Uhh nope als het goed is komt er dan na enkele dagen dit te staan:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef Dionysiou het volgende:
Het DX systeem is niet waterdicht, als je bijvoorbeeld dingen koopt aan 100 dollar krijg je 10 DX punten. Dan kan je je order cancellen en blijven je DX punten staan
Ahh oke, had weekje terug een order afgebroken en geen punten afrek maarja, mischien komt dat nog..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uhh nope als het goed is komt er dan na enkele dagen dit te staan:
($11.00) (-1 pts) Active (Adjustment) Refund
Is trouwens wel leuk ook als het minder dan $10 is gaat er 1 punt af..
($5.97) (-1 pts) Active (Adjustment) Refund
Maar goed om daar nou over te zeiken
Leg je muishand dan eens op een versnellingspook en rij de grens overquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Zapper het volgende:
Maar toch even serieus nog over die BB Guns hè
Kan ik ze verdorie nu wel of niet bestellen zonder oom agent op de stoep te krijgen?
Zag toch een aantal berichten van bestelde geweertjes, dus mijn muishand begint weer te jeuken.
Er zijn al meerdere mensen op DX Forums die uit Nederland komen die ze gewoon ontvangen hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Zapper het volgende:
Maar toch even serieus nog over die BB Guns hè
Kan ik ze verdorie nu wel of niet bestellen zonder oom agent op de stoep te krijgen?
Zag toch een aantal berichten van bestelde geweertjes, dus mijn muishand begint weer te jeuken.
Dat is een optie als het bij DX niet luktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef mstr het volgende:
Leg je muishand dan eens op een versnellingspook en rij de grens over
Heb je misschien een linkje voor me?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
Er zijn al meerdere mensen op DX Forums die uit Nederland komen die ze gewoon ontvangen hebben.
Ook reviewers uit NL die ze gewoon hebben.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Linkje?
Deze?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5224
quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 23:47 schreef tonja het volgende:
Speciaal nog even voor racerDKB, een tijd geleden had ik een lichttent besteld. Ik heb deze foto gemaakt met een filmlamp die ik op de tent richtte.
Er is dus maar 1 lichtbron, maar door de tent is het licht perfect verstrooid.
[afbeelding]
Oh ja, de foto is natuurlijk ook kei-grappig
Koper..?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echt 'nepper', het is toch geen echt goud maar gewoon 'brass', of hoe dat hier ook heet. Ik vind dat gouden uurwerk iets minder, te flashy, te overdreven. Ik vind het zilveren uurwerk mooi bij de rest van het horloge passen.
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef Maruna het volgende:
gaat hard met de topics!
Mijn order is eindelijk shipped! 8 januari geplaatst, 3 februari shipped.. Worst shipping ever
Hij bedoelt dat dat uurwerk niet van brass is maar van koper neem ik aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Koper is geen 'brass'. Dat is 'copper'.
Even opgezocht: het is messing.
Even kijken of je iemand bezwangert hebt met carnaval?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef gers het volgende:
Even wat zwangerschapstesten besteld hopelijk zijn ze er voor carnaval
Nee ik ga als dokterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Even kijken of je iemand bezwangert hebt met carnaval?
Hallo, mijn order duurt ook hééééél lang.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef mstr het volgende:
Jahaaaa! Nu weten we het wel van iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |