quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:56 schreef Yacht het volgende:
[..]
uhu
alleen je moet er niet al te veel haast bij hebben.
Haast heb ik niet, ik kan het gewoon niet echt gelovenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:56 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Juist! Ik heb ook de eerste keer zoiets besteld, stond er eigenlijk toch wel van versteld dat het voor dat geld hierheen kwam.
hah oke.. wat heb je besteld (als je al wat besteld hebt)?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:59 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Haast heb ik niet, ik kan het gewoon niet echt geloven
Nog niets, maar ik ga hier echt wel onzinnige gadgets van een paar dollar inslaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef Yacht het volgende:
[..]
hah oke.. wat heb je besteld (als je al wat besteld hebt)?
Het is wel zo! Het allergoedkoopste dat je kan krijgen is een schroevendraaiertje voor de DS/DS Lite/Wii.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:59 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Haast heb ik niet, ik kan het gewoon niet echt geloven
oké, eerste keer dat ik op die site kwam zat ik echt een paar uur rond te kijken daar.. moest alleen paypal nog activeren toen dus kon nooit wat kopen. Inmiddels wel hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Nog niets, maar ik ga hier echt wel onzinnige gadgets van een paar dollar inslaan
Ah I see.. klinkt als een logische verklaring! Had Mao alleen geen rekening gehouden met Hollandse koopjesjagersquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is wel zo! Het allergoedkoopste dat je kan krijgen is een schroevendraaiertje voor de DS/DS Lite/Wii.
Voor $0,91 heb je hem op je deurmat liggen.
De reden waarom het verzenden zo goedkoop kan, is omdat de Chinese overheid enorme subsidies verstrekt voor het verzenden naar het buitenland. Ik las ergens dat 80-90% van de verzendkosten door de staat wordt betaalt.
Dit om de export aan te moedigen.
Slapen wordt met de minuut onaantrekkelijkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef Yacht het volgende:
[..]
oké, eerste keer dat ik op die site kwam zat ik echt een paar uur rond te kijken daar.. moest alleen paypal nog activeren toen dus kon nooit wat kopen. Inmiddels wel hoor
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:54 schreef TNA het volgende:
Ik zie deze reeks en de site voor het eerst, wat een briljante spullen!Je kunt dus gewoon een ledlampje voor 1 dollar kopen en dan komt het gratis uit Hong Kong deze kant op?
Leuk om te weten, thnx!quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is wel zo! Het allergoedkoopste dat je kan krijgen is een schroevendraaiertje voor de DS/DS Lite/Wii.
Voor $0,91 heb je hem op je deurmat liggen.
De reden waarom het verzenden zo goedkoop kan, is omdat de Chinese overheid enorme subsidies verstrekt voor het verzenden naar het buitenland. Ik las ergens dat 80-90% van de verzendkosten door de staat wordt betaalt.
Dit om de export aan te moedigen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:18 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het mooie is dat voor een pakje met een totale waarde van 81 dollarcent, de postbode in Nederland twee keer langs de deur moet en twee keer een formuliertje in moet vullen om dat pakje aan te bieden (als je niet thuis bent, bedoel ik) en dan vervolgens in het postkantoor weer iemand 10 minuten bezig is om je pakje te zoeken en in te scannen ed.
dat kost de TNT een hoop centjes![]()
![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12293 ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:30 schreef no1uknow het volgende:
TVP.
Weet iemand nog leuke kleine kutgadgets?
Heb me geld weer binnen dus dat kan er ook meteen weer uit.
Dat is toch het idee van Paypal? Het is een online bankrekening.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:50 schreef MC_MH het volgende:
Als je bij Dealextreme besteld. Kan je dan ook het geld van je Paypal account laten afschrijven. Dus niet van me bank rekening. zoja hoe dan
Nope.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja? Dus de mensen hoeven niet meer te zeuren over of je opgepakt kan worden, jij hebt hem binnen?
Bewijs het
Steeds meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:27 schreef PiRANiA het volgende:
Tering hoe veel mensen volgend deze reeks?
Het ziet er wel heel erg hetzelfde uit?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu ook ff een account bij Focalprice gemaakt, die hebben toch net weer ff andere dingen.
Sorry Dx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |