het volgende:
Mooi zeg die FiiO amplifiers, ik heb de E5 besteld, de kleine nieuwe versie. Compact en een leuke boost. (TVP)
Jup doe ikquote:Op zondag 1 februari 2009 01:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
www.dealextreme.com he, niet www.dealextreme.nl.
niet zeuren ik wacht al vanaf de 16equote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Yacht het volgende:
tvp, bestelling van 22ste nog steeds waiting for supplier
Kerel, tyf nou eens ffe op met je orderupdatesquote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Yacht het volgende:
tvp, bestelling van 22ste nog steeds waiting for supplier
en nu?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:57 schreef Flubberbal het volgende:
ff paar dingen nog besteld :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraag ik me ook af?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:09 schreef Kadooosh het volgende:
Wat is die actie dan dat je een mp3 speler krijgt?
QFT. Wel tof dat je op een publiek forum pics post met daarin bewijs dat je illegale dingen besteld hebt in het buitenland waarvoor je de bak in kan draaien.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:57 schreef Flubberbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu had ik 30-12 een berichtje gestuurd met de vraag of als ik die nu bestel de A/C mount erbij zit, maar nog steeds geen antwoord.quote:- Comes with both windshield mount and air conditioner port mount (depending on production batch, A/C mount may not included)
Jij moet niet teveel televisie kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
QFT. Wel tof dat je op een publiek forum pics post met daarin bewijs dat je illegale dingen besteld hebt in het buitenland waarvoor je de bak in kan draaien.
Maar hey, ik ken stommere mensen. Die op landmijnen gaan staan dansen en zo.
dat 8 gb kaartje heb ik ook, werkt goed in mijn psp 2000quote:Op zondag 1 februari 2009 14:57 schreef Flubberbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe bestel jedat? Los in pakketjes van 25euro? Of ook wel eens +100euro tegelijk?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:00 schreef Flubberbal het volgende:
tja ik handel in die dingen en vanaf vandaag bestel ik max. 250¤ aan spullen iedere week... handel loopt goed. winstmarge zeer hoog ;-)
Het is al betaalt, dus PayPal heeft het ''voorgeschoten''.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:06 schreef julian6 het volgende:
Ik heb 10 paar oordopjes besteld op focalprice
Maar op mijn bankrekening stond niet genoeg geld dus ik heb nu een negatief saldo op paypal.
Mijn vraag is nu of de oordopjes alsnog verstuurd worden, waar ik de rekening betaal zodra er weer geld op mijn rekening staat?
Op focalprice staat:
Order No Grand Total Shipping Payment Shipment Type Order Time Operation
01IQU23I $ 19.9 Airmail Paid Not Normal 1/23/2009 9:44:16 AM Processing…
Bij shipment staat: NOT![]()
Mwa, dan blokkeren ze hem, totdat je het weer oplost.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 17:31 schreef julian6 het volgende:
Oké geweldig![]()
Dat negatieve saldo komt wel goed, maar wat gebeurt er als mijn rekening toch word geblokkeerd? Word ie dan weer gedeblokkeerd zodra ik het geld heb overgemaakt? dat heeft geen gevolgen verder?
Maar goed om te weten dat die oortjes in elk geval worden verstuurd.
Haha, ik ook. Bestel en verkoop jij ook deze oortjes op FP?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef julian6 het volgende:
Haha dat doe ik dus ook met die oordopjesDe zaken gaan erg goed, ik sta al helemaal bekend als 'die knakker van die ipod oortjes'
Verdient goudgeld
Jep.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:33 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Bestel en verkoop jij ook deze oortjes op FP?
Als je rekening geblokkeerd is moet je ff contact opnemen met ze:quote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef julian6 het volgende:
Oké geweldig![]()
Dat negatieve saldo komt wel goed, maar wat gebeurt er als mijn rekening toch word geblokkeerd? Word ie dan weer gedeblokkeerd zodra ik het geld heb overgemaakt? dat heeft geen gevolgen verder?
Maar goed om te weten dat die oortjes in elk geval worden verstuurd.
DX Forums.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 19:10 schreef aardappelkroket het volgende:
misschien dat het aan de dx site zelf ligt? Hoe kan ik DX over zulke dingen bereiken?
kan je hoop gezeik mee krijgen hoorde ikquote:Op zondag 1 februari 2009 19:06 schreef Flubberbal het volgende:
Ik bestel 250 euro gewoon in 1 order
Niet per se, maar het kan wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 20:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
kan je hoop gezeik mee krijgen hoorde ik
Ja klopt, maar op DX hebben ze wel dezelfde oortjes met een mooi zwart doosje, misschien ook iets voor jou? Heb er 1 van besteld om de kwaliteit te testen, misschien later iets voor de verkoop, het oogt luxer dan dat zilveren zakje inderdaad. (hierzo: http://dealextreme.com/details.dx/sku.11599)quote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jep.
Jammere vind ik dat ze niet in van die mooie zwarte doosjes komen zoals de originele. Anders zagen ze d'r nog duurder uit en kon in makkelijk 10 euro vragen, nu ziet het er zo cheap uit in die zilveren zakjes
Omdat je -15 staat.. je moet eerst je negatieve saldo fixen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef julian6 het volgende:
OMG geweldig, thanks man!
Ik bestel er 1tje van, als die dingen echt duurder aanvoelen gaan de prijzen omhoog'yoo julian6 heb je oordopjes?' 'heb je 10 euro?' 't was 5 euro toch?' 'prijzen gaan omhoog, kredietcrisis enzo
maar deze zijn ook van betere kwaliteit dan vroeger' gaat wss nog lukken ook
nogmaals bedankt!
edit: wtf als ik nu weer betalen moet ik een creditcard linken?![]()
Als het ff kan zal ik dat toch liever niet doen, ik heb nu al 2x mee gemaakt dat een pakketje kwijt is geraakt, ging maar over een paar dollar dus DX deed niet moeilijk maar over een order van ¤250 zullen ze wel niet zo coulant doenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:06 schreef Flubberbal het volgende:
Ik bestel 250 euro gewoon in 1 order
Zorg dat je weer uit de min komt, dan gaat die creditcard-melding vanzelf weer weg.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef julian6 het volgende:
OMG geweldig, thanks man!
Ik bestel er 1tje van, als die dingen echt duurder aanvoelen gaan de prijzen omhoog'yoo julian6 heb je oordopjes?' 'heb je 10 euro?' 't was 5 euro toch?' 'prijzen gaan omhoog, kredietcrisis enzo
maar deze zijn ook van betere kwaliteit dan vroeger' gaat wss nog lukken ook
nogmaals bedankt!
edit: wtf als ik nu weer betalen moet ik een creditcard linken?![]()
Ja ik zie dat mijn salaris morgen komt dus over een weekje kan ik weer bestellenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:59 schreef lezut het volgende:
[..]
Zorg dat je weer uit de min komt, dan gaat die creditcard-melding vanzelf weer weg.
En die Ipod-oordopjes, tja. Als jij die dingen voor 5 euro kan slijten op school dan leef je wel tussen het type mensen wat zich ook altijd bij de Mediamarkt laat oplichten
Krijg je dan geen aanslag van de Douane? (dus BTW en invoerrechten)quote:Op zondag 1 februari 2009 21:03 schreef Flubberbal het volgende:
Mijn "dure" orders die legaal zijn laat ik altijd per EMS versturen. Dit kost wel wat duurder voor verzending naar Nederland.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:03 schreef Flubberbal het volgende:
Mijn "dure" orders die legaal zijn laat ik altijd per EMS versturen. Dit kost wel wat duurder voor verzending naar Nederland.
Wat ik me dan afvraag, waarom zouden ze alle airmail wel doorlaten en EMS (is dat voor NL niet DHL?) niet.quote:
DHL heeft aparte douane, en wordt ALLES gecontroleerd.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:53 schreef lezut het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, waarom zouden ze alle airmail wel doorlaten en EMS (is dat voor NL niet DHL?) niet.
Ja, misschien omdat DX de echte waarde op het pakketje zet bij EMS, maar dat is toch ook wel te regelen?
Ah thx, dat verklaart het. Voorlopig dus maar lekker met 1888 blijven bestellenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Stinosss het volgende:
[..]
DHL heeft aparte douane, en wordt ALLES gecontroleerd.
maar als je via ems besteld moet je dan niet altijd invoerrechten en douanebelasting ed.. betalen?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:03 schreef Flubberbal het volgende:
Kun je lezen?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef Metal666 het volgende:
[..]
maar als je via ems besteld moet je dan niet altijd invoerrechten en douanebelasting ed.. betalen?
Fuck mequote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef Metal666 het volgende:
[..]
maar als je via ems besteld moet je dan niet altijd invoerrechten en douanebelasting ed.. betalen?
Ja, breng eens wat geduld op.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef julian6 het volgende:
Heeft 't nou met chinees nieuwjaar te maken dat het zo lang duurt voor iets word verstuurd? Ik heb de 23ste wat besteld en is nog steeds niet verzonden..
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:02 schreef Flubberbal het volgende:
Klote tyfus DX!!! Gisteren BB Guns besteld en ze waren op voorraad, vandaag: ETA 34 days Back ordered!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klote tyfus DX!!! Gisteren BB Guns besteld en ze waren op voorraad, vandaag: ETA 34 days Back ordered!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil dit volgen =] en tvpquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef Flubberbal het volgende:
Heb alle type bb-guns die er waren en op voorraad zijn besteld. van ieder 1x . ik laat jullie weten
Moet je ff geduld hebben met zijn kankahklote-tyfus-ETA..quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jezus, doe ff normaal, en dat gekanker is helemaal nergens voor nodig
http://www.nu.nl/algemeen(...)zaak-nummer-een.htmlquote:Op maandag 2 februari 2009 13:39 schreef TCDD het volgende:
[..]
Ja hoor. Er zijn ook mensen die aanstoot nemen tot het woord Jezus.
Dat lijkt me dus echt hélemaal niksquote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Wunny het volgende:
Binnenkort maar eens dit ding kopen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10122
waarom quote je mij? ik ben geen jezusquote:Op maandag 2 februari 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jezus, doe ff normaal, en dat gekanker is helemaal nergens voor nodig
Dat ding zag ik ook al staan, misschien ook kopen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Wunny het volgende:
Binnenkort maar eens dit ding kopen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10122
Vond het geen aanrader.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:52 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat ding zag ik ook al staan, misschien ook kopen.
Ik heb hem net gekocht met een ''kit'' waarmee je kristal kan maken (nep offcourse) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20074quote:Op maandag 2 februari 2009 15:52 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat ding zag ik ook al staan, misschien ook kopen.
Wajoow, dat is ook leip.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekocht met een ''kit'' waarmee je kristal kan maken (nep offcourse) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20074
Je ging toch niets kopen in februari?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekocht met een ''kit'' waarmee je kristal kan maken (nep offcourse) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20074
Heel scherp..quote:Op maandag 2 februari 2009 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je ging toch iets kopen in februari?
Gewoon ffe optiefen hier, kansloos kereltje.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:16 schreef Yacht het volgende:
[..]
waarom quote je mij? ik ben geen jezus
Daar heb je zon kit niet voor nodig. Een blokje aluin en wat water is genoeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En dat koop je/krijg je bij?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Daar heb je zon kit niet voor nodig. Een blokje aluin en wat water is genoeg.
Is dit niks?quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 17:26 schreef Maraca het volgende:
Iemand hier ervaring met de (oplaad)bare batterijen van DX? Zeg maar batterijen voor de Wiimotes voor een wekelijks gebruik
Ok, dan wordt het de 2e. Vind opzich zo'n accu ding niet verkeerd, maar heb veel liever AA batterijen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is dit niks?
Anders deze, die zijn echt geweldig
Daar heb ik er 12 van, en nog 8 AAA van hetzelfde merk, i.c.m. deze charger.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok, dan wordt het de 2e. Vind opzich zo'n accu ding niet verkeerd, maar heb veel liever AA batterijen.
Dankje
Hamvraag is natuurlijk; kan je er ook crystal meth mee maken..?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En anders.. mocht je het _echt_ goed willen doen (volgens deze review dan..):quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is dit niks?
Anders deze, die zijn echt geweldig
Die zijn ook wel weer wat duurder hè!quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 17:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En anders.. mocht je het _echt_ goed willen doen (volgens deze review dan..):
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19324
Haha, inderdaad. Elk topic is er wel een andere vervelende trendquote:Op maandag 2 februari 2009 18:15 schreef Stinosss het volgende:
Tyf nou eens op met je orderupdates.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef Flubberbal het volgende:
Back Ordered - ETA 3/7/2009 (34 days)
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dan bestel je hem weer als ie in stock is?
Ongeveer 1 maand geledenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Cancel jezelf ffe.![]()
![]()
Waar is de tijd heen dat DX topics zinnige informatie hadden
Die handelen zeker in plastic baby pistooltjes?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:36 schreef Flubberbal het volgende:
nee ik bestel wel van ebay ofzo of van die marokkane hier in de wijk.
Hey! Respect voor waterpistolen hé!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Die handelen zeker in plastic baby pistooltjes?
Lekker op elkaar schieten.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Granaatappel het volgende:
Wat ik alleen niet snap is de fun van zo'n BB-gun? Als ik 18 ben neem ik liever een luchtbuks dan illegaal gaan zitten kloten met die plastic kogeltjes.
I hope so!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef Stinosss het volgende:
Heb het idee dat DX zijn achterstand langzaam begint in te halen.
clockquote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Flubberbal het volgende:
tja ik kan ook wel een clock regelen maar ik hou meer van "soft". heb trouwens alu-look plastic balletjes gekocht. voor filmpjes ofzo op youtube.
handigquote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef TNA het volgende:
Vandaag nieuw:
[ afbeelding ]
Car Rear-view Mirror Hanging Decor with 2 Hidden Discreet Condoms
En alsof zo'n belachelijke hanger zelf discreet isquote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
handig
waarom zou je in godsnaam condooms moeten verbergen
Iets voor pedofielenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:20 schreef Granaatappel het volgende:
Je kunt ook een 'candy box' kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon nog eentje aanmakenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef luciferist het volgende:
omg, ik heb 2 tickets aangemaakt, 1 voor een missend pakketje en 1 voor een defecte dstt kaart.
ze negeren zelfs mijn ticket van 9 jan gewoon
Tickets?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef luciferist het volgende:
omg, ik heb 2 tickets aangemaakt, 1 voor een missend pakketje en 1 voor een defecte dstt kaart.
ze negeren zelfs mijn ticket van 9 jan gewoon
Laat ze eerst maar wat orders gaan verwerken. Gaat wel erg traag de laatste tijdquote:Op maandag 2 februari 2009 21:36 schreef Dionysiou het volgende:
DX moet stoppen met die condooms en leuke gadgets toevoegen![]()
Ja klopt, mijn orders zijn ook geen reet veranderd met de dag dat ze weer zijn gaan werken..quote:Op maandag 2 februari 2009 21:42 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar wat orders gaan verwerken. Gaat wel erg traag de laatste tijd
Hmm, oke lekker voor jou..quote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef Stinosss het volgende:
Hier zijn er sinds gisteren toch echt 9 verstuurd. En er staan er nu alweer 5 op packaging.
handeltje?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef Stinosss het volgende:
Hier zijn er sinds gisteren toch echt 9 verstuurd. En er staan er nu alweer 5 op packaging.
Kan iemand mij hiermee nog helpen?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef Bond het volgende:
Ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen.
Ik wil graag een telefoonhouder voor in de auto (navigatie), die ik op mijn ventilatieopening kan zetten.
Nu zag ik deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2029
Waarbij dit staat:
[..]
Nu had ik 30-12 een berichtje gestuurd met de vraag of als ik die nu bestel de A/C mount erbij zit, maar nog steeds geen antwoord.
Ook zie ik deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19944
Waar je de A/C mount wel op de verpakking ziet staan, maar niet in de omschrijving.
Welke kan ik het beste bestellen? (Of misschien hebben jullie een nog veel betere gezien)
Alvast bedankt
Nope, wat klein prul en een aantal ledstrips om mee te hobbyen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
handeltje?
ot: hier is er al twee weken niets gebeurd met mijn bestellingen
Ik wacht wel tot de dollar wat goedkoper wordtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef Elias3 het volgende:
silicon skin voor de ipod nano 4 is weer voor 1 cent bij FP
sku.2029 moet je sowieso niet nemen, kijk de reviews maar, niemand heeft die A/C holder erbij gekregen.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 22:35 schreef Samsonneke het volgende:
Even bij de horloge-afdeling gekeken, waar ik opzich wel twee mooie horloges tegenkwam voor een mooi prijsje.
Welke vinden jullie het mooist?
#1: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
#2: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042
Bevalt 'ie?quote:
Ik heb hem sinds dat DX hem verkoopt, en ik draag hem elke dag.quote:
Netjes, klinkt overtuigendquote:Op maandag 2 februari 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds dat DX hem verkoopt, en ik draag hem elke dag.
Als je hem ziet denk je niet dat het een 20 dollar horloge is, eerder 100
Ik heb al meerdere keren het horloge moeten bestellen voor andere mensen, omdat ze hem zo tof vonden
2 uur 's nachts tot 11 uur 's ochtends als ik het goed heb.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef Landgeld het volgende:
Iemand enig idee tussen welke NLse tijden DX werkt?
Het is dat ik echt NIETS meer bestel, maar jullie maken me het wel moeilijkquote:Op maandag 2 februari 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds dat DX hem verkoopt, en ik draag hem elke dag.
Als je hem ziet denk je niet dat het een 20 dollar horloge is, eerder 100
Ik heb al meerdere keren het horloge moeten bestellen voor andere mensen, omdat ze hem zo tof vonden
van 02:00 tot 11:00, en ze hebben pauze van 04:45 tot 05:15.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef Landgeld het volgende:
Iemand enig idee tussen welke NLse tijden DX werkt?
Je zult er geen spijt van krijgen!quote:
LOLquote:Op maandag 2 februari 2009 20:20 schreef Granaatappel het volgende:
Je kunt ook een 'candy box' kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is erg slecht.quote:Hello,
I've ordered on the 5 january 2009 by volumrate for about 4100 USD. and i pay for shipping $467.53 via Holland DHL.
First problem : They ask me after i've paid 0,75USD more by unit (price have changed after i've paid... Not really professional)
Second problem : they ship by EMS...I've so paid extra to avoid the delay to get stuff and to make customs dutied formalities easier but they have change on their side the way to ship without advertising me... Not really honest, Mister Alex!
Third : i've make a claim at paypal because i've no news about the product by the Volumerate, no communication and i'm still waiting for reaction... Not really very commercial !
I'm now waiting for a reaction !!!!!
Thank you for your help.
Sam
NB : Special thanks to Mister Alex, of the Volumerate's team, who decide for me to change the way of shipping !!!! Not any respect of the customer's choise by unilaterally deciding to change the way of shipping : i've paid for DHL and Mister Alex send by EMS !!!
Klopt, maar wel famillie heb ik me laten vertellen.quote:
Als de douane je pakt ben je zwaar de klos. > trouwens met lasers en bbguns word je niet gepakt.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef LintuxCx het volgende:
In een van de vorige topics gaf iemand (Unknown90) aan dat 'ie zo'n iPhone imitatie gekocht heeft. Hoe bevalt die? Heeft iemand anders het geprobeerd?
Ik zie geen enkele reden waarom jouw iphone imitatie eruit gepikt zou worden.. Onzin dusquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Als de douane je pakt ben je zwaar de klos. > trouwens met lasers en bbguns word je niet gepakt.
en iphone fake =crap
je bent niet de klos, je krijgt een brief of je afstand wil doen van het artikel,dus alleen geld kwijt. als je het anoniem laat versturen is er een erg kleine kans dat ze jouw pakket eruit vissen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Als de douane je pakt ben je zwaar de klos. > trouwens met lasers en bbguns word je niet gepakt.
en iphone fake =crap
heb helemaal niks in mijn handen gehad. ik heb een oude samsung, die het nog prima doet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:12 schreef Stinosss het volgende:
Altijd 1888 adden.
Hier is het iig nog nooit voorgekomen dat ik extra moest dokken met regular airmail.
Blijkbaar heb je hem nog niet in je handen gehad. Laat me raden, je hebt een HTC of G1? Omnia?
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef juan123nl het volgende:
wat betekend ETA eigenlijk, de datum waarop iets beschikbaar is?
Binnen 2 seconden gevonden met google met als zoekwoord: ETA.quote:Estimated time of arrival, letterlijk geschatte tijd van aankomst om de tijd aan te geven waarop een voertuig bij een halte wordt verwacht
ik had het geprobeerd;)quote:
Euskadi Ta Askatasuna - Wikipedia
De Euskadi Ta Askatasuna (Nederlands: Baskenland en Vrijheid), beter bekend onder de afkorting ETA en onder de naam Baskische Afscheidingsbeweging, ...
nl.wikipedia.org/wiki/Euskadi_Ta_Askatasuna - 48k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
#
ETA - Wikipedia
- 00:23
8 jan 2009 ... Dit is een doorverwijspagina, bedoeld om onderscheid te maken tussen de verschillende betekenissen en gebruiken van de term ETA. ...
nl.wikipedia.org/wiki/ETA - 19k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Meer resultaten van nl.wikipedia.org »
#
Evangelische Theologische Academie | Welkom
Deeltijdopleidingen met theoretische en praktische toerusting voor taken in de eigen kerk. Informatie over organisatie en onderwijs.
www.eta2.nl/ - 18k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
EMS = express shipping ?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is erg slecht.
Stond op DX forums.
Bij DX verkopen ze ook geen iPhonesquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb helemaal niks in mijn handen gehad. ik heb een oude samsung, die het nog prima doet.
mocht ie kapot gaan, wil ik wel de stap wagen om bij dx een phone te bestellen,maar het wordt iig geen iphone dingens
Klopt, is idd mijn actie. Helaas is de site nu down ja. Is middels deze proxysite wel te bereiken: http://verbergmijnip.nl/quote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef Andyy het volgende:
@Stinosss
dat in je sig, is dat jouw inkoopactie ?
site is nu down maar laatst was er 1 met 50 kitmarkers waarbij ik helaas net te laat was
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:21 schreef Dionysiou het volgende:
Welke speaker is beter?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14429
of..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19997
Niet qua mogelijkheden maar qua geluid.
Ik heb dat horloge ook, bij mij ging hij na 2 maanden kapot, pinnetje van de armband was verbogen en gebroken.quote:
hahaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:47 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bij DX verkopen ze ook geen iPhones.
Linkje?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:47 schreef tonja het volgende:
Speciaal nog even voor racerDKB, een tijd geleden had ik een lichttent besteld. Ik heb deze foto gemaakt met een filmlamp die ik op de tent richtte.
Er is dus maar 1 lichtbron, maar door de tent is het licht perfect verstrooid.
[ afbeelding ]
Oh ja, de foto is natuurlijk ook kei-grappig
Da's wel zonde voor zo'n mooi horloge, maar ik ga hem toch wel bestellen. Zit nog wel te twijfelen tussen dat gouden of dat zilveren uurwerk.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb dat horloge ook, bij mij ging hij na 2 maanden kapot, pinnetje van de armband was verbogen en gebroken.
Hier ook! En heb al 2 dagen geleden mailtje gestuurd. Normaal direct antwoord, nu wachttijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:11 schreef Karina het volgende:
Ze zijn wel erg traag met verzenden de laatste tijd. Ik zit al bijna drie weken op een simpele laptopmuis te wachten en de scheermesjes die ik heb besteld, staat al bijna twee weken op waiting for supplier
Dat kun je wel willen, maar dan moet je toch echt een maand wachten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef Dionysiou het volgende:
Reageer even DX'ers
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.264796
Door Stinosss keek ik op Samenkopen.net, en nu wil ik Triops
Ach gutquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:16 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hier ook! En heb al 2 dagen geleden mailtje gestuurd. Normaal direct antwoord, nu wachttijd.
Snap niet wat er aan de hand is....
Klopt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:46 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Dat kun je wel willen, maar dan moet je toch echt een maand wachten!
Ja, maar dan moet je ze wel goed verzorgen en niet aan je kat voeren ofzo wat al op DX word aanbevolenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Overigens zijn het best geniale beestjes zeg... leuk om te hebben!
Hier heb/had ik zelf ook veel last van, maar als je genoeg saldo op beide rekeningen hebt staan moet je het gewoon een paar keer achter elkaar proberen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:28 schreef henkjan90 het volgende:
"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron."
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:42 schreef Dountill het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de duur van het versturen van HongKong post? Vorige keer duurde het maar 7 daagjes ofzo. Ik heb nu een bestelling die al vanaf 22 Jan al richting "The Netherlands" is. Kan dit nog, of is het heel laat?
hangt er natuurlijk maar net vanaf wat ze op voorraad hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:58 schreef Granaatappel het volgende:
Wel raar, order van gisteren staat nu al op Packaging. Order van 2 weken geleden is nog Waiting for Supplier?
Klopt maar mijn andere 2 orders van 2 weken geleden staan nu nog steeds als in-stock op de productpagina.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt er natuurlijk maar net vanaf wat ze op voorraad hebben
Ik zou de zilveren nemen, die ziet er minder nep uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:05 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Klopt maar mijn andere 2 orders van 2 weken geleden staan nu nog steeds als in-stock op de productpagina.
Kan trouwens echt geen keuze maken tussen deze twee (zilver of goud uurwerk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wajoow, die dingen zijn kankervet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef Dionysiou het volgende:
Reageer even DX'ers
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef Dountill het volgende:
Hoor net van mijn broertje dat mijn pakketje eindelijk binnen is gekomen
Dankjewel, heeft zo lang geduurt voordat hongkong post iets van zich liet horen. maja, na 2 maand...quote:
Yupz.. Steeds meer pubers zonder geld die alleen maar bbguns kunnen bestellen om vervolgens te janken dat het lang duurt voordat ze binnen zijn. Om dit vervolgens elke pagina te vragen terwijl het 2 posts eerder gevraagd is. Tip:quote:
Ik twijfel ook nog steedsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef Granaatappel het volgende:
Heb toch maar sku.14045 besteld, het zilveren horloge, echt een mooi ding. Nu maar weer eens even stoppen met bestellen.
Ik had voor goud gegaan, puur omdat ik hem mooier vind niet om het feit dat hij dan nepper zou moeten zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steedsIk denk dat ik ook voor de zilveren ga, though...
kom je laat mee aan dan, die bezorgtijden van DX kennende..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef Samsonneke het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.15433
Misschien wel leuk voor ValentijnDenk dat ze zoiets wel schattig vindt.
Inderdaad, niet echt 'nepper', het is toch geen echt goud maar gewoon 'brass', of hoe dat hier ook heet. Ik vind dat gouden uurwerk iets minder, te flashy, te overdreven. Ik vind het zilveren uurwerk mooi bij de rest van het horloge passen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had voor goud gegaan, puur omdat ik hem mooier vind niet om het feit dat hij dan nepper zou moeten zijn
Die zijn echt heel leuk! Ik heb ze eens gehad, maar zo'n klein setje was 8 euro ofzo, dus ik hoop dat DX ze eens in hun assortiment krijgen.quote:
Of het precies sea-monkeys worden weet ik niet, maar wat worden deze dingen? Lijkt me er toch familie vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef Dionysiou het volgende:
Reageer even DX'ers
Die zee apen kunnen prima dienen als voedsel voor de Triops.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:34 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Of het precies sea-monkeys worden weet ik niet, maar wat worden deze dingen? Lijkt me er toch familie van
Edit: Las net verder in het DX topic, deze dingen zijn dus anders... had het nog niet gezien![]()
Uhh nope als het goed is komt er dan na enkele dagen dit te staan:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef Dionysiou het volgende:
Het DX systeem is niet waterdicht, als je bijvoorbeeld dingen koopt aan 100 dollar krijg je 10 DX punten. Dan kan je je order cancellen en blijven je DX punten staan
Ahh oke, had weekje terug een order afgebroken en geen punten afrek maarja, mischien komt dat nog..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uhh nope als het goed is komt er dan na enkele dagen dit te staan:
($11.00) (-1 pts) Active (Adjustment) Refund
Is trouwens wel leuk ook als het minder dan $10 is gaat er 1 punt af..
($5.97) (-1 pts) Active (Adjustment) Refund
Maar goed om daar nou over te zeiken
Leg je muishand dan eens op een versnellingspook en rij de grens overquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Zapper het volgende:
Maar toch even serieus nog over die BB Guns hè
Kan ik ze verdorie nu wel of niet bestellen zonder oom agent op de stoep te krijgen?
Zag toch een aantal berichten van bestelde geweertjes, dus mijn muishand begint weer te jeuken.
Er zijn al meerdere mensen op DX Forums die uit Nederland komen die ze gewoon ontvangen hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Zapper het volgende:
Maar toch even serieus nog over die BB Guns hè
Kan ik ze verdorie nu wel of niet bestellen zonder oom agent op de stoep te krijgen?
Zag toch een aantal berichten van bestelde geweertjes, dus mijn muishand begint weer te jeuken.
Dat is een optie als het bij DX niet luktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef mstr het volgende:
Leg je muishand dan eens op een versnellingspook en rij de grens over
Heb je misschien een linkje voor me?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
Er zijn al meerdere mensen op DX Forums die uit Nederland komen die ze gewoon ontvangen hebben.
Ook reviewers uit NL die ze gewoon hebben.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Linkje?
Deze?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5224
quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 23:47 schreef tonja het volgende:
Speciaal nog even voor racerDKB, een tijd geleden had ik een lichttent besteld. Ik heb deze foto gemaakt met een filmlamp die ik op de tent richtte.
Er is dus maar 1 lichtbron, maar door de tent is het licht perfect verstrooid.
[afbeelding]
Oh ja, de foto is natuurlijk ook kei-grappig
Koper..?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echt 'nepper', het is toch geen echt goud maar gewoon 'brass', of hoe dat hier ook heet. Ik vind dat gouden uurwerk iets minder, te flashy, te overdreven. Ik vind het zilveren uurwerk mooi bij de rest van het horloge passen.
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef Maruna het volgende:
gaat hard met de topics!
Mijn order is eindelijk shipped! 8 januari geplaatst, 3 februari shipped.. Worst shipping ever
Hij bedoelt dat dat uurwerk niet van brass is maar van koper neem ik aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Koper is geen 'brass'. Dat is 'copper'.
Even opgezocht: het is messing.
Even kijken of je iemand bezwangert hebt met carnaval?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef gers het volgende:
Even wat zwangerschapstesten besteld hopelijk zijn ze er voor carnaval
Nee ik ga als dokterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Even kijken of je iemand bezwangert hebt met carnaval?
Hallo, mijn order duurt ook hééééél lang.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef mstr het volgende:
Jahaaaa! Nu weten we het wel van iedereen.
http://www.candlepowerforums.com/vb/quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef gers het volgende:
Hier was toch ook ooit een site geplaatst waar ze alle flashlights hadden getest?
weet iemand die nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |