SPAMquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:54 schreef pgsholland2001 het volgende:
is dit wel te vertrouwen?? scherpe prijzen anders...
Ik kijk zelf altijd naar de dagelijkse aanbiedingen, zoals ibood, 1dayfly, dagknaller, enzo.. Ze staan allemaal op
Das pech hebben. Misschien een microsd->CF adapter kopen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:09 schreef appelfapje het volgende:
Heb vandaag eens voor de verandering iets bij FP gekocht.
Een 2GB Compact Flash kaart namelijk.
Vandaag kreeg ik het spul binnen maar het was een 8GB Micro SD kaartje![]()
Ze hebben het dus verkeerd gestuurd.
Tja, misschien ondersteund zijn digitale camera dat niet..? OF zijn toestel waar die het op wilt gebruiken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Das pech hebben. Misschien een microsd->CF adapter kopen?
Gozer dat wordt sowieso ondersteund ga je inlezen ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:46 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Tja, misschien ondersteund zijn digitale camera dat niet..? OF zijn toestel waar die het op wilt gebruiken.
Ik ken geen apparatuur wat hiermee kan werken, meeste GPS'sen hebben een soort BNC aansluiting.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:36 schreef Flubberbal het volgende:
verkopen misschien?
Nee. ze zijn realistisch zwaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:24 schreef Flubberbal het volgende:
ik ben van plan een groot partij bbguns te importeren,.
zijn deze van plastic? zoja voelen ze ook goedkoop aan?
Het zijn geen high-end guns, maar ze kunnen ermee door.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:24 schreef Flubberbal het volgende:
ik ben van plan een groot partij bbguns te importeren,.
zijn deze van plastic? zoja voelen ze ook goedkoop aan?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888quote:* FREE to Apply: Dedicated Drop Shipment Accounts *
.
Tired of adding 1888 to all of your orders? DX dedicated drop shipment service is now available. To learn more and to apply, send us an e-mail at sales@volumerate.com and we will walk over with you the many exciting advantages of the brand new drop shipping service. Some advantages include:
.
- Hassle-free batch order creation and batch payment
- Centralized package monitoring
- 1888 drop shipping service automatically applied to all orders
- All small drop shipping orders will appear on one centralized billing statement
- Custom branded labels
- Dedicated account manager to look after your packages and provide feedbacks
- Customized volume discounts
Hoe oud ben je als ik vragen magquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:35 schreef Flubberbal het volgende:
Weet iemand welke het beste is voor een beginner ? ik wil ze zelf eerst uittesten.
trouwens, kunenn ze bijv. van 1m afstand (als ikgoed mik) dwars door een appel heen??
Is dat niet gewoon Volumerate wat daar omschreven staat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |