Wat vind je van die laser pen? Heb die namelijk gekocht in Beijing voor 5 euro. Schijnt wel ziekelijk verquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef Saak het volgende:
Heb nu al 5 dingetjes besteld waaronder Green Laser Pointer Pen 50mW en heb gelijk BTY Super AAA 1.5V Primary Alkaline Battery (20-Pack) erbij gedaan. Iemand ervaring met die lasers?
En bestellen doe ik trouwens gewoon per item hoor. Die DXpoints kunnen m'n kont kussen. Ik verdien ze wel met foto's of reacties als ik die punten zo graag wil.
Ik vraag juist aan jou wat je er van vindt want ik heb hem net een uurtje terug besteld.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat vind je van die laser pen? Heb die namelijk gekocht in Beijing voor 5 euro. Schijnt wel ziekelijk ver
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ze zullen bij Dx nu eerst de "voorraad" binnengekomen bestellingen moeten verwerken etc. het zal nog wel ff duren voor alles weer op normale snelheid is denk ik.
wat komt me dit bekend voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Ik ben inmiddels zo verwend dat ik alles boven de 2 dollar duur vind
Zoiets zouden ze in de openingspost moeten zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef dery1990 het volgende:
Wist niet dat ze een break hadden. Ik dacht al ; het duurt zo lang.
Op die suntangec hebben ze ook allemaal lacoste polo's vast nepquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef g0dz0r het volgende:
Ik heb weer wat sites gevonden:![]()
www.liangdianup.com (alleen voor grote aantallen interessant)
www.yoocart.com (voor mensen die tattoo guns en kogelvrije vesten zoeken)
www.suntangec.com
www.tomtop.com
Ongetwijfeld, heb met deze sites overigens geen ervaring, kwam ze alleen tegen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Op die suntangec hebben ze ook allemaal lacoste polo's vast nep
Ongeveerquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:34 schreef Yacht het volgende:
die plugin in OP is wel relax.. is dat ding ook up-to-date? of is het ongeveer
Voor zo'n 7 euro (9.27 USD), heb je dit leuke BMW USB-stickje van 4gig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef Jarno het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een leuke, kleine (qua formaat), grote (qua capaciteit) USB stick, iets van 4 of 8GB dus ik dacht, nou, die fiets ik wel ff van DX vandaan... Maar ben ik nou erg gek als ik die prijzen niet erg bijzonder vind voor dit soort zaken...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |