Jottem, schrijven met 3 MB/s!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef Jarno het volgende:
Never mind, de Makro heeft 16GB voor 17 euro..
't Is maar voor nood. Vandaar dat ik eerst op DX aan het zoeken was. Ik had sowieso geen 20MB beest verwacht voor een tientje he.quote:
Ach, een paar volle weekenden overwerk en de achterstand is weer ingelopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Stinosss het volgende:
Hoelang zou DX wel niet bezig zijn om al die geplaatste bestellingen te processen :S. Ze hebben wsl echt een dikke achterstand opgelopen..
Ziet er niet goed uit denk ik helaas, Ik zie al van die vage forum berichten over hoe geweldig ze wel niet zijn , waarschijnlijk door hun zelf gepost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Stinosss het volgende:
Iemand btw ervaring met de hierboven genoemde site http://www.suntangec.com ???
Het feit dat ik bij mijn registratie al al mijn adresgegevens moet opgeven voelt al niet lekker..![]()
Ikzelf zou er niet bestellen in ieder geval, het meerendeel van wat ze verkopen is nep of illegaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Stinosss het volgende:
Iemand btw ervaring met de hierboven genoemde site http://www.suntangec.com ???
Het feit dat ik bij mijn registratie al al mijn adresgegevens moet opgeven voelt al niet lekker..![]()
Je bent de enige in dit topic zónder!quote:
of jee wil het risico lopen gepakt te worden , en een strafblad te krijgenquote:
wie weet halen ze het nog uit de verpakking vanwegede vormquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Resco het volgende:
Trouwens, ik heb net deze besteld:
[ afbeelding ]
Mag dat dan wel of ga ik hiermee ook een strafblad krijgen?
Wat DX verkapt eigenlijk ook is?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
En is het wel een echte webwinkel? Lijkt meer een soort alibaba, waar handelaren kunnen adverteren, dus dat je het niet direct kan kopen, maar dat het een soort tussenwebsite is.
Dankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hier heb je een triple:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.2627
Kan nu ook hoor, toch geen verzendkostenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dankje![]()
Die gaat mooi mee met de volgende bestelling.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Syrena het volgende:
Het dingetje dat ik had besteld om horloges open te maken werkt prima![]()
Ik krijg ze alleen niet meer dicht
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Syrena het volgende:
Het dingetje dat ik had besteld om horloges open te maken werkt prima![]()
Ik krijg ze alleen niet meer dicht
Zoveel onderdelen, kan je net zo goed die refurbished DS kopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:35 schreef Joene het volgende:
2 x M3 Flashcard besteld, Aantal Stylussen , 2x Touchscreen , 2 x Upperscreen.
Nou iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoveel onderdelen, kan je net zo goed die refurbished DS kopen.
Waar zijn de ads?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Dionysiou het volgende:
Gadver, ads op DX en ik kan niet meer inloggen op DX :S
heb je wel www.dealextreme.com gedaan en niet www.dealextreme.nl? Ik krijg ook ads bij .nlquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Dionysiou het volgende:
Gadver, ads op DX en ik kan niet meer inloggen op DX :S
Ik heb er een, maar nog geen GSM met simlockquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef NextTVH het volgende:
Heeft iemand ervaring I-smartsim kaarten op dealextreme ?:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |