Dat is toch het idee van Paypal? Het is een online bankrekening.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:50 schreef MC_MH het volgende:
Als je bij Dealextreme besteld. Kan je dan ook het geld van je Paypal account laten afschrijven. Dus niet van me bank rekening. zoja hoe dan
Nope.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja? Dus de mensen hoeven niet meer te zeuren over of je opgepakt kan worden, jij hebt hem binnen?
Bewijs het
Steeds meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:27 schreef PiRANiA het volgende:
Tering hoe veel mensen volgend deze reeks?
Het ziet er wel heel erg hetzelfde uit?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu ook ff een account bij Focalprice gemaakt, die hebben toch net weer ff andere dingen.
Sorry Dx.
Ja, qua shop wel, maar ben beetje gaan bladeren en zie toch veel andere spullen. Maar uiteraard ook heel veel hetzelfdequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel erg hetzelfde uit?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, qua shop wel, maar ben beetje gaan bladeren en zie toch veel andere spullen. Maar uiteraard ook heel veel hetzelfde.
Dat kan, bij Paypal kiezen voor de optie 'Geld toevoegen' of iets dergelijks, dan duurt het gemiddeld een week voordat het geld op je Paypal rekening staat. Dit is je tegoed, als je over het tegoed heen gaat, dan haalt Paypal automatisch het missende bedrag van je rekening af.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:50 schreef MC_MH het volgende:
Als je bij Dealextreme besteld. Kan je dan ook het geld van je Paypal account laten afschrijven. Dus niet van me bank rekening. zoja hoe dan
Nou bij mij niet hoor. Ik kom dan gewoon in de min.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
als je over het tegoed heen gaat, dan haalt Paypal automatisch het missende bedrag van je rekening af.
DX doet idd meer moeite om geen gezeur te krijgen met merkrechten enzo. Het gebeurt volgens mij ook wel vaak dat als ze bijvoorbeeld een lading Sony branded Memory Sticks binnen krijgen, er gewoon met een stift overheen gaan. Niet echt een mooie oplossing, maar wel netjes imho.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Ik krijg bij FP het idee dat ze veel bewuster 'genuine' producten verkopen. Bij DX hebben oordopjes enzo vaak niet het merk wat ze namaken, maar bij FP maken ze juist veel reclame met het merk, terwijl het evengoed nep is
Trouwens, de Creative EP-630 namaak bij FP kan ik wel aanraden, voor het geld goede doppen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik laat paypal het meteen van mijn girorekening afschrijven. Die paar euro elke keer.
Hoogste bedrag ineens was geloof ik 60 dollar, maar ik doe nu alles in kleine bestelligen. Kan en door de brievenbus en ze hoeven niet te wachten tot de hele bestelling er is.
Soms wel, soms niet. En dit kost me niets extra's en het andere voordeel, dat het door de bus past, is er ook nog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, want van de grote bestellingen die ik heb gedaan werden door dx zelf opgesplits in verschillende pakketjes als een deel nog niet beschikbaar was
Whehe, en de mannetjes van TNT maar lopen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik laat paypal het meteen van mijn girorekening afschrijven. Die paar euro elke keer.
Hoogste bedrag ineens was geloof ik 60 dollar, maar ik doe nu alles in kleine bestelligen. Kan en door de brievenbus en ze hoeven niet te wachten tot de hele bestelling er is.
Werkt Focalprice verder hetzelfde als DealExtreme?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu ook ff een account bij Focalprice gemaakt, die hebben toch net weer ff andere dingen.
Sorry Dx.
$0.01, weet je wel hoeveel dat in euro's is?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Bobsch het volgende:
Ja werkt verder hetzelfde. Betalen met PayPal en gratis verzending. FP heeft vaak nog leuke aanbiedingen erbij die je voor $0.01 bij een bestelling kan toevoegen
Meteen de set van 10 zwangerschapstesten erbij bestellenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef TNA het volgende:
Heeft iemand het al aangedurft om bij een onenightstand de 50 condooms voor $3.84 te testen?
[ afbeelding ]
Maar schat, er staat dat ze elektronisch zijn getesteoot!
Geen idee, bij mij in ieder geval op de manier die ik eerder heb beschreven. Ligt misschien aan welke bankrekening je gekoppeld staat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou bij mij niet hoor. Ik kom dan gewoon in de min.
Ik heb andere besteld, maar die staan op pending.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef TNA het volgende:
Heeft iemand het al aangedurfd om bij een onenightstand de 50 condooms voor $3.84 te testen?
[ afbeelding ]
Maar schat, er staat dat ze elektronisch zijn getesteoot!
Alles staat op pending, hoevaak moeten we het nog herhalen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:54 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Ik heb andere besteld, maar die staan op pending.
Ander artikel van die order is al verzonden (Shipped) en een andere order staat klaar (Ready). Bij jou mag het zo zijn dat alles op Pending staat, maar bij mij niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles staat op pending, hoevaak moeten we het nog herhalen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |