Klopt maar mijn andere 2 orders van 2 weken geleden staan nu nog steeds als in-stock op de productpagina.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt er natuurlijk maar net vanaf wat ze op voorraad hebben
Ik zou de zilveren nemen, die ziet er minder nep uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:05 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Klopt maar mijn andere 2 orders van 2 weken geleden staan nu nog steeds als in-stock op de productpagina.
Kan trouwens echt geen keuze maken tussen deze twee (zilver of goud uurwerk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wajoow, die dingen zijn kankervet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef Dionysiou het volgende:
Reageer even DX'ers
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.264796
Door Stinosss keek ik op Samenkopen.net, en nu wil ik Triops
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef Dountill het volgende:
Hoor net van mijn broertje dat mijn pakketje eindelijk binnen is gekomen
Dankjewel, heeft zo lang geduurt voordat hongkong post iets van zich liet horen. maja, na 2 maand...quote:
Yupz.. Steeds meer pubers zonder geld die alleen maar bbguns kunnen bestellen om vervolgens te janken dat het lang duurt voordat ze binnen zijn. Om dit vervolgens elke pagina te vragen terwijl het 2 posts eerder gevraagd is. Tip:quote:
Ik twijfel ook nog steedsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef Granaatappel het volgende:
Heb toch maar sku.14045 besteld, het zilveren horloge, echt een mooi ding. Nu maar weer eens even stoppen met bestellen.
Ik had voor goud gegaan, puur omdat ik hem mooier vind niet om het feit dat hij dan nepper zou moeten zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steedsIk denk dat ik ook voor de zilveren ga, though...
kom je laat mee aan dan, die bezorgtijden van DX kennende..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef Samsonneke het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.15433
Misschien wel leuk voor ValentijnDenk dat ze zoiets wel schattig vindt.
Inderdaad, niet echt 'nepper', het is toch geen echt goud maar gewoon 'brass', of hoe dat hier ook heet. Ik vind dat gouden uurwerk iets minder, te flashy, te overdreven. Ik vind het zilveren uurwerk mooi bij de rest van het horloge passen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had voor goud gegaan, puur omdat ik hem mooier vind niet om het feit dat hij dan nepper zou moeten zijn
Die zijn echt heel leuk! Ik heb ze eens gehad, maar zo'n klein setje was 8 euro ofzo, dus ik hoop dat DX ze eens in hun assortiment krijgen.quote:
Of het precies sea-monkeys worden weet ik niet, maar wat worden deze dingen? Lijkt me er toch familie vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef Dionysiou het volgende:
Reageer even DX'ers
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.264796
Door Stinosss keek ik op Samenkopen.net, en nu wil ik Triops
Die zee apen kunnen prima dienen als voedsel voor de Triops.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:34 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Of het precies sea-monkeys worden weet ik niet, maar wat worden deze dingen? Lijkt me er toch familie van
Edit: Las net verder in het DX topic, deze dingen zijn dus anders... had het nog niet gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |