maar als je via ems besteld moet je dan niet altijd invoerrechten en douanebelasting ed.. betalen?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:03 schreef Flubberbal het volgende:
Mijn "dure" orders die legaal zijn laat ik altijd per EMS versturen. Dit kost wel wat duurder voor verzending naar Nederland.
Kun je lezen?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef Metal666 het volgende:
[..]
maar als je via ems besteld moet je dan niet altijd invoerrechten en douanebelasting ed.. betalen?
Fuck mequote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef Metal666 het volgende:
[..]
maar als je via ems besteld moet je dan niet altijd invoerrechten en douanebelasting ed.. betalen?
Ja, breng eens wat geduld op.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef julian6 het volgende:
Heeft 't nou met chinees nieuwjaar te maken dat het zo lang duurt voor iets word verstuurd? Ik heb de 23ste wat besteld en is nog steeds niet verzonden..
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:02 schreef Flubberbal het volgende:
Klote tyfus DX!!! Gisteren BB Guns besteld en ze waren op voorraad, vandaag: ETA 34 days Back ordered!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klote tyfus DX!!! Gisteren BB Guns besteld en ze waren op voorraad, vandaag: ETA 34 days Back ordered!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil dit volgen =] en tvpquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef Flubberbal het volgende:
Heb alle type bb-guns die er waren en op voorraad zijn besteld. van ieder 1x . ik laat jullie weten
Moet je ff geduld hebben met zijn kankahklote-tyfus-ETA..quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jezus, doe ff normaal, en dat gekanker is helemaal nergens voor nodig
http://www.nu.nl/algemeen(...)zaak-nummer-een.htmlquote:Op maandag 2 februari 2009 13:39 schreef TCDD het volgende:
[..]
Ja hoor. Er zijn ook mensen die aanstoot nemen tot het woord Jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |