en nu?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:57 schreef Flubberbal het volgende:
ff paar dingen nog besteld :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraag ik me ook af?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:09 schreef Kadooosh het volgende:
Wat is die actie dan dat je een mp3 speler krijgt?
QFT. Wel tof dat je op een publiek forum pics post met daarin bewijs dat je illegale dingen besteld hebt in het buitenland waarvoor je de bak in kan draaien.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:57 schreef Flubberbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu had ik 30-12 een berichtje gestuurd met de vraag of als ik die nu bestel de A/C mount erbij zit, maar nog steeds geen antwoord.quote:- Comes with both windshield mount and air conditioner port mount (depending on production batch, A/C mount may not included)
Jij moet niet teveel televisie kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
QFT. Wel tof dat je op een publiek forum pics post met daarin bewijs dat je illegale dingen besteld hebt in het buitenland waarvoor je de bak in kan draaien.
Maar hey, ik ken stommere mensen. Die op landmijnen gaan staan dansen en zo.
dat 8 gb kaartje heb ik ook, werkt goed in mijn psp 2000quote:Op zondag 1 februari 2009 14:57 schreef Flubberbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe bestel jedat? Los in pakketjes van 25euro? Of ook wel eens +100euro tegelijk?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:00 schreef Flubberbal het volgende:
tja ik handel in die dingen en vanaf vandaag bestel ik max. 250¤ aan spullen iedere week... handel loopt goed. winstmarge zeer hoog ;-)
Het is al betaalt, dus PayPal heeft het ''voorgeschoten''.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:06 schreef julian6 het volgende:
Ik heb 10 paar oordopjes besteld op focalprice
Maar op mijn bankrekening stond niet genoeg geld dus ik heb nu een negatief saldo op paypal.
Mijn vraag is nu of de oordopjes alsnog verstuurd worden, waar ik de rekening betaal zodra er weer geld op mijn rekening staat?
Op focalprice staat:
Order No Grand Total Shipping Payment Shipment Type Order Time Operation
01IQU23I $ 19.9 Airmail Paid Not Normal 1/23/2009 9:44:16 AM Processing…
Bij shipment staat: NOT![]()
Mwa, dan blokkeren ze hem, totdat je het weer oplost.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 17:31 schreef julian6 het volgende:
Oké geweldig![]()
Dat negatieve saldo komt wel goed, maar wat gebeurt er als mijn rekening toch word geblokkeerd? Word ie dan weer gedeblokkeerd zodra ik het geld heb overgemaakt? dat heeft geen gevolgen verder?
Maar goed om te weten dat die oortjes in elk geval worden verstuurd.
Haha, ik ook. Bestel en verkoop jij ook deze oortjes op FP?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef julian6 het volgende:
Haha dat doe ik dus ook met die oordopjesDe zaken gaan erg goed, ik sta al helemaal bekend als 'die knakker van die ipod oortjes'
Verdient goudgeld
Jep.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:33 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Bestel en verkoop jij ook deze oortjes op FP?
Als je rekening geblokkeerd is moet je ff contact opnemen met ze:quote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef julian6 het volgende:
Oké geweldig![]()
Dat negatieve saldo komt wel goed, maar wat gebeurt er als mijn rekening toch word geblokkeerd? Word ie dan weer gedeblokkeerd zodra ik het geld heb overgemaakt? dat heeft geen gevolgen verder?
Maar goed om te weten dat die oortjes in elk geval worden verstuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |