quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb mijn airsoft binnen! Leuk ding!
Laat maar komen die gadgets voor weinig, is die recessie toch nog ergens (een beetje) goed voor!quote:Volgens de Rabobank is het een illusie dat later in 2009 de economie weer zal herstellen. Bruggink denkt dat het onvermijdelijk is dat de Amerikaanse dollar onderuit gaat en het herstel van de wereldeconomie pas in 2011 zal inzetten.
Mja, DX is leuk, maar het is nog leuker als je maar 1/2 dagen op je pakje hoeft te wachten. of niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Andyy het volgende:
mensen die (onterecht) zeiken over de verzendtijd zouden een ban moeten krijgen
lulquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:34 schreef PedroN het volgende:
[..]
Laat maar komen die gadgets voor weinig, is die recessie toch nog ergens (een beetje) goed voor!
op elke pagina zeiken mensen terwijl het ons geen moer boeitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Yacht het volgende:
[..]
Mja, DX is leuk, maar het is nog leuker als je maar 1/2 dagen op je pakje hoeft te wachten. of niet?
Als ie écht flink onderuit gaat, als in: 1 EUR = 2 USD, dan wordt het leuk jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:34 schreef PedroN het volgende:
[..]
Laat maar komen die gadgets voor weinig, is die recessie toch nog ergens (een beetje) goed voor!
Ja? Dus de mensen hoeven niet meer te zeuren over of je opgepakt kan worden, jij hebt hem binnen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb mijn airsoft binnen! Leuk ding!
Dat dacht ik zelf ook al sinds het begin van de discussie tussen de mensen die te bang waren om te bestellen, maar je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef Stinosss het volgende:
Ik geloof er zelf ook niet zo in dat die dingen onderschept worden. Lasers en messen bestellen gaat ook gewoon.
uhuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:54 schreef TNA het volgende:
Ik zie deze reeks en de site voor het eerst, wat een briljante spullen!Je kunt dus gewoon een ledlampje voor 1 dollar kopen en dan komt het gratis uit Hong Kong deze kant op?
Juist! Ik heb ook de eerste keer zoiets besteld, stond er eigenlijk toch wel van versteld dat het voor dat geld hierheen kwam.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:54 schreef TNA het volgende:
Ik zie deze reeks en de site voor het eerst, wat een briljante spullen!Je kunt dus gewoon een ledlampje voor 1 dollar kopen en dan komt het gratis uit Hong Kong deze kant op?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:56 schreef Yacht het volgende:
[..]
uhu
alleen je moet er niet al te veel haast bij hebben.
Haast heb ik niet, ik kan het gewoon niet echt gelovenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:56 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Juist! Ik heb ook de eerste keer zoiets besteld, stond er eigenlijk toch wel van versteld dat het voor dat geld hierheen kwam.
hah oke.. wat heb je besteld (als je al wat besteld hebt)?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:59 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Haast heb ik niet, ik kan het gewoon niet echt geloven
Nog niets, maar ik ga hier echt wel onzinnige gadgets van een paar dollar inslaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef Yacht het volgende:
[..]
hah oke.. wat heb je besteld (als je al wat besteld hebt)?
Het is wel zo! Het allergoedkoopste dat je kan krijgen is een schroevendraaiertje voor de DS/DS Lite/Wii.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:59 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Haast heb ik niet, ik kan het gewoon niet echt geloven
oké, eerste keer dat ik op die site kwam zat ik echt een paar uur rond te kijken daar.. moest alleen paypal nog activeren toen dus kon nooit wat kopen. Inmiddels wel hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Nog niets, maar ik ga hier echt wel onzinnige gadgets van een paar dollar inslaan
Ah I see.. klinkt als een logische verklaring! Had Mao alleen geen rekening gehouden met Hollandse koopjesjagersquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is wel zo! Het allergoedkoopste dat je kan krijgen is een schroevendraaiertje voor de DS/DS Lite/Wii.
Voor $0,91 heb je hem op je deurmat liggen.
De reden waarom het verzenden zo goedkoop kan, is omdat de Chinese overheid enorme subsidies verstrekt voor het verzenden naar het buitenland. Ik las ergens dat 80-90% van de verzendkosten door de staat wordt betaalt.
Dit om de export aan te moedigen.
Slapen wordt met de minuut onaantrekkelijkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef Yacht het volgende:
[..]
oké, eerste keer dat ik op die site kwam zat ik echt een paar uur rond te kijken daar.. moest alleen paypal nog activeren toen dus kon nooit wat kopen. Inmiddels wel hoor
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:54 schreef TNA het volgende:
Leuk om te weten, thnx!quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is wel zo! Het allergoedkoopste dat je kan krijgen is een schroevendraaiertje voor de DS/DS Lite/Wii.
Voor $0,91 heb je hem op je deurmat liggen.
De reden waarom het verzenden zo goedkoop kan, is omdat de Chinese overheid enorme subsidies verstrekt voor het verzenden naar het buitenland. Ik las ergens dat 80-90% van de verzendkosten door de staat wordt betaalt.
Dit om de export aan te moedigen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:18 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het mooie is dat voor een pakje met een totale waarde van 81 dollarcent, de postbode in Nederland twee keer langs de deur moet en twee keer een formuliertje in moet vullen om dat pakje aan te bieden (als je niet thuis bent, bedoel ik) en dan vervolgens in het postkantoor weer iemand 10 minuten bezig is om je pakje te zoeken en in te scannen ed.
dat kost de TNT een hoop centjes![]()
![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12293 ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:30 schreef no1uknow het volgende:
TVP.
Weet iemand nog leuke kleine kutgadgets?
Heb me geld weer binnen dus dat kan er ook meteen weer uit.
Dat is toch het idee van Paypal? Het is een online bankrekening.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:50 schreef MC_MH het volgende:
Als je bij Dealextreme besteld. Kan je dan ook het geld van je Paypal account laten afschrijven. Dus niet van me bank rekening. zoja hoe dan
Nope.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja? Dus de mensen hoeven niet meer te zeuren over of je opgepakt kan worden, jij hebt hem binnen?
Bewijs het
Steeds meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:27 schreef PiRANiA het volgende:
Tering hoe veel mensen volgend deze reeks?
Het ziet er wel heel erg hetzelfde uit?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu ook ff een account bij Focalprice gemaakt, die hebben toch net weer ff andere dingen.
Sorry Dx.
Ja, qua shop wel, maar ben beetje gaan bladeren en zie toch veel andere spullen. Maar uiteraard ook heel veel hetzelfdequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel erg hetzelfde uit?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, qua shop wel, maar ben beetje gaan bladeren en zie toch veel andere spullen. Maar uiteraard ook heel veel hetzelfde.
Dat kan, bij Paypal kiezen voor de optie 'Geld toevoegen' of iets dergelijks, dan duurt het gemiddeld een week voordat het geld op je Paypal rekening staat. Dit is je tegoed, als je over het tegoed heen gaat, dan haalt Paypal automatisch het missende bedrag van je rekening af.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:50 schreef MC_MH het volgende:
Als je bij Dealextreme besteld. Kan je dan ook het geld van je Paypal account laten afschrijven. Dus niet van me bank rekening. zoja hoe dan
Nou bij mij niet hoor. Ik kom dan gewoon in de min.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
als je over het tegoed heen gaat, dan haalt Paypal automatisch het missende bedrag van je rekening af.
DX doet idd meer moeite om geen gezeur te krijgen met merkrechten enzo. Het gebeurt volgens mij ook wel vaak dat als ze bijvoorbeeld een lading Sony branded Memory Sticks binnen krijgen, er gewoon met een stift overheen gaan. Niet echt een mooie oplossing, maar wel netjes imho.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Ik krijg bij FP het idee dat ze veel bewuster 'genuine' producten verkopen. Bij DX hebben oordopjes enzo vaak niet het merk wat ze namaken, maar bij FP maken ze juist veel reclame met het merk, terwijl het evengoed nep is
Trouwens, de Creative EP-630 namaak bij FP kan ik wel aanraden, voor het geld goede doppen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik laat paypal het meteen van mijn girorekening afschrijven. Die paar euro elke keer.
Hoogste bedrag ineens was geloof ik 60 dollar, maar ik doe nu alles in kleine bestelligen. Kan en door de brievenbus en ze hoeven niet te wachten tot de hele bestelling er is.
Soms wel, soms niet. En dit kost me niets extra's en het andere voordeel, dat het door de bus past, is er ook nog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, want van de grote bestellingen die ik heb gedaan werden door dx zelf opgesplits in verschillende pakketjes als een deel nog niet beschikbaar was
Whehe, en de mannetjes van TNT maar lopen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik laat paypal het meteen van mijn girorekening afschrijven. Die paar euro elke keer.
Hoogste bedrag ineens was geloof ik 60 dollar, maar ik doe nu alles in kleine bestelligen. Kan en door de brievenbus en ze hoeven niet te wachten tot de hele bestelling er is.
Werkt Focalprice verder hetzelfde als DealExtreme?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu ook ff een account bij Focalprice gemaakt, die hebben toch net weer ff andere dingen.
Sorry Dx.
$0.01, weet je wel hoeveel dat in euro's is?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Bobsch het volgende:
Ja werkt verder hetzelfde. Betalen met PayPal en gratis verzending. FP heeft vaak nog leuke aanbiedingen erbij die je voor $0.01 bij een bestelling kan toevoegen
Meteen de set van 10 zwangerschapstesten erbij bestellenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef TNA het volgende:
Heeft iemand het al aangedurft om bij een onenightstand de 50 condooms voor $3.84 te testen?
[ afbeelding ]
Maar schat, er staat dat ze elektronisch zijn getesteoot!
Geen idee, bij mij in ieder geval op de manier die ik eerder heb beschreven. Ligt misschien aan welke bankrekening je gekoppeld staat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou bij mij niet hoor. Ik kom dan gewoon in de min.
Ik heb andere besteld, maar die staan op pending.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef TNA het volgende:
Heeft iemand het al aangedurfd om bij een onenightstand de 50 condooms voor $3.84 te testen?
[ afbeelding ]
Maar schat, er staat dat ze elektronisch zijn getesteoot!
Alles staat op pending, hoevaak moeten we het nog herhalen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:54 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Ik heb andere besteld, maar die staan op pending.
Ander artikel van die order is al verzonden (Shipped) en een andere order staat klaar (Ready). Bij jou mag het zo zijn dat alles op Pending staat, maar bij mij niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles staat op pending, hoevaak moeten we het nog herhalen?.
Deze zijn wel oké.quote:
Die doe ik maar, die ene van RacerDBK, die oranje gaan keisnel kapot.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef NextTVH het volgende:
Deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18470 vind ik de beste:)
quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van Paypal? Het is een online bankrekening.
Dat geld op je PayPal, staat dat er in euro's of dollars?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef MC_MH het volgende:
[..]
Ja maar hoe doe je dat bij DX. want ik had vandeweek iets besteld en toen werd het via paypal van me abn amro rekening gehaald. En dat wil ik niet. Ik heb vandeweek geld op me paypal rekening staan en daarvan wil ik het doen. niet van me abn amro
Hoeft niet perse ik stort gewoon geld op me PP en dan gebruikt ie dat inplaats me het af te halen van me Postbank rekening.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat geld op je PayPal, staat dat er in euro's of dollars?
Als je nu bij aantal euro's een bedrag hebt staan, en aantal dollar helemaal niks (0.00 dus), moet je eerst even die euro's omzetten naar dollars.
Mwa, is dat wel zo slim denk je?quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 19:27 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Maar als de koerst weer boven de 1,40 staat zet ik me euros wel om naar dollars.
Dat gaat echt geen probleem worden hoor. Ik doe dat er nooit bij en bestel geregeld voor boven de 20 euro. In deze topics ook nooit gelezen dat iemand er problemen mee kreeg (betalen).quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Net een order geplaatst van 83 dollar maar vergeten die Drop Shipment/Gift erbij te doen. Nu maar even mailen.
Ik zou alsnog registreren, waarom zou je het niet doen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 20:44 schreef TNA het volgende:
Ik heb net, voordat ik me heb geregistreerd, zo'n bluetooth-usb-aansluiting gekocht, PayPal-bevestiging ontvangen. Hoefde me blijkbaar niet eens te registrerenOrdernummer wordt nog niet herkend, maar dat zal na Chinees Nieuwjaar wel komen I guess?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 20:50 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Net een order geplaatst van 83 dollar maar vergeten die Drop Shipment/Gift erbij te doen. Nu maar even mailen.
Tevens moet ik w88 tot 2/5 totdat een bepaald product binnen is. Daarna zal het verzonden worden. Beter gebeurt het allemaal snel. Wil het spul 21 februari binnen hebben
Ship To: JeukAanMeNaad
PLAATS, PROVINCIE, POSTCODE
NETHERLANDS
gaat dit goed? Of kan ik de state/province beter weg halen bij mijn adres gegevens?
Geregistreerd en keurig mijn orders (die sleutelhangers zijn zo goedkoopquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou alsnog registreren, waarom zou je het niet doen?
Je krijgt DX points, je kan een wishlist houden, etc.
En orders bekijken kan ook pas na registreren, geloof ik.
Dus gewoon nu nog even registreren, op éxact hetzelfde emailadres als waarmee je hebt betaald, dan komt die order gewoon op dat email adres te staan. Dus als je je registreert zou er al 1 order in je order list moeten staan.
niet DX maar FPquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:41 schreef Wunny het volgende:
Welke oordoppen zijn het beste op DX?
Check je PM ffequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:25 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje een terugbetaling van DX is ''tijdelijk geblokkeert'' ik weet niet echt de reden dit is alles wat ik weet:
[ afbeelding ]
Grappig dat iedereen die zwarte FiiO speakers willen kopen, ik krijg hem toch als eerst
Als je iets cancelt dan blokkeren ze je rekening tijdelijk, totdat PayPal het geld weer terug naar jou heeft gestort.quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 21:25 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje een terugbetaling van DX is ''tijdelijk geblokkeert'' ik weet niet echt de reden dit is alles wat ik weet:
[afbeelding]
Grappig dat iedereen die zwarte FiiO speakers willen kopen, ik krijg hem toch als eerst
Lees de OP eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:26 schreef Landgeld het volgende:
Van mij mag DX wel weer aan het werk :s. Bestelling van de 22e staat nog op 'waiting for supplier'
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, als ik dit in mijn PC douw kan ik dan dingen van mijn PC naar mijn mobiel via Bluetooth sturen? Of dingen van mijn mobiel naar mijn PC sturen draadloos met Bluetooth?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6677
Kan allebei.quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 23:37 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, als ik dit in mijn PC douw kan ik dan dingen van mijn PC naar mijn mobiel via Bluetooth sturen? Of dingen van mijn mobiel naar mijn PC sturen draadloos met Bluetooth?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6677
Ik hoef niet perse die, maar hij zag er mooi, stevig en goed uit..quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan allebei.
PC naar Mobiel en vice versa.
Waarom wil je perse die?
Deze zijn naar mijn idee beter, goedkoper ook nog:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan allebei.
PC naar Mobiel en vice versa.
Waarom wil je perse die?
Deze zijn naar mijn idee beter, goedkoper ook nog:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:51 schreef Dionysiou het volgende:
En ik ga weer 1 maand stoppen met DX
'T zal wel weer niet zo makkelijk worden met al die leuke gadgets maarja life is hard.
Het bereik is minder. En hij is ruim 3 keer zo duur.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:58 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
omdat op die duurdere meer apparaten kunnen inloggen
waarom zijn die jij kiest in jouw opinie 'beter'???
Herkenbaar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:56 schreef Granaatappel het volgende:
Elke keer pleur ik van alles in mijn karretje en als ik dan weer wil gaan betalen, haal ik bijna alles weer weg als ik erover na denk wat ik ermee doe, je doet er eigenlijk niks mee, meerdere fokkers die zich hierin herkennen? Of kopen jullie gewoon alles wat je ziet.
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef Saak het volgende:
Weet nou iemand hoe groot die kleine compressed towels zijn?![]()
En nog een vraag: Ik moet na een bestelling ook telefoon nummer en state invullen. Telefoonnummer is geen probleem maar moet ik bij state dan mijn provincie invullen?
Zuid Holland doe ik altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef Saak het volgende:
Weet nou iemand hoe groot die kleine compressed towels zijn?![]()
En nog een vraag: Ik moet na een bestelling ook telefoon nummer en state invullen. Telefoonnummer is geen probleem maar moet ik bij state dan mijn provincie invullen?
Hoe groot dan?quote:
Ja, vorige topic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef g0dz0r het volgende:
Ik heb er niks aan maar is deze: www.mp4nation.net hier al voorbij gekomen?
Niet alles is spotgoedkoop nee, bijv externe HD kastjes voor 3,5inch HD's zijn ook niet super goedkoop.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef Jarno het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een leuke, kleine (qua formaat), grote (qua capaciteit) USB stick, iets van 4 of 8GB dus ik dacht, nou, die fiets ik wel ff van DX vandaan... Maar ben ik nou erg gek als ik die prijzen niet erg bijzonder vind voor dit soort zaken...?
Wat vind je van die laser pen? Heb die namelijk gekocht in Beijing voor 5 euro. Schijnt wel ziekelijk verquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef Saak het volgende:
Heb nu al 5 dingetjes besteld waaronder Green Laser Pointer Pen 50mW en heb gelijk BTY Super AAA 1.5V Primary Alkaline Battery (20-Pack) erbij gedaan. Iemand ervaring met die lasers?
En bestellen doe ik trouwens gewoon per item hoor. Die DXpoints kunnen m'n kont kussen. Ik verdien ze wel met foto's of reacties als ik die punten zo graag wil.
Ik vraag juist aan jou wat je er van vindt want ik heb hem net een uurtje terug besteld.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat vind je van die laser pen? Heb die namelijk gekocht in Beijing voor 5 euro. Schijnt wel ziekelijk ver
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ze zullen bij Dx nu eerst de "voorraad" binnengekomen bestellingen moeten verwerken etc. het zal nog wel ff duren voor alles weer op normale snelheid is denk ik.
wat komt me dit bekend voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Ik ben inmiddels zo verwend dat ik alles boven de 2 dollar duur vind
Zoiets zouden ze in de openingspost moeten zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef dery1990 het volgende:
Wist niet dat ze een break hadden. Ik dacht al ; het duurt zo lang.
Op die suntangec hebben ze ook allemaal lacoste polo's vast nepquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef g0dz0r het volgende:
Ik heb weer wat sites gevonden:![]()
www.liangdianup.com (alleen voor grote aantallen interessant)
www.yoocart.com (voor mensen die tattoo guns en kogelvrije vesten zoeken)
www.suntangec.com
www.tomtop.com
Ongetwijfeld, heb met deze sites overigens geen ervaring, kwam ze alleen tegen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Op die suntangec hebben ze ook allemaal lacoste polo's vast nep
Ongeveerquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:34 schreef Yacht het volgende:
die plugin in OP is wel relax.. is dat ding ook up-to-date? of is het ongeveer
Voor zo'n 7 euro (9.27 USD), heb je dit leuke BMW USB-stickje van 4gig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef Jarno het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een leuke, kleine (qua formaat), grote (qua capaciteit) USB stick, iets van 4 of 8GB dus ik dacht, nou, die fiets ik wel ff van DX vandaan... Maar ben ik nou erg gek als ik die prijzen niet erg bijzonder vind voor dit soort zaken...?
eerste is nog duur ; ondanks als je er veel koopt ;quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef g0dz0r het volgende:
www.suntangec.com
www.tomtop.com
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Op die suntangec hebben ze ook allemaal lacoste polo's vast nep
Daarom heb ik dat er ook bijgezet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
eerste is nog duur ; ondanks als je er veel koopt ;
Zo'n vest kan best handig zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef g0dz0r het volgende:
www.suntangec.com
www.tomtop.com
Hier heb je een triple:quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Junkie het volgende:
Mijn bestelling is ook binnengekomen.![]()
14ejanuari besteld, 23e verstuurd en 29e ontvangen.
[ link | afbeelding ]
Wat ik niet bij DX heb gevonden is een RCA female to female adapter
Of hebben jullie die welleens voorbij zien komen?
[ afbeelding ]
Dat is snel zeg!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Junkie het volgende:
Mijn bestelling is ook binnengekomen.![]()
14ejanuari besteld, 23e verstuurd en 29e ontvangen.
Mijne de 20e al...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat is snel zeg!!6 dagen! Mijn pakketje is 21e verstuurd, nog niets binnen....
Daarom, hopelijk komen ze nog morgen of overmorgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Mijne de 20e al...
Voorheen al mijn bestellingen (vier) binnen de 7 á 8 dagen...
Voor zover ik heb gezien wel, daar heb ik ze namelijk op uitgezocht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Bond het volgende:
[..]
Zo'n vest kan best handig zijn![]()
Zijn ze wel allemaal gratis verzenden?
Jottem, schrijven met 3 MB/s!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef Jarno het volgende:
Never mind, de Makro heeft 16GB voor 17 euro..
't Is maar voor nood. Vandaar dat ik eerst op DX aan het zoeken was. Ik had sowieso geen 20MB beest verwacht voor een tientje he.quote:
Ach, een paar volle weekenden overwerk en de achterstand is weer ingelopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Stinosss het volgende:
Hoelang zou DX wel niet bezig zijn om al die geplaatste bestellingen te processen :S. Ze hebben wsl echt een dikke achterstand opgelopen..
Ziet er niet goed uit denk ik helaas, Ik zie al van die vage forum berichten over hoe geweldig ze wel niet zijn , waarschijnlijk door hun zelf gepost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Stinosss het volgende:
Iemand btw ervaring met de hierboven genoemde site http://www.suntangec.com ???
Het feit dat ik bij mijn registratie al al mijn adresgegevens moet opgeven voelt al niet lekker..![]()
Ikzelf zou er niet bestellen in ieder geval, het meerendeel van wat ze verkopen is nep of illegaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Stinosss het volgende:
Iemand btw ervaring met de hierboven genoemde site http://www.suntangec.com ???
Het feit dat ik bij mijn registratie al al mijn adresgegevens moet opgeven voelt al niet lekker..![]()
Je bent de enige in dit topic zónder!quote:
of jee wil het risico lopen gepakt te worden , en een strafblad te krijgenquote:
wie weet halen ze het nog uit de verpakking vanwegede vormquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Resco het volgende:
Trouwens, ik heb net deze besteld:
[ afbeelding ]
Mag dat dan wel of ga ik hiermee ook een strafblad krijgen?
Wat DX verkapt eigenlijk ook is?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
En is het wel een echte webwinkel? Lijkt meer een soort alibaba, waar handelaren kunnen adverteren, dus dat je het niet direct kan kopen, maar dat het een soort tussenwebsite is.
Dankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hier heb je een triple:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.2627
Kan nu ook hoor, toch geen verzendkostenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dankje![]()
Die gaat mooi mee met de volgende bestelling.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Syrena het volgende:
Het dingetje dat ik had besteld om horloges open te maken werkt prima![]()
Ik krijg ze alleen niet meer dicht
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Syrena het volgende:
Het dingetje dat ik had besteld om horloges open te maken werkt prima![]()
Ik krijg ze alleen niet meer dicht
Zoveel onderdelen, kan je net zo goed die refurbished DS kopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:35 schreef Joene het volgende:
2 x M3 Flashcard besteld, Aantal Stylussen , 2x Touchscreen , 2 x Upperscreen.
Nou iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoveel onderdelen, kan je net zo goed die refurbished DS kopen.
Waar zijn de ads?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Dionysiou het volgende:
Gadver, ads op DX en ik kan niet meer inloggen op DX :S
heb je wel www.dealextreme.com gedaan en niet www.dealextreme.nl? Ik krijg ook ads bij .nlquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Dionysiou het volgende:
Gadver, ads op DX en ik kan niet meer inloggen op DX :S
Ik heb er een, maar nog geen GSM met simlockquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef NextTVH het volgende:
Heeft iemand ervaring I-smartsim kaarten op dealextreme ?:P
*** Heb mijn wachtwoord ingevoerd bij .nl fucking lul die ik ook ben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:30 schreef Metal666 het volgende:
[..]
heb je wel www.dealextreme.com gedaan en niet www.dealextreme.nl? Ik krijg ook ads bij .nl
Volgens mij kan het geen kwaad, naar mijn weten is de .nl slechts een refferer van iemand.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
*** Heb mijn wachtwoord ingevoerd bij .nl fucking lul die ik ook ben.
Verander hem gewoon bij de echte DXquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oke, nja ik verander zowieso even mijn wachtwoordquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens mij kan het geen kwaad, naar mijn weten is de .nl slechts een refferer van iemand.
Net als 200mw.com of iets dergelijks.
Ik zou persoonlijk voor deze gaan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18470 die heb ik ook besteld en komen bij mij volgende week aan denk ik..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of de iPod earphones die ze daar aanbieden voor nog geen 2 dollar van goede kwaliteit zijn? Ik heb er weer een stel gesloopt en ik heb geen zin om er 35 euro voor neer te leggen als ik er tien voor nog minder geld kan krijgen.
Dat kan vriendelijker, maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kneus![]()
Hij vraagt of er zoiets op DX staat, niet op google of andere sites
Zijn ze ook geschikt voor kleine oren? Ik heb nu een paar Sennheisers versleten die steeds uit mijn oren bleven vallen omdat de dopjes te groot waren..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:14 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zou persoonlijk voor deze gaan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18470 die heb ik ook besteld en komen bij mij volgende week aan denk ik..
Voor ¤6 ongeveer heb je ze. Is ook waarschijnlijk beter dan die 2$ dingen.
sowieso zijn die apple dopjes niet van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of de iPod earphones die ze daar aanbieden voor nog geen 2 dollar van goede kwaliteit zijn? Ik heb er weer een stel gesloopt en ik heb geen zin om er 35 euro voor neer te leggen als ik er tien voor nog minder geld kan krijgen.
hoeveel wil je aan oordopjes besteden ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zijn ze ook geschikt voor kleine oren? Ik heb nu een paar Sennheisers versleten die steeds uit mijn oren bleven vallen omdat de dopjes te groot waren..
''Voer'' je aansteker dan ook niet opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 16:29 schreef JoPiDo het volgende:
voor iedereen die die gasaanstekers met blauwe vlam kopen:
vandaag bij de Gamma voor 6 euro een soldeerbrander gekocht waar een veel dikkere vlam uit komt en ook iets betrouwbaarder is dan die dingen van DX (en ik had hem nog echt nodig ook)
al die related filmpjes van een paar sec van DX productenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef JoPiDo het volgende:
voor iedereen die die gasaanstekers met blauwe vlam kopen:
vandaag bij de Gamma voor 6 euro een soldeerbrander gekocht waar een veel dikkere vlam uit komt en ook iets betrouwbaarder is dan die dingen van DX (en ik had hem nog echt nodig ook)
Niet zoveel meer, ze gaan toch na een paar maanden kapot. Vorige setje Sennheisers waren 22 euro, dat besteed ik er niet snel weer aan, denk ik.quote:
Ja klopt, maar hij vroeg er om vooral met z'n sarcastische google link.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan vriendelijker, maar je hebt wel gelijk.
Chinees nieuwjaar ok, maar waarom moet elke doorgedraaide Chinees dan zonodig op een gong slaan en tegen de maan staan blaffen? Verzend mijn order stelletje spleetogenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:54 schreef Dionysiou het volgende:
Komt omdat ze chinees nieuwjaar hebben, vanavond/vannacht onze tijd gaan ze weer aan de bak
Copy paste?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:00 schreef Stinosss het volgende:
Gelukkig werk jij wel met oud/nieuw, en met de kerst ben jij natuurlijk ook van de partij?
Nee, maar ik werk dan ook niet voor DXquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:00 schreef Stinosss het volgende:
Gelukkig werk jij wel met oud/nieuw, en met de kerst ben jij natuurlijk ook van de partij?
Fijn dat ze weer beginnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:58 schreef Stinosss het volgende:
Vaak rond 1uur snachts beginnen ze. Tenmiste dan krijg ik mailtjes dat mijn orders worden geshipped.
Moet je doen, houdt er wel rekening mee dat de douane ze graag in beslag neemtquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
daar ga ik eens fijn een zooitje van bestellen voor de komende zomer
Spuit 10 voor 1 dollar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
weet iemand trouwens hoeveel DX punten je ongeveer voor iets van $10,- moet hebben?
wil graag http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13858
dat duurt inderdaad nog een hele tijd. Dan moet je gewoon 1150 euro uitgeven voordat je die Mario kunt krijgen....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef MacorgaZ het volgende:
10 punten = $1, dus dat duurt nog wel even.
Wat doen jullie in godsnaam met zo'n pen? mensen opnemen? (welke spycam, welke type had je?)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Joene94 het volgende:
Eindelijk m'n 4GB USB Spy Pen Camera binnen! En hij werkt perfect. Filmpjes zien er goed uit, en zelfs wanneer het een beetje donker is is de kwaliteit nog steeds goed. Ik vind de microfoon wel een beetje tegenvallen, omdat hij voor m'n gevoel erg hard staat (als je normaal praat hoor je het heel hard bij het filmpje). Dus dan maar wat zachter praten.
Dollar he, dus maar 900 euro ofzo. Dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
dat duurt inderdaad nog een hele tijd. Dan moet je gewoon 1150 euro uitgeven voordat je die Mario kunt krijgen....
Mijn iPod was ook nog geen 120 euro hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Andyy het volgende:
ze gaan niet binnen een paar maanden kapot
althans, hangt er vanaf hoe je er mee omgaat
en veel is relatief, mensen besteden wel 200+ euro aan een nieuwe Ipod en dan luisteren ze het met dopjes van een paar cent
Ik heb die en ik heb ze al regelmatig laten vallen en ze doen het nog gewoon goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mijn iPod was ook nog geen 120 euro hoor. Maar die oortjes die Dionysou aangaf van DX die gaan wel ff mee dus? Bestel ik die wel
.
Geen adapters gezien inderdaad, wel gewone, zie hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand op die sites ooit al eens een SD(HC) naar C-adapter gezien? Dus een CF-kaartje waar je een SD-kaartje in kun doen. Ik vind op DX niks, maar mss zoek ik op de verkeerde woorden.
shuriken inderdaad een mooi artikelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef -Trinity- het volgende:
Great. Ik zie ook fm converters staan, lijkt me ook wel handig... Hmz.
Edit: Holy shit, ze hebben ook shuriken. Damn.
Bedoel je deze http://www.yopool.com/uni(...)le-iphone-p-489.html ???quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand ervaring met YoPool.com (uit het lijstje in de OP)?
Kloppen de beschrijvingen daar een beetje, of niet?
Dat is namelijk de enige DX-a-like site die een mooie minimalistische iPhone 3G dock verkoopt, de rest is allemaal iPhone 1G only, en bij DX zelf 2x zo duur.
Nee, maar nu ik dat zo zie begin ik te twijfelen:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:32 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bedoel je deze http://www.yopool.com/uni(...)le-iphone-p-489.html ???
Tja, als jongen uit de 3e klas is het natuurlijk leuk om in de les een beetje te kloten met zo'n pen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat doen jullie in godsnaam met zo'n pen? mensen opnemen? (welke spycam, welke type had je?)
Ja die had ik al gevonden tnx.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Geen adapters gezien inderdaad, wel gewone, zie hier.
Je besteld er 1500 keer per week wat, en vervolgens ga je naar een heel andere URL toe..?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Erg dom ja, deed het net weer maar wat wil je als je net terug bent van je werk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je besteld er 1500 keer per week wat, en vervolgens ga je naar een heel andere URL toe..?Aderverkalking of zo?
![]()
SPAMquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:54 schreef pgsholland2001 het volgende:
is dit wel te vertrouwen?? scherpe prijzen anders...
Ik kijk zelf altijd naar de dagelijkse aanbiedingen, zoals ibood, 1dayfly, dagknaller, enzo.. Ze staan allemaal op
Das pech hebben. Misschien een microsd->CF adapter kopen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:09 schreef appelfapje het volgende:
Heb vandaag eens voor de verandering iets bij FP gekocht.
Een 2GB Compact Flash kaart namelijk.
Vandaag kreeg ik het spul binnen maar het was een 8GB Micro SD kaartje![]()
Ze hebben het dus verkeerd gestuurd.
Tja, misschien ondersteund zijn digitale camera dat niet..? OF zijn toestel waar die het op wilt gebruiken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Das pech hebben. Misschien een microsd->CF adapter kopen?
Gozer dat wordt sowieso ondersteund ga je inlezen ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:46 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Tja, misschien ondersteund zijn digitale camera dat niet..? OF zijn toestel waar die het op wilt gebruiken.
Ik ken geen apparatuur wat hiermee kan werken, meeste GPS'sen hebben een soort BNC aansluiting.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:36 schreef Flubberbal het volgende:
verkopen misschien?
Nee. ze zijn realistisch zwaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:24 schreef Flubberbal het volgende:
ik ben van plan een groot partij bbguns te importeren,.
zijn deze van plastic? zoja voelen ze ook goedkoop aan?
Het zijn geen high-end guns, maar ze kunnen ermee door.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:24 schreef Flubberbal het volgende:
ik ben van plan een groot partij bbguns te importeren,.
zijn deze van plastic? zoja voelen ze ook goedkoop aan?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888quote:* FREE to Apply: Dedicated Drop Shipment Accounts *
.
Tired of adding 1888 to all of your orders? DX dedicated drop shipment service is now available. To learn more and to apply, send us an e-mail at sales@volumerate.com and we will walk over with you the many exciting advantages of the brand new drop shipping service. Some advantages include:
.
- Hassle-free batch order creation and batch payment
- Centralized package monitoring
- 1888 drop shipping service automatically applied to all orders
- All small drop shipping orders will appear on one centralized billing statement
- Custom branded labels
- Dedicated account manager to look after your packages and provide feedbacks
- Customized volume discounts
Hoe oud ben je als ik vragen magquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:35 schreef Flubberbal het volgende:
Weet iemand welke het beste is voor een beginner ? ik wil ze zelf eerst uittesten.
trouwens, kunenn ze bijv. van 1m afstand (als ikgoed mik) dwars door een appel heen??
Is dat niet gewoon Volumerate wat daar omschreven staat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888
Hehe, dat maakt me niet zoveel uit, als ik $10 kan besparen ga ik niet moeilijk doen dat ik 10ct misloopquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:54 schreef neo2000 het volgende:
Je krijgt alleen waarsch. geen DX points..
Vanuit de bak?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef Flubberbal het volgende:
Heb alle type bb-guns die er waren en op voorraad zijn besteld. van ieder 1x . ik laat jullie weten
Wie zegt dat alles door de ''x-ray'' (quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 20:11 schreef Granaatappel het volgende:
Messen en lasers kunnen makkelijk door de x-ray, maar zo'n BB-gun zien ze meteen. Ben benieuwd of 'ie er doorheen komt.
Nu niet meerquote:
Ultimate Ears super.fi 5 proquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:06 schreef Ayca het volgende:
welke oordopjes raden jullie aan?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ultimate Ears super.fi 5 pro
Westone ES-3
Sennheiser IE-8
Phonak Audéo PFE
Shure SE-530
Westone 3
Etymotic ER-4p
prutserquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:55 schreef marp0 het volgende:
TVP
Ik heb mijn lamp van mijn slaapkamer gesloopt met die houten nunchaku![]()
En ik zie nu veel meer vette Nunchaku's en shurikens![]()
Binnenkort maar weer eens iets bestellen danmaar
ik heb het ook niet zo met silicone, daarom gebruik ik Comply foamiesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook een paar niet in-ear doppen?
Ik heb namelijk die CX300's, maar ik gebruik nu altijd gewoon mijn ''normale'' dopjes, omdat ik dat hele in-ear niet prettig vind.
Bij welke oortjes zitten die?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik heb het ook niet zo met silicone, daarom gebruik ik Comply foamies
Ik wil ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij welke oortjes zitten die?
En kan je die ook kopen voor een CX300 bijvoorbeeld?
http://www.complyfoam.com/quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij welke oortjes zitten die?
En kan je die ook kopen voor een CX300 bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |