Wat een dolle jongen ben je toch!!1quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Slotje!
3 dagen ditmaal, maandag vrijquote:
Dolle Hendrik idd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een dolle jongen ben je toch!!1
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:13 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Om koningdavid tevreden te houden.
Zijn flinke druiventrossen hoor!
quote:
Oeh, even googlen dan maar..quote:Op zondag 1 februari 2009 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Keeley Hazell, te bewonderen in meerdere voetbaltenues.
Lelijke tepels.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Keeley Hazell, te bewonderen in meerdere voetbaltenues.
Die is briljant. Vooral ook die man links ervan.quote:
Wat een debiel zeg. Zulke gasten moet je gewoon de boete laten betalen die de club krijgt. Want De Graafschap is hier weer de dupe van.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)8825x_graafschap-psv
Wat een volk komt er toch ook in voetbalstadionsquote:Op zondag 1 februari 2009 17:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een debiel zeg. Zulke gasten moet je gewoon de boete laten betalen die de club krijgt. Want De Graafschap is hier weer de dupe van.
Idd, voetbalsupportersquote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat een volk komt er toch ook in voetbalstadions
Ja, heb best vaak dat ik post-> een foutmelding krijg-> het verhaal opnieuw kan typen.quote:
Ja. Veel foutmeldingen enzo.quote:
Vreemd dat jouw post wel erdoor is gekomen dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is alleen bij kwalitatief onwaardige posts.
quote:Na een intrapoefening met keepertrainer Patrick Lodewijks dacht de goalie van de Rotterdammers 'leuk' te zijn door een bal hard over de grond richting zijn aanvoerder te trappen. Die kon de inzet niet meer ontwijken en greep meteen gebarend naar zijn enkel.
Te makkelijk, zelfs voor jouquote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vreemd dat jouw post wel erdoor is gekomen dan.
"Ficken" betekent "Hallo", dus begin daar maar mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef koningdavid het volgende:
Morgen een interview met een Duitse professor. En het enige Duits dat ik kan is "Du hast der Krieg verloren."
Gelukkig schijnt ze een beetje Nederlands te praten.
quote:
quote:
quote:
wtf welke mongool is dat?quote:
Bosingwa.quote:
het was het opblijven waard.quote:
Waarom held?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef sezten het volgende:
Bosingwa held!
Gordon hoezo doe je niet meer mee met de onderschriften competitie?
Ja die wint welquote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom held?
En ik geef Breach zo de kans om te winnen, als 'ie nog meedoet.
Wat een kneus. Wat voor kaart kreeg 'ie?quote:
Geen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een kneus. Wat voor kaart kreeg 'ie?
Ik mag vrijdag eindelijk weerquote:Op maandag 2 februari 2009 11:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanavond trouwens zaalvoetballen
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Ajax verloren, na het stappen zaterdag per ongeluk de trein naar Eindhoven gepakt waar ik 3,5 in de vrieskou heb moeten wachten op de trein terug en m'n computerscherm heeft het loodje alsnog gelegd na de reis vanuit Tsjechie,
Kutweekend.
Wat is Eindhoven een kutstad.quote:
Wtf gebeurd daar echt.quote:
En lelijk ookquote:
Geraakt door de bliksem, wat voor stoere koe ben je dan.quote:
Lekkere melk zal dat gevenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geraakt door de bliksem, wat voor stoere koe ben je dan.![]()
Ik vind het wel licht erotisch als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is gewoon een foto van jou hoor.
Zo sta je ook in de FB tekening.
Licht erotisch? Fucking geil gek.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind het wel licht erotisch als ik eerlijk ben.
Ik ben dol op smoked beef!quote:
Daar heb je dan wel gelijk in.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is gewoon een foto van jou hoor.
Zo sta je ook in de FB tekening.
Dit gebeurt wel vaker. Als de hersenen een zwelling oplopen ( door bijvoorbeeld een harde klap tegen de schedel of in dit geval een val op het hoofd). Dan kan een mens gewoon letterlijk even de weg kwijt zijn.quote:
Toch vind ik het gewoon echt zo raar. Die bewegingen en vooral die sprong naar achter in het begin toen zat ik echt van wtfquote:Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit gebeurt wel vaker. Als de hersenen een zwelling oplopen ( door bijvoorbeeld een harde klap tegen de schedel of in dit geval een val op het hoofd). Dan kan een mens gewoon letterlijk even de weg kwijt zijn.
Ik heb beelden gezien van een bokser die een keiharde KO kreeg te verwerken en binnen enkele seconden weer bij kennis was en een warming up ging doen. En iedereen zei hem dat de partij voorbij was maar hij leefde even in een eigen wereld. Dit is denk ik niet anders. Al ziet het er raar uit en zullen sommigen het uitleggen zoals de titel van het filmpje.
Jij laat zeker ook altijd de deur open..quote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef koningdavid het volgende:
Kom je thuis vanuit de kou, is de fukking verwarming ermee gekapt. 13,5 graad in huis. [ afbeelding ]
Ja, Japie en Paul zijn er klaar voorquote:
Ja het HOOLS Ouderen Front komt weer in opstandquote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, Japie en Paul zijn er klaar voor
Link?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja het HOOLS Ouderen Front komt weer in opstand
Jaap heeft zijn periode van de maand weer.quote:
En Wuytens naar Graafschap. Plus nog wat uit het PSV topic:quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef denthemen het volgende:
Ado, kom eens met roddels.. Wielaert naar Ajax? Manco naar Willem II ?
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?
PSV verhuurt Mendez aan LDU Quito
Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.
Danny Koevermans tot het einde van het seizoen naar Everton
Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.
Erik Pieters tot het einde van het seizoen naar NAC Breda
Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.
PSV-talent voor de rest van het komende seizoen naar FC Den Bosch
Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.
Welke ben je geweest dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef toma het volgende:
Denk dat we volgend jaar maar naar een andere centerparcs gaan
Denk dat het meer gaat over wat ze uitgevreten hebbenquote:
Je hebt het toch wel netjes achtergelaten?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef toma het volgende:
Denk dat we volgend jaar maar naar een andere centerparcs gaan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Ok... het is dan geen kermis, maar toch.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Adoquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef Adothehague het volgende:
geloof mij nou maar, arschavin gaat naar Arsenal....
(als de formaliteiten rondkomen)
(betrouwbare bron)
Moest ze bij dokter Bernard zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef denthemen het volgende:
Net bij de kaakchirurg een verstandskies laten trekken, viel meeKwam Bonnie Stclaire nog tegen
Bij de internist zat ze, en ja.. die gaat ook over je lever
Ik kwam rond half 11 voorbij scheuren toen zag ik haar, toen ik rond 12 uur wegging zat ze nog te wachtenquote:
Dan moest ze nog even ontnuchteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kwam rond half 11 voorbij scheuren toen zag ik haar, toen ik rond 12 uur wegging zat ze nog te wachten
Had ze beter naar huis kunnen gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan moest ze nog even ontnuchteren.
Grafschaap.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
God, ik zie het nu pas.quote:
Ik had het ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[..]
God, ik zie het nu pas.
Na al 10x dat plaatje bekeken te hebben
Heb ik ook volgende periodequote:
Dat klinkt wel geinig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Houniet het volgende:
Lekker gaar Riro.
Ik moet voor een opdracht het hele rapport van Coronel analyseren, daarna een debat aangaan. Wordt wat met al die gasten in me klas.
Kempervennen. Maar ik denk dat ze ons volgend jaar nog wel zullen herkennen, laat ik het daar op houdenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef Grulez het volgende:
Is er nog gevoetbald?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef yvonne het volgende:
Het was weer een leuk avondje foebal:
Rumille, cyberia18, msnk
week weg
Ja dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:46 schreef yvonne het volgende:
longmen, week weg
foebal, wasda?quote:
Achja. Er was op eredivisie live al genoeg amusementquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Dos37 het volgende:
Het was weer een slagveld.
Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:29 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
En dat pas doorhebben nadat 7 man van je afkruipt
I know. Maar de stukken plastic van de stoeltjes vlogen om me heenquote:
Pieckenhagen staat toch duidelijk buitenspel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:36 schreef Breach het volgende:
[..]
I know. Maar de stukken plastic van de stoeltjes vlogen om me heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De frustratie is te begrijpen en die kan zondag alleen maar meer oplopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:36 schreef Breach het volgende:
[..]
I know. Maar de stukken plastic van de stoeltjes vlogen om me heen
Lang?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
Voor het eerst in vier/vijf jaar heb ik me verslapen.
Moet om 8.00 uur beginnen en werd om 9.00 uur wakker van een smsje. Gelukkig stond geluid aan.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig ga je dan gelijk fokken als je eenmaal op je werk bent.
In dit topic ook al nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:27 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Mijn wekker ging ook niet af
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig ga je dan gelijk fokken als je eenmaal op je werk bent.
Ik heb er vrijdag 4.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef Houniet het volgende:
Morgen 4 tussenuren, wachtend op de les van 1550.
Ik weet het. Ik heb in geroosterd dat ik van half 11 tot half 2 geen les heb. Dan één uur les en nog een tussenuur.quote:
Geen laptop hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef Houniet het volgende:
En een laptop meenemen vind ik ook al zo ruk. Dan loop je de hele dag te zeulen met dat kreng. En als je hem niet bij je hebt, dan verveel je je de *(&@3/.
Je hebt echt niet gedronken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
Ik heb een kater en gister niet eens gedronken gister.
Edoch een goede morgen
Whehe, scherp.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je hebt echt niet gedronken?
Ik geloof hem wel als 'ie zegt dat ie gister echt niet gedronken heeft gister.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je hebt echt niet gedronken?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen laptop hebben.![]()
[ afbeelding ]
Dat is standaard leraren praat jwt.quote:
Ah met mijn lijst aan zesjes had ik dat moeten wetenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is standaard leraren praat jwt.
Tsssk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ah met mijn lijst aan zesjes had ik dat moeten weten
Ik niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier mensen die Changeling al gezien hebben? Zo ja, is dat een aanrader?
Yup. Goede film.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier mensen die Changeling al gezien hebben? Zo ja, is dat een aanrader?
Dan gaan we die vanavond eens bekijkenquote:
Moi mienjongquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:50 schreef Adothehague het volgende:
Dag heren.
ADO is zelfs beter want ADO won van AZ en Ajax niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:53 schreef Adothehague het volgende:
Is het nog een beetje gezellig hier na gisteravond?
Ik hoop het wel zeg.
ADO en Ajax zijn even goed, beide 2-2 gelijk gespeeld tegen Heracles Almelo in een paar weken tijd.
Hehe, ik moest lachen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen laptop hebben.![]()
[ afbeelding ]
Alles wat met het (CBS) Centraal bureau voor statistiek te maken heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:57 schreef denthemen het volgende:
Riro, wat voor soort dingen moet je leren voor statistiek?
Hypothesetoetsen. Dus kritieke waarden, overschrijdingskansen, betrouwbaarheid en nog een hele hoop meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:57 schreef denthemen het volgende:
Riro, wat voor soort dingen moet je leren voor statistiek?
Lag hij ook constant op de grond?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Professor die ik vandaag interviewde zou echt de vader van Suarez kunnen zijn, hij leek echt sprekend. Bizar.
Altijd, ik wil nog wel wat sappige roddels horen uit je duim bronnenlijstquote:
Het leek alsof hij de hele tijd buiten spel stondquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lag hij ook constant op de grond?
Je had de verkeerde PI bij je post. Het had deze moeten zijn:quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lag hij ook constant op de grond?
Als ik me Sjimz inbeeld dan zie ik sowieso alleen ditquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je had de verkeerde PI bij je post. Het had deze moeten zijn: [ afbeelding ]
sorryquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je had de verkeerde PI bij je post. Het had deze moeten zijn: [ afbeelding ]
Het was dus gezellig gister?quote:
Ik vroeg het tochquote:
Hij deed het ook niet bepaald verkapt zeg maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:41 schreef sjimz het volgende:
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Ok.quote:
En VBL dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo. Dagje Spaans ook weer gehad. Zo maar eens koken en lekker op de bank hangen met
.
Ik denk van wel. Nou ja, hopen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zal niemand dood aan gaan denk ik.
Speculatietopic?quote:
Je mag trouwens weleens wat aardiger tegen hem doenquote:
Ik mag hem niet en ik zal hem nooit mogenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Je mag trouwens weleens wat aardiger tegen hem doen
Je moet nog even wachten hoorquote:
Ja oké, maar de schooldag, wat een kut dag zeg die donderdagquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Je moet nog even wachten hoor
Sowieso is morgen een heel mooie dag
Daarom wilde ik nog even 'wachten' in de zin verwerkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja oké, maar de schooldag, wat een kut dag zeg die donderdag.
Goed gegoktquote:
Alweerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:27 schreef Grulez het volgende:
Gefeliciteerd Ik heb er alvast een aantal bier en vodka op gedronken...
mn hoofd![]()
Feli, Breach. Op vrijdagmiddag jarig, wat een geluk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
Het bier staat al in de schuur jongens. Ik slinger straks de frituurpan wel aan
[ afbeelding ]
Het is vrijdag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef Grulez het volgende:
Wat is iedereen positief gestemd vandaag
hehe dit was een tip van iemand voor SCH.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het is nogal primitief natuurlijk om bij iedere langslopende dame die langsloopt meteen opgewonden te rakenmaar een beetje een gezonde interesse is nooit verkeerd natuurlijk. Je mag gerust even kijken of je haar eerder hebt gezien. Nog een kleine tip: in diverse kerkgenootschappen in Nederland worden speciale gebedsgenezingsdiensten (Healings) gehouden waar al veel homo's zijn veranderd in heterofielen. Je zou dat natuurlijk een keertje kunnen proberen; baat het niet dan schaadt het niet.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad, vrijdag. Chillen op mijn werk thuis, vanavond zaalvoetballen en de kroeg in
.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe dit was een tip van iemand voor SCH.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:42 schreef buachaille het volgende:
[..]
Juisten als ik zie wat je hier schrijft dan weet ik zeker dat met de juiste behandeling er een keurige heterofiele huisvader van je te maken valt.
Ja, dat was wel lief van jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal nog eens foto's voor je verjaardag posten
Nee joh.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:08 schreef Grulez het volgende:
Puur eigenbelang als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:52 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ik heb altijd medelijden met homo's
dan sta ik in de badkamer en dan zie ik mijn bruine harige ster en dan denk ik echt, bah.![]()
en dan zie je een mooi romig kontje van een vrouw met een klein roze aarsjeen dan moet ik soms bijna huilen van medelijden met die arme homomannen die elkaar maar wijs maken hoe lekker ze zijn
Dank je Adoquote:
Plaatjes van Sjimz en de rest moet nog komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |