foebal, wasda?quote:
Achja. Er was op eredivisie live al genoeg amusementquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Dos37 het volgende:
Het was weer een slagveld.
Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:29 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
En dat pas doorhebben nadat 7 man van je afkruipt
I know. Maar de stukken plastic van de stoeltjes vlogen om me heenquote:
Pieckenhagen staat toch duidelijk buitenspel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:36 schreef Breach het volgende:
[..]
I know. Maar de stukken plastic van de stoeltjes vlogen om me heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De frustratie is te begrijpen en die kan zondag alleen maar meer oplopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:36 schreef Breach het volgende:
[..]
I know. Maar de stukken plastic van de stoeltjes vlogen om me heen
Lang?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
Voor het eerst in vier/vijf jaar heb ik me verslapen.
Moet om 8.00 uur beginnen en werd om 9.00 uur wakker van een smsje. Gelukkig stond geluid aan.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig ga je dan gelijk fokken als je eenmaal op je werk bent.
In dit topic ook al nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:27 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Mijn wekker ging ook niet af
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig ga je dan gelijk fokken als je eenmaal op je werk bent.
Ik heb er vrijdag 4.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef Houniet het volgende:
Morgen 4 tussenuren, wachtend op de les van 1550.
Ik weet het. Ik heb in geroosterd dat ik van half 11 tot half 2 geen les heb. Dan één uur les en nog een tussenuur.quote:
Geen laptop hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef Houniet het volgende:
En een laptop meenemen vind ik ook al zo ruk. Dan loop je de hele dag te zeulen met dat kreng. En als je hem niet bij je hebt, dan verveel je je de *(&@3/.
Je hebt echt niet gedronken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
Ik heb een kater en gister niet eens gedronken gister.
Edoch een goede morgen
Whehe, scherp.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je hebt echt niet gedronken?
Ik geloof hem wel als 'ie zegt dat ie gister echt niet gedronken heeft gister.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je hebt echt niet gedronken?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen laptop hebben.![]()
[ afbeelding ]
Dat is standaard leraren praat jwt.quote:
Ah met mijn lijst aan zesjes had ik dat moeten wetenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is standaard leraren praat jwt.
Tsssk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ah met mijn lijst aan zesjes had ik dat moeten weten
Ik niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier mensen die Changeling al gezien hebben? Zo ja, is dat een aanrader?
Yup. Goede film.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier mensen die Changeling al gezien hebben? Zo ja, is dat een aanrader?
Dan gaan we die vanavond eens bekijkenquote:
Moi mienjongquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:50 schreef Adothehague het volgende:
Dag heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |