Als je iets cancelt dan blokkeren ze je rekening tijdelijk, totdat PayPal het geld weer terug naar jou heeft gestort.quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 21:25 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje een terugbetaling van DX is ''tijdelijk geblokkeert'' ik weet niet echt de reden dit is alles wat ik weet:
[afbeelding]
Grappig dat iedereen die zwarte FiiO speakers willen kopen, ik krijg hem toch als eerst
Lees de OP eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:26 schreef Landgeld het volgende:
Van mij mag DX wel weer aan het werk :s. Bestelling van de 22e staat nog op 'waiting for supplier'
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, als ik dit in mijn PC douw kan ik dan dingen van mijn PC naar mijn mobiel via Bluetooth sturen? Of dingen van mijn mobiel naar mijn PC sturen draadloos met Bluetooth?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6677
Kan allebei.quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 23:37 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, als ik dit in mijn PC douw kan ik dan dingen van mijn PC naar mijn mobiel via Bluetooth sturen? Of dingen van mijn mobiel naar mijn PC sturen draadloos met Bluetooth?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6677
Ik hoef niet perse die, maar hij zag er mooi, stevig en goed uit..quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan allebei.
PC naar Mobiel en vice versa.
Waarom wil je perse die?
Deze zijn naar mijn idee beter, goedkoper ook nog:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan allebei.
PC naar Mobiel en vice versa.
Waarom wil je perse die?
Deze zijn naar mijn idee beter, goedkoper ook nog:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:51 schreef Dionysiou het volgende:
En ik ga weer 1 maand stoppen met DX
'T zal wel weer niet zo makkelijk worden met al die leuke gadgets maarja life is hard.
Het bereik is minder. En hij is ruim 3 keer zo duur.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:58 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
omdat op die duurdere meer apparaten kunnen inloggen
waarom zijn die jij kiest in jouw opinie 'beter'???
Herkenbaar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:56 schreef Granaatappel het volgende:
Elke keer pleur ik van alles in mijn karretje en als ik dan weer wil gaan betalen, haal ik bijna alles weer weg als ik erover na denk wat ik ermee doe, je doet er eigenlijk niks mee, meerdere fokkers die zich hierin herkennen? Of kopen jullie gewoon alles wat je ziet.
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef Saak het volgende:
Weet nou iemand hoe groot die kleine compressed towels zijn?![]()
En nog een vraag: Ik moet na een bestelling ook telefoon nummer en state invullen. Telefoonnummer is geen probleem maar moet ik bij state dan mijn provincie invullen?
Zuid Holland doe ik altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef Saak het volgende:
Weet nou iemand hoe groot die kleine compressed towels zijn?![]()
En nog een vraag: Ik moet na een bestelling ook telefoon nummer en state invullen. Telefoonnummer is geen probleem maar moet ik bij state dan mijn provincie invullen?
Hoe groot dan?quote:
Ja, vorige topic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef g0dz0r het volgende:
Ik heb er niks aan maar is deze: www.mp4nation.net hier al voorbij gekomen?
Niet alles is spotgoedkoop nee, bijv externe HD kastjes voor 3,5inch HD's zijn ook niet super goedkoop.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef Jarno het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een leuke, kleine (qua formaat), grote (qua capaciteit) USB stick, iets van 4 of 8GB dus ik dacht, nou, die fiets ik wel ff van DX vandaan... Maar ben ik nou erg gek als ik die prijzen niet erg bijzonder vind voor dit soort zaken...?
Wat vind je van die laser pen? Heb die namelijk gekocht in Beijing voor 5 euro. Schijnt wel ziekelijk verquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef Saak het volgende:
Heb nu al 5 dingetjes besteld waaronder Green Laser Pointer Pen 50mW en heb gelijk BTY Super AAA 1.5V Primary Alkaline Battery (20-Pack) erbij gedaan. Iemand ervaring met die lasers?
En bestellen doe ik trouwens gewoon per item hoor. Die DXpoints kunnen m'n kont kussen. Ik verdien ze wel met foto's of reacties als ik die punten zo graag wil.
Ik vraag juist aan jou wat je er van vindt want ik heb hem net een uurtje terug besteld.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat vind je van die laser pen? Heb die namelijk gekocht in Beijing voor 5 euro. Schijnt wel ziekelijk ver
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ze zullen bij Dx nu eerst de "voorraad" binnengekomen bestellingen moeten verwerken etc. het zal nog wel ff duren voor alles weer op normale snelheid is denk ik.
wat komt me dit bekend voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Ik ben inmiddels zo verwend dat ik alles boven de 2 dollar duur vind
Zoiets zouden ze in de openingspost moeten zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef dery1990 het volgende:
Wist niet dat ze een break hadden. Ik dacht al ; het duurt zo lang.
Op die suntangec hebben ze ook allemaal lacoste polo's vast nepquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef g0dz0r het volgende:
Ik heb weer wat sites gevonden:![]()
www.liangdianup.com (alleen voor grote aantallen interessant)
www.yoocart.com (voor mensen die tattoo guns en kogelvrije vesten zoeken)
www.suntangec.com
www.tomtop.com
Ongetwijfeld, heb met deze sites overigens geen ervaring, kwam ze alleen tegen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Op die suntangec hebben ze ook allemaal lacoste polo's vast nep
Ongeveerquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:34 schreef Yacht het volgende:
die plugin in OP is wel relax.. is dat ding ook up-to-date? of is het ongeveer
Voor zo'n 7 euro (9.27 USD), heb je dit leuke BMW USB-stickje van 4gig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef Jarno het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een leuke, kleine (qua formaat), grote (qua capaciteit) USB stick, iets van 4 of 8GB dus ik dacht, nou, die fiets ik wel ff van DX vandaan... Maar ben ik nou erg gek als ik die prijzen niet erg bijzonder vind voor dit soort zaken...?
eerste is nog duur ; ondanks als je er veel koopt ;quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef g0dz0r het volgende:
www.suntangec.com
www.tomtop.com
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Op die suntangec hebben ze ook allemaal lacoste polo's vast nep
Daarom heb ik dat er ook bijgezet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
eerste is nog duur ; ondanks als je er veel koopt ;
Zo'n vest kan best handig zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef g0dz0r het volgende:
www.suntangec.com
www.tomtop.com
Hier heb je een triple:quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Junkie het volgende:
Mijn bestelling is ook binnengekomen.![]()
14ejanuari besteld, 23e verstuurd en 29e ontvangen.
[ link | afbeelding ]
Wat ik niet bij DX heb gevonden is een RCA female to female adapter
Of hebben jullie die welleens voorbij zien komen?
[ afbeelding ]
Dat is snel zeg!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Junkie het volgende:
Mijn bestelling is ook binnengekomen.![]()
14ejanuari besteld, 23e verstuurd en 29e ontvangen.
Mijne de 20e al...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat is snel zeg!!6 dagen! Mijn pakketje is 21e verstuurd, nog niets binnen....
Daarom, hopelijk komen ze nog morgen of overmorgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Mijne de 20e al...
Voorheen al mijn bestellingen (vier) binnen de 7 á 8 dagen...
Voor zover ik heb gezien wel, daar heb ik ze namelijk op uitgezocht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Bond het volgende:
[..]
Zo'n vest kan best handig zijn![]()
Zijn ze wel allemaal gratis verzenden?
Jottem, schrijven met 3 MB/s!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef Jarno het volgende:
Never mind, de Makro heeft 16GB voor 17 euro..
't Is maar voor nood. Vandaar dat ik eerst op DX aan het zoeken was. Ik had sowieso geen 20MB beest verwacht voor een tientje he.quote:
Ach, een paar volle weekenden overwerk en de achterstand is weer ingelopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Stinosss het volgende:
Hoelang zou DX wel niet bezig zijn om al die geplaatste bestellingen te processen :S. Ze hebben wsl echt een dikke achterstand opgelopen..
Ziet er niet goed uit denk ik helaas, Ik zie al van die vage forum berichten over hoe geweldig ze wel niet zijn , waarschijnlijk door hun zelf gepost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Stinosss het volgende:
Iemand btw ervaring met de hierboven genoemde site http://www.suntangec.com ???
Het feit dat ik bij mijn registratie al al mijn adresgegevens moet opgeven voelt al niet lekker..![]()
Ikzelf zou er niet bestellen in ieder geval, het meerendeel van wat ze verkopen is nep of illegaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Stinosss het volgende:
Iemand btw ervaring met de hierboven genoemde site http://www.suntangec.com ???
Het feit dat ik bij mijn registratie al al mijn adresgegevens moet opgeven voelt al niet lekker..![]()
Je bent de enige in dit topic zónder!quote:
of jee wil het risico lopen gepakt te worden , en een strafblad te krijgenquote:
wie weet halen ze het nog uit de verpakking vanwegede vormquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Resco het volgende:
Trouwens, ik heb net deze besteld:
[ afbeelding ]
Mag dat dan wel of ga ik hiermee ook een strafblad krijgen?
Wat DX verkapt eigenlijk ook is?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
En is het wel een echte webwinkel? Lijkt meer een soort alibaba, waar handelaren kunnen adverteren, dus dat je het niet direct kan kopen, maar dat het een soort tussenwebsite is.
Dankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hier heb je een triple:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.2627
Kan nu ook hoor, toch geen verzendkostenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dankje![]()
Die gaat mooi mee met de volgende bestelling.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Syrena het volgende:
Het dingetje dat ik had besteld om horloges open te maken werkt prima![]()
Ik krijg ze alleen niet meer dicht
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Syrena het volgende:
Het dingetje dat ik had besteld om horloges open te maken werkt prima![]()
Ik krijg ze alleen niet meer dicht
Zoveel onderdelen, kan je net zo goed die refurbished DS kopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:35 schreef Joene het volgende:
2 x M3 Flashcard besteld, Aantal Stylussen , 2x Touchscreen , 2 x Upperscreen.
Nou iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoveel onderdelen, kan je net zo goed die refurbished DS kopen.
Waar zijn de ads?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Dionysiou het volgende:
Gadver, ads op DX en ik kan niet meer inloggen op DX :S
heb je wel www.dealextreme.com gedaan en niet www.dealextreme.nl? Ik krijg ook ads bij .nlquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Dionysiou het volgende:
Gadver, ads op DX en ik kan niet meer inloggen op DX :S
Ik heb er een, maar nog geen GSM met simlockquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef NextTVH het volgende:
Heeft iemand ervaring I-smartsim kaarten op dealextreme ?:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |