Haha, inderdaad. Elk topic is er wel een andere vervelende trendquote:Op maandag 2 februari 2009 18:15 schreef Stinosss het volgende:
Tyf nou eens op met je orderupdates.
 De ene keer zit iedereen te zeuren over lasers, de andere keer gaat het alleen maar over BB-guns en nu zit iedereen te blaten dat het zo lang duurt
 De ene keer zit iedereen te zeuren over lasers, de andere keer gaat het alleen maar over BB-guns en nu zit iedereen te blaten dat het zo lang duurt  

quote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef Flubberbal het volgende:
Back Ordered - ETA 3/7/2009 (34 days)

quote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dan bestel je hem weer als ie in stock is?

Ongeveer 1 maand geledenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Cancel jezelf ffe.

Waar is de tijd heen dat DX topics zinnige informatie hadden

Die handelen zeker in plastic baby pistooltjes?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:36 schreef Flubberbal het volgende:
nee ik bestel wel van ebay ofzo of van die marokkane hier in de wijk.

Hey! Respect voor waterpistolen hé!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Die handelen zeker in plastic baby pistooltjes?

Lekker op elkaar schieten.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Granaatappel het volgende:
Wat ik alleen niet snap is de fun van zo'n BB-gun? Als ik 18 ben neem ik liever een luchtbuks dan illegaal gaan zitten kloten met die plastic kogeltjes.

I hope so!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef Stinosss het volgende:
Heb het idee dat DX zijn achterstand langzaam begint in te halen.

clockquote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Flubberbal het volgende:
tja ik kan ook wel een clock regelen maar ik hou meer van "soft". heb trouwens alu-look plastic balletjes gekocht. voor filmpjes ofzo op youtube.
 Glock bedoel je?
 Glock bedoel je?

handigquote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef TNA het volgende:
Vandaag nieuw:
[ afbeelding ]
Car Rear-view Mirror Hanging Decor with 2 Hidden Discreet Condoms

En alsof zo'n belachelijke hanger zelf discreet isquote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
handig
waarom zou je in godsnaam condooms moeten verbergen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |