Boh lame. Ik verwacht nog wel een pakketje.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik had er 1 gekregen bij m'n vorige bestelling![]()
![]()
Bij mij doet hij het gewoonquote:Op zondag 1 februari 2009 00:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De gewone site is weer offline trouwens...
www.dealextreme.com he, niet www.dealextreme.nl.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:40 schreef Tommzzz het volgende:
Heel raar, ik kan niet meer inloggen want mijn password is klopt niet.
Als ik dus een password reminder doe, krijg ik ook gewoonweg geen mail.
Heb al wel enkele bestellingen gedaan, wat inmiddels al bijna een maand duurt, dus ben benieuwd of ze uberhaupt al verzonden zijn.
Ik kan btw wel aan de linkerkant met artikelnummer en emailadres inloggen, maar "echt" inloggen lukt simpelweg niet.
Iemand dit vaker gehad?
Werken op een zondag! Vledder!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef Dionysiou het volgende:
Denk dat het toch echt via PayPal moet, maar ik ga werken ben er 22.00 weer mazzel. FOK!se
Mijne ook. Maarja, voor die 3 euro mogen ze ook wel iets rustiger werken van mij. Zoveel haast hebi k nou ook weer nietquote:Op zondag 1 februari 2009 11:47 schreef TNA het volgende:
Mijn bestellingen van woensdag en donderdag moeten nog worden verstuurd. Doorwerken, luie ossen!
Is inderdaad leuk spul. Ik heb een E3 liggen, versterkt het geluid behoorlijk en maakt het geluid (imho) ook wat mooier, wat voller.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:19 schreef Granaatappel het volgende:
Mooi zeg die FiiO amplifiers, ik heb de E5 besteld, de kleine nieuwe versie. Compact en een leuke boost. (TVP)
Jup doe ikquote:Op zondag 1 februari 2009 01:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
www.dealextreme.com he, niet www.dealextreme.nl.
niet zeuren ik wacht al vanaf de 16equote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Yacht het volgende:
tvp, bestelling van 22ste nog steeds waiting for supplier
Kerel, tyf nou eens ffe op met je orderupdatesquote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Yacht het volgende:
tvp, bestelling van 22ste nog steeds waiting for supplier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |