DX Forums.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 19:10 schreef aardappelkroket het volgende:
misschien dat het aan de dx site zelf ligt? Hoe kan ik DX over zulke dingen bereiken?
kan je hoop gezeik mee krijgen hoorde ikquote:Op zondag 1 februari 2009 19:06 schreef Flubberbal het volgende:
Ik bestel 250 euro gewoon in 1 order
Niet per se, maar het kan wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 20:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
kan je hoop gezeik mee krijgen hoorde ik
Ja klopt, maar op DX hebben ze wel dezelfde oortjes met een mooi zwart doosje, misschien ook iets voor jou? Heb er 1 van besteld om de kwaliteit te testen, misschien later iets voor de verkoop, het oogt luxer dan dat zilveren zakje inderdaad. (hierzo: http://dealextreme.com/details.dx/sku.11599)quote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jep.
Jammere vind ik dat ze niet in van die mooie zwarte doosjes komen zoals de originele. Anders zagen ze d'r nog duurder uit en kon in makkelijk 10 euro vragen, nu ziet het er zo cheap uit in die zilveren zakjes
Omdat je -15 staat.. je moet eerst je negatieve saldo fixen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef julian6 het volgende:
OMG geweldig, thanks man!
Ik bestel er 1tje van, als die dingen echt duurder aanvoelen gaan de prijzen omhoog'yoo julian6 heb je oordopjes?' 'heb je 10 euro?' 't was 5 euro toch?' 'prijzen gaan omhoog, kredietcrisis enzo
maar deze zijn ook van betere kwaliteit dan vroeger' gaat wss nog lukken ook
nogmaals bedankt!
edit: wtf als ik nu weer betalen moet ik een creditcard linken?![]()
Als het ff kan zal ik dat toch liever niet doen, ik heb nu al 2x mee gemaakt dat een pakketje kwijt is geraakt, ging maar over een paar dollar dus DX deed niet moeilijk maar over een order van ¤250 zullen ze wel niet zo coulant doenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:06 schreef Flubberbal het volgende:
Ik bestel 250 euro gewoon in 1 order
Zorg dat je weer uit de min komt, dan gaat die creditcard-melding vanzelf weer weg.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef julian6 het volgende:
OMG geweldig, thanks man!
Ik bestel er 1tje van, als die dingen echt duurder aanvoelen gaan de prijzen omhoog'yoo julian6 heb je oordopjes?' 'heb je 10 euro?' 't was 5 euro toch?' 'prijzen gaan omhoog, kredietcrisis enzo
maar deze zijn ook van betere kwaliteit dan vroeger' gaat wss nog lukken ook
nogmaals bedankt!
edit: wtf als ik nu weer betalen moet ik een creditcard linken?![]()
Ja ik zie dat mijn salaris morgen komt dus over een weekje kan ik weer bestellenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:59 schreef lezut het volgende:
[..]
Zorg dat je weer uit de min komt, dan gaat die creditcard-melding vanzelf weer weg.
En die Ipod-oordopjes, tja. Als jij die dingen voor 5 euro kan slijten op school dan leef je wel tussen het type mensen wat zich ook altijd bij de Mediamarkt laat oplichten
Krijg je dan geen aanslag van de Douane? (dus BTW en invoerrechten)quote:Op zondag 1 februari 2009 21:03 schreef Flubberbal het volgende:
Mijn "dure" orders die legaal zijn laat ik altijd per EMS versturen. Dit kost wel wat duurder voor verzending naar Nederland.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:03 schreef Flubberbal het volgende:
Mijn "dure" orders die legaal zijn laat ik altijd per EMS versturen. Dit kost wel wat duurder voor verzending naar Nederland.
Wat ik me dan afvraag, waarom zouden ze alle airmail wel doorlaten en EMS (is dat voor NL niet DHL?) niet.quote:
DHL heeft aparte douane, en wordt ALLES gecontroleerd.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:53 schreef lezut het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, waarom zouden ze alle airmail wel doorlaten en EMS (is dat voor NL niet DHL?) niet.
Ja, misschien omdat DX de echte waarde op het pakketje zet bij EMS, maar dat is toch ook wel te regelen?
Ah thx, dat verklaart het. Voorlopig dus maar lekker met 1888 blijven bestellenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Stinosss het volgende:
[..]
DHL heeft aparte douane, en wordt ALLES gecontroleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |